MuscleMeat

Progressie topic + trainschema.

Bezoekers in topic

goestavo

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2008
Waarderingsscore
1.415
Lengte
1m88
Massa
80kg

https://gyazo.com/ebffc84af7b476cdafaecd6d52e49f52

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waarderingsscore
14.312
Lengte
1m68
Hoe gaat het met het oppakken van trainen en cardio?

goestavo

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2008
Waarderingsscore
1.415
Lengte
1m88
Massa
80kg
Hoe gaat het met het oppakken van trainen en cardio?
Niet goed. Ik heb moeite met het starten, als ik eenmaal begonnen ben gaat het altijd goed. Ik loop wel elke dag nog steeds maar ben niet helemaal tevreden dus

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waarderingsscore
14.312
Lengte
1m68
Het is vaak de eerste aanzet te starten. Eenmaal bezig ja.
Misschien een soort van planning maken? Dat je af kan strepen wat je gedaan hebt?

Of hier een schop komen halen :D

goestavo

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2008
Waarderingsscore
1.415
Lengte
1m88
Massa
80kg
Het is vaak de eerste aanzet te starten. Eenmaal bezig ja.
Misschien een soort van planning maken? Dat je af kan strepen wat je gedaan hebt?

Of hier een schop komen halen :D
Het is nummer 2 op mijn wekelijkse doelen lijst.

FE7EDC09-2FB9-4002-A381-E6F39690366A.jpeg

goestavo

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2008
Waarderingsscore
1.415
Lengte
1m88
Massa
80kg
Omdat ik vrijwel elke dag dezelfde soort dingen eet ga ik een week proberen mijn eten niet bij te houden. Word het een beetje zat 😁 kijken hoe het gaat na 1 week vanaf nu

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waarderingsscore
14.312
Lengte
1m68
Omdat ik vrijwel elke dag dezelfde soort dingen eet ga ik een week proberen mijn eten niet bij te houden. Word het een beetje zat 😁 kijken hoe het gaat na 1 week vanaf nu
OP een gegeven moment si het een soort gewoonte. Je kent je gewoontes en leert het dan ook goed inschatten. Denk dat je er best goed aan kan doen. Dan heb je het idee los te laten terwijl je niet loslaat. Maar zijn even al die getallen weg uit je hoofd. Het kan zomaar veel rust geven.
Zet hem op!

goestavo

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2008
Waarderingsscore
1.415
Lengte
1m88
Massa
80kg
OP een gegeven moment si het een soort gewoonte. Je kent je gewoontes en leert het dan ook goed inschatten. Denk dat je er best goed aan kan doen. Dan heb je het idee los te laten terwijl je niet loslaat. Maar zijn even al die getallen weg uit je hoofd. Het kan zomaar veel rust geven.
Zet hem op!
Gisteravond dacht ik ineens ben elke keer bezig met wat ga ik eten en wanneer. Ik weet nu inderdaad wat ik kan eten op een dag en heb ook gemerkt dat ik soms op dagen extra calorieën ga eten om aan de 2500 te komen.

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waarderingsscore
14.312
Lengte
1m68
Je leert je lijf kennen en vooral jezelf. Zo wen je ook aan een soort van vat ritme. Je weet welke maaltijden je voor elkaar uit kan wisselen. Daarom zeg ik ook altijd. Het is eerst een tijd wennen aan een schema maar met de tijd wordt het je gewoon en is het echt berekenen niet meer altijd nodig. Twijfel je na een paar weken dan hou je het weer even 1 a 2 dagen bij en dan ben je weer op het punt van ja ik weet het weer. Het blijft proberen. Je bent geen pro en het moet ook leuk blijven. Niet alles draait om eten. Maar de gewoonte van het hoe en wat en wanneer slijt er vanzelf in. :)
Doe je goed! Ben benieuwd hoe het je bevalt en wat het voor je doet. (meer leven ;) )

Naar boven