MuscleMeat

progressie 2003 -> 2010

netjes vooral de laatste jaren. wel een monster fysiek. Wat zijn je stat gains over die 7 jaar ??

Zeer mooie progressie Kale.
Symmetrisch ook zeer goed.
Ben ook benieuwd naar je benen. Wedstrijdplannen??

Borst is beter in verhouding met de schouders dan 2009. Maar 2009 oogde je veel voller, maar wat een progressie van 2008-2009 :O

Ziet er goed uit!! Maar, maar 20 kg in 7 jaar dan?

mooi resultaat waar train je in haarlem dan woon zelf in bennebroek ;)

Zo kerel leef jij ook nog, nette progressie man!!

Echt bruut!
Hopelijk kan ik ook ooit zo worden

• Topic Starter Topic Starter
netjes vooral de laatste jaren. wel een monster fysiek. Wat zijn je stat gains over die 7 jaar ??

Staat in de beginpost ;)

Zeer mooie progressie Kale.
Symmetrisch ook zeer goed.
Ben ook benieuwd naar je benen. Wedstrijdplannen??

Heb geen huidige pics van benen. Wel van de 2008-2009 in mn gallery.
Zal eens kijken of ik wat pics kan schieten.
Wedstrijdplannen.. ja en nee. Momenteel gaat het echt niet ivm mijn werk. En ik twijfel nog teveel. Aan de andere kant.. ik ga spijt krijgen als ik het niet doe.

Borst is beter in verhouding met de schouders dan 2009. Maar 2009 oogde je veel voller, maar wat een progressie van 2008-2009 :O

Lijkt inderdaad zo. Maar ik hou veel meer vocht vast op die foto. Plus.. shirts die ik vorig jaar nog aankon, krijg ik niet meer aan..

Ziet er goed uit!! Maar, maar 20 kg in 7 jaar dan?

ik train vanaf 2001-2002.. kom van 54kg ;) heb er alleen geen foto's van.
Hier train ik een half jaar. Was ik al 65kg ofzo
[Link niet meer beschikbaar]

Dus maak er maar 40kg van ;) Al zegt gewicht echt helemaal niks.

mooi resultaat waar train je in haarlem dan woon zelf in bennebroek ;)

Olympic. Leidsevaart. Best dicht bij jou in de buurt ;)

Zo kerel leef jij ook nog, nette progressie man!!

hehe ik leef nog ;) Post alleen wat minder ;)

Als jij geen wedstrijd gaat doen neem je je dat eeuwig kwalijk en wij ook!

Als jij geen wedstrijd gaat doen neem je je dat eeuwig kwalijk en wij ook!

Haha, nu moet ik wel he? :D Maar je hebt gelijk. Misschien volgend jaar. Ik heb echt een pittige baan nu waar ik mn hoofd bij moet houden. Werkdruk is hoog. Dus pre contest is niet echt bevoordelijk.

Wooow heel bot fysiek, goed in verhouding alles, echt top! Niks anders dan lof voor deze Kale man! :D

Hoe krijg je zulke vette buikspier ringen? Ze gaan helemaal van zij naar zij. Welke buikspier oefeningen doe je altijd? En/Of welk apparaat gebruik je waar je ook je buik mee traint. Die schuine buikspieren van je zijn echt bot! :eek:

Thanks! Ja weet niet, altijd al gehad. Ik doe af en toe crunches, maar niet specifiek iets. Is gewoon genetisch. Je ziet het ook al lichtelijk in de eerste foto.

Niet slecht hé KaLe... :D knap fysiek, en al zeker in combinatie met een drukke job ;) Dat doe je goed...

zieke beeest :P

Mooie progressie kerel :)

Heb je nog verdere doelen qua progressie?

groter en harder :D kwaliteit bouwen!!

word tijd voor een beetje plastische chirurgie. dat lelijke hoofd kan nu natuurlijk echt niet meer bij zo'n goddelijke body :p

Zeer goede progressie. Top fysiek.

Geweldige progressie!

Terug
Naar boven