Fitness Seller

progressie 2003 -> 2010

Super :thumbs:

Allereerst, gaat mn respect uit naar jou ;)

en ten tweede, kanje miss kort uitlegge wat je welke jaren hebt gedaan kwa training/voeding( alsje t nog een beeetje herrinert) , ik denk dat dit heel informatief voor vele zal zijn.

ps, ga zo door !!!BIKKEL

Bro,

Ik ben serieus impressed.
Zeer mooie fysiek.
Heel veel respect van mijn kant!

wauw respect. Dat is pas doorknallen.

Enorme poten. Zou wel ff je kuiten in de kijker zetten want ze lijken zo klein onder je massieve benen :D

Respect man!

je bent wel een beest maar maar 4kg spierwinst in t eerste jaar? volgens mij had je veel eruit kunnen halen uit al die tijd

• Topic Starter Topic Starter
als je ff verder gelezen hebt zie je dat dat niet mijn begin foto's zijn. Voordat ik begon met trainen woog ik 54kg.. Ik at k*t, trainde k*t, zoop en gebruikte dope en heb de eerste 2 jaar toch aardig wat kilo's gepakt dan dacht ik zo. Ik heb voornamelijk de laatste jaren een hoop bijgeleerd.

Laatst bewerkt:
je bent wel een beest maar maar 4kg spierwinst in t eerste jaar? volgens mij had je veel eruit kunnen halen uit al die tijd

Respectloos, kijk eens hoe hard die man traint. En kom jij aankakken, mwha 'maar 4kg'. Kijk jij maar eerst of je uberhaubt het wel een paar jaar vol kan houden.

Tsssssss

Goed mooi resultaat. Hoe kwam het eigenlijk dat je in een jaar opeens % zo omhoog ging?

Damn respect kerel

Respectloos, kijk eens hoe hard die man traint. En kom jij aankakken, mwha 'maar 4kg'. Kijk jij maar eerst of je uberhaubt het wel een paar jaar vol kan houden.

Tsssssss

Goed mooi resultaat. Hoe kwam het eigenlijk dat je in een jaar opeens % zo omhoog ging?

Doorgeslagen bulk ;) Een van de dingen die ik geleerd heb hoe het niet moet. Ik keek alleen maar naar de weegschaal en at op sommige dagen rond de 7000kcal. Tja, dan word je dik en vochtig ;) Zag er bruut uit in kleding, maar eenmaal shirt uit zag het er gewoon niet uit. Sterk werd ik er uiteraard wel van! Heb nu veel meer balans in mijn voeding zodat ik het hele jaar in shape blijf en toch massa pak.

Overigens eind 2008 een flink jasje uitgedaan.
Ben toen bijna 2 maanden aan de schijt en kots geweest (af en toe een week ertussen dat het weer goed ging). Onderzoek wees niks uit, maar denk dat de stress was. Ben toen teruggevallen naar 78kg (wel lekker droog :D ), toen weer omhoog gekropen naar 84kg met IMO veel te hoog vet%. Was erg aan het schommelen en ging gewoon echt klote toen. Ook mn voeding was ruk. Toen knop omgedraaid en ging het wel erg lekker zegmaar :D Driedubbele rebound :D

Hoe vaak train je eigenlijk pw? En wat is je indeling?

Mooi om te zien dat je van zo een laag gewicht komt en dan staat waar je nu staat, respect.
Verder een top fysiek uiteraard, ik benader je fysiek uit 2003 nog niet eens ;)

Gewoon mn eigen indeling ;) Dat yates dat nou ook doet, moet ie zelf weten :D

Wat doe je eigenlijk allemaal voor buik als ik vragen mag ? :D

Erg netjes, jarenlang bikkelen en dan dit resultaat, een voorbeeld voor velen (inclusief mijzelf).

Terug
Naar boven