YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je bent wel een beest maar maar 4kg spierwinst in t eerste jaar? volgens mij had je veel eruit kunnen halen uit al die tijd
Respectloos, kijk eens hoe hard die man traint. En kom jij aankakken, mwha 'maar 4kg'. Kijk jij maar eerst of je uberhaubt het wel een paar jaar vol kan houden.
Tsssssss
Goed mooi resultaat. Hoe kwam het eigenlijk dat je in een jaar opeens % zo omhoog ging?
Een van de dingen die ik geleerd heb hoe het niet moet. Ik keek alleen maar naar de weegschaal en at op sommige dagen rond de 7000kcal. Tja, dan word je dik en vochtig
Zag er bruut uit in kleding, maar eenmaal shirt uit zag het er gewoon niet uit. Sterk werd ik er uiteraard wel van! Heb nu veel meer balans in mijn voeding zodat ik het hele jaar in shape blijf en toch massa pak.
), toen weer omhoog gekropen naar 84kg met IMO veel te hoog vet%. Was erg aan het schommelen en ging gewoon echt klote toen. Ook mn voeding was ruk. Toen knop omgedraaid en ging het wel erg lekker zegmaar
Driedubbele rebound 
Hoe vaak train je eigenlijk pw? En wat is je indeling?