Fitness Seller

progressie 18 tot 20 jaar

hahahahahaHAHAHAHA als jullie goed hadden gelezen,
ik ben nu pas met mijn eerste kuur bezig hahahahahahah .
ik ben tot 88 kg naturel gebleven, ben nu 1 maand bezig met me eerste kuur hahahahahahaaa.
Jammer he? helaas jongens. Ga eerst maar naturel bereiken wat ik naturel heb gedaan.

Wat ben jij een triest mannetje zeg. Volgens mij staat toch duidelijk te lezen dat jij in die 1e link zegt dat je 2 kilo in de cut bij hebt gekregen door winstrol (of zijn dat geen anabolen?). Maar het is fijn om zo vol van jezelf te zijn, zal je wel een hoop vrienden mee maken in het dagelijkse leven.

Het is voor TS veel belangrijker dat hij er zelf tevreden mee is. En iedereen moet leren hoe je goed en efficient traint. Hij legt gewoon een goede basis waar hij nog vele jaren verder op kan bouwen. Krachtsport is niet een kwestie van een paar jaartjes en dan maar snel groot worden. Jij kiest er nu ook voor om na 3 jaar te kuren, omdat je ook wel door hebt gekregen dat je nu niet meer naturel 5 kg spiermassa per jaar aanzet, en dus blijkbaar niet het geduld hebt. Een goed instelling kom je op de lange duur veel verder mee dan het resultaat wat je op de 1e paar jaren pakt.

hahahahahaHAHAHAHA als jullie goed hadden gelezen,
ik ben nu pas met mijn eerste kuur bezig hahahahahahah .
ik ben tot 88 kg naturel gebleven, ben nu 1 maand bezig met me eerste kuur hahahahahahaaa.
Jammer he? helaas jongens. Ga eerst maar naturel bereiken wat ik naturel heb gedaan.

Is dit forum niet opgezet om elkaar te helpen met je training? Nu lijkt het net een wedstrijdje. Het is toch veel leuker om met elkaar op een positieve manier te discussiëren over de sport (bodybuidling) die iedereen die op deze site komt zo leuk vind? Aan je reactie te horen ben je heel trots op wat je bereikt hebt met je training, dat mag je ook absoluut zijn. Probeer dan andere te helpen met de ervaring die jij hebt, i.p.v. ze de grond in te trappen. Ik persoonlijk zou het leuker vinden als je andere tips zou geven, zodat ze nog meer gemotiveerd worden voor het bodybuilden.

Is dit forum niet opgezet om elkaar te helpen met je training? Nu lijkt het net een wedstrijdje. Het is toch veel leuker om met elkaar op een positieve manier te discussiëren over de sport (bodybuidling) die iedereen die op deze site komt zo leuk vind? Aan je reactie te horen ben je heel trots op wat je bereikt hebt met je training, dat mag je ook absoluut zijn. Probeer dan andere te helpen met de ervaring die jij hebt, i.p.v. ze de grond in te trappen. Ik persoonlijk zou het leuker vinden als je andere tips zou geven, zodat ze nog meer gemotiveerd worden voor het bodybuilden.
ik heb me excuses voor aangeboden.
ik vind dat de TS wel goede fysiek heeft hoor, vond alleen niet super speciaal in 3 jaar. Wel betere fysiek dan gros van dbb, zeker weten. Ik ga niet nog meer posten in dit topic want ik verpest topic, als je me wil afzeiken o.i.d. graag via pm.

mensen, de een doet het in 1 jaar en de ander in 3 jaar. Dit komt ook omdat de een 4x per week traint en de ander misschien 2 hooguit 3x per week.

@ TS
Ik vind het best netjes voor 2 jaar maar je rug vind ik echt een domper...

Ik ben ook begonnen op mijn 18e en ben nu ook 20.. Ik ben een stukje gespierder dan jij. Meer borst, meer rug, meer schouders. Armen zijn vrijwel gelijk.

Benen zie ik niet.

Hoe vaak heb je de afgelopen 2 jaar getraind per week? Misschien post ik ook mijn pics morgen..

Jajaja jullie zijn allemaal zo geweldig snel gegained! Come on give him a break, iedereen kent de situatie dat je 'traint' maar eigelijk alleen maar 'lid bent' van de sportschool, dan ga je echt niet gainen.

ik ben ook eingelijk benieuwd naar de benen!

maar voor zover ik kan zien, goede progressie!

Ziet er goed uit.

Terug
Naar boven