MuscleMeat

progressie 2003 -> 2010

Goede progressie Kale! Respect voor het harde werk ;) Wat is je lengte eigenlijk? En je krachtstats?

Nice ouwe!

zn benen zijn ook massive. Deze man kan aardig squatten heb ik al eerder gezien! 200Kg squat op film als ik me niet vergis.

Heel mooie progressie man, goed gedaan. Wat zijn je doelen behalve groot zijn / blijven / groter worden ;)? Doe je eigenlijk wedstrijden?

Mooi resultaat. Sommige jaren merk je niet zo veel verschil maar andere jaren dan weer veel :)

vet resultaat kale :thumbup: wedstijd geplanned neem ik aan ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Goede progressie Kale! Respect voor het harde werk ;) Wat is je lengte eigenlijk? En je krachtstats?

Ik ben 1.69.

Krachtstats vind ik niet meer belangrijk, maar ben sterk zat ;)

zn benen zijn ook massive. Deze man kan aardig squatten heb ik al eerder gezien! 200Kg squat op film als ik me niet vergis.

Heel mooie progressie man, goed gedaan. Wat zijn je doelen behalve groot zijn / blijven / groter worden ;)? Doe je eigenlijk wedstrijden?

230 kg ;)

Doel is kwaliteit bouwen en ronder worden. Gewicht interesseert me niet zo meer, hardheid, vorm en zwakke punten aanpakken daarintegen meer ;)
Wedstrijden doe ik niet. Wil er nog wel 1 pakken. Maar voorlopig zit dat er niet in ivm werkdruk.

Mooi resultaat. Sommige jaren merk je niet zo veel verschil maar andere jaren dan weer veel :)

Yep, vet% te hoog op laten lopen in 2005/2006. Teveel pogingen tot cutten, etc. Ach zodoende leert men.

Laatst bewerkt:
Je progressie van 2008 - 2009 is insane dude! Erg net resultaat.

Mooi fysiek Kale.
Je schouders zijn ook mooi rond.
Top!

mooi man , vanwege een ouwe 45er, keep up the good work .....

Mooi man!!!

Goed bezig broeder, super om te zien.

Man 1,69 en 95Kg :O! Ben 1,80 ben bang dat ik nooit 95 ga halen :O echt respect!

Netjes man. Schouders zijn ook een stuk ronder geworden. Heb je laatste tijd vooral split getraind of fb?

Damn nice!:D Klopt je lengte kleine??:p

Mooi resultaat!!!:)

• Topic Starter Topic Starter
met roids? ben benieuwd

Dat ze in 2003 al zoveel pixels hadden...

Terug
Naar boven