MuscleMeat

Progressie na 6 maanden

tom1995

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
93kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us Kunnen jullie zien op deze foto of ik goede progressie heb gemaakt? Ik ben namelijk niet veel gegained, 3kg, maar wel minder vet.. Weet niet hoeveel je normaal moet gainen in 6 maand?

En nog een vraagje over setjes en harhalingen wat is het beste? Ik hoor allemaal verschillende dingen en lees overal verschillende dingen.. Ik doe nu 5x5 maar ik hoorde dat 10-8-6-4-2 met telkens gewicht verzwaren beter was omdat je je spier dan meer prikkelingen zou geven om te groeien?

Upload het op:
www.tinypic.com

Imageschack lukt hier niet ;)

EDIT (alstublieft):

24azlgg.jpg

3 Kilo gainen in 6 maanden is echter niet zo goed :o , maar ik weet natuurlijk niet hoeveel vet je bent verloren. Wat was je begingewicht en eindgewicht?

Post je voedingsschema en trainingsschema etc. is, iig als je die hebt ;)

Iig succes

Laatst bewerkt:
Op het eerste zicht lijkt er geen vooruitgang te zijn, maar ik weet ook niet wat je start fysiek was.

• Topic Starter Topic Starter
Had eerst redelijk een buikje.. Ik begon op 88kg en weeg nu 93 (maar ben ook iets aangekomen deze vakantie) Ben 1.88 lang.

Trainingschema:
Ma: Kickboksen
Di: Rug, Triceps, Benen
Wo: Borst, biceps, schouders, buik
Do: Kickboksen
En dan Vr, Za en Zo doe ik het zelfde als Di en Wo, alleen verschillen de dagen af en toe ligt eraan wat goed uit komt.

Voedingsschema kan ik niet echt aan houden. Maar ik drink als aanvulling elke ochtend whey shake en half uur voor en half uur na training ook. En neem Total Muscle Solution(creatine), vlak voor en vlak na de training. Verder eet ik gewoon lekker veel brood met kipfilet(je weet wel die plakje) in de ochten 3, eerste pauze op school 2, tweede pauze 2 en laatste pauze 2. Voor de rest eet ik gewoon normaal wat de pot schaft en als we rijst en/of kip eten eet ik extra veel.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 13:06 ----------

Oh ja dit is ontspannen. Als ik aanspan vind ik van mezelf dat ik al wel gegroeid ben en ben ook breder/gespierder dan de meeste van mijn leeftijd genoten.

• Topic Starter Topic Starter
Ohja en ik schijn een grote fysiologische doorsnee of zoiets te hebben. Weet niet of dat belangrijk is?

Terug
Naar boven