Fitness Seller

progressie 2003 -> 2010

Thanks ;) Al vind ik mn benen echt niet goed uitkomen op de foto's door de belichting en flitser. Oogt een beetje plat.

Idd kale, je moet echt leren foto's met fatsoenlijke belichting te nemen, dat kan zoveel verschil maken.

7 jaar dedication.

Je bent al jaren een beest, ik weet nog dat je jaren geleden een log had lopen; voor mij een van de meest inspirerende logs, zeker ook die strakke voedingsschema's.

7 jaar dedication.

Je bent al jaren een beest, ik weet nog dat je jaren geleden een log had lopen; voor mij een van de meest inspirerende logs, zeker ook die strakke voedingsschema's.

+1 toen ik hier begon met lezen was hij heel erg actief en echt een voorbeeld voor elke ecto van 60 kg die wou gainen. altijd serieus en 100% toewijding. ik vraag me alleen af wanneer je die 'stap zetten'' in 2008 of 2009?

Erg mooi!

Kale je bent een monster! :thumb:

Alleen jammer van die kop, maar goed, je kan niet alles hebben he! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha zolang kerels me maar lelijk vinden en vrouwen mooi :roflol:

Haha zolang kerels me maar lelijk vinden en vrouwen mooi :roflol:

Is dat zo in Nederland? Hier in België krijg ik steeds bewonderende opmerkingen van kerels, terwijl vrouwen me zeggen dat ze schrik hebben van me, dat ze het overdreven vinden, blablabla... Misschien moet ik maar verhuizen naar Nederland dan :D

Nou in nederland zijn er ook kerels die dan ineens hun hand op je been leggen hoor. MrJ tijdens de dbb meeting bijv. Hij dacht dat het een meating was. :D

Hey kale, was jij nou naturel of niet? In ieder geval top progressie en fysiek!

Nee, het voelde als een vrouwenhandje. Dat is nooit vervelend :D

:D

Ik stop verder met je topic te vervuilen. Nogmaals petje af voor je fysiek, je steekt al jaren met kop en schouders boven nagenoeg iedereen hier op DBB uit en zo te zien blijf je dat de komende jaren ook nog wel doen. :)

Zeer nice Kale, echt een progressie en fysiek om trots op te zijn.
Ook nice natuurlijk dat je van ieder jaar goeie foto's hebt.

:D

Ik stop verder met je topic te vervuilen. Nogmaals petje af voor je fysiek, je steekt al jaren met kop en schouders boven nagenoeg iedereen hier op DBB uit en zo te zien blijf je dat de komende jaren ook nog wel doen. :)

Prachtig , heel netjes , en trickster is de coming man :):):):):):)

In 1 woord: Sickelijk!:thumbs:
Kan er niet veel aan toevoegen hehe

Heel nice kale!

Zo leef jij ook nog joh :D

respect Kale! Ik zag dat je ook in de ict werkzaam was en ik vroeg me dan ook af hoe je in shape blijft. De ict is over het algemeen een zittend beroep en wanneer je gaat bulken kan het er aardig hard gaan. Hoe ziet je cardio schema er tijdens de bulkfase uit om zodoende toch gefaseerd te groeien i.p.v. kwak buikvet te kweken.

Thanks. Alles gaat en staat met je dieet.. Cardio doe ik niet. Haat ik en word ik plat van. Je moet gewoon eten wat je nodig hebt, en dan ietsjes meer. ;)

Terug
Naar boven