Fitness Seller

Progressie topic + trainschema.

Bezoekers in dit topic

a3c300385a40f3d797073af3d7bfd940.png

https://gyazo.com/a3c300385a40f3d797073af3d7bfd940
 
Vind het wel grappig om te zien hoe ik het na 1 week vrij makkelijk weer volhoud. Had het 1/2 x geprobeerd en toen liep het na 2 dagen weer stuk maar het gaat nu weer goed. Gewicht is alweer aan het zakken.

Doel is 80 in september
 
Vind het wel grappig om te zien hoe ik het na 1 week vrij makkelijk weer volhoud. Had het 1/2 x geprobeerd en toen liep het na 2 dagen weer stuk maar het gaat nu weer goed. Gewicht is alweer aan het zakken.

Doel is 80 in september
Top dat t weer goed gaat!!
Vergeet niet jezelf zo nu en dan ook eens wat te gunnen hé!

Rustig aan naar je doel werken. Het blijft een marathon hé ;)
You go :thumb:
 
Top dat t weer goed gaat!!
Vergeet niet jezelf zo nu en dan ook eens wat te gunnen hé!

Rustig aan naar je doel werken. Het blijft een marathon hé ;)
You go :thumb:
Vanavond Chinees ;) maar ik eet serieus lekker ook al dieet ik weer. Zelf gemaakte Nacho met dip, zelfgemaakt protein bars, kwark met aardbeien, rode curry groene curry. Spaghetti, varkenshaas, biefstuk. 😁
 
Je zit niet op dieet. Je hebt een levenssstijl waarbij je geniet en toch je doel kan halen. Dat houdt het leven leuk. :)

Curry's zijn zo lekker drool:drool:
Spaghetti is hier ook een favo. Met gebakken aubergine en wat extra olijfolie en basilicum. :D
 
Bijna een jaar geleden gaf ik het tellen van al me calorieen op. Als ik nu terug kijk heb ik er eigenlijk wel beetje spijt van.
Het was mischien wat obsessief maar mijn leven was beter dan nu.

Bijna 10kg aangekomen en de laatste tijd weer bezig met het tellen.
Doel voor nu is 2200/2500 kcal per dag en langzaam weer afbouwen.
 
Goed van je dat je het weer op gaat pakken!

Kop op hé! Je kan dit!
Misschien proberen op een wat minder obsessieve manier met tellen bezig te zijn?

Een vast schema misschien zodat je wat minder hoeft na te denken?
 
Kan iemand mij uitleggen waarom het verschil er is tussen bereid en onbereisd bij curry pasta

959D393C-03F7-4793-9D4E-595B63ADB3DF.jpeg
 
Bereid is inclusief alle ingrediënten op de verpakking. Dus per 100 gram klaargemaakt zoals het "hoort" volgens de verpakking en met die hoeveelheden.
 
Hou het alweer een tijd bij maar voor extra ga ik het hier ook weer posten.
 

Bijlagen

  • 062F7AE7-A678-4351-8D8E-1625AE6907AC.png
    062F7AE7-A678-4351-8D8E-1625AE6907AC.png
    89 KB · Weergaven: 38
Ga tussen 2400 en 2700 denk in zitten want train weer 3 dagen en loop elke dag.
 
Welkom terug!
Leuk dat je weer gaat loggen.
Succes!! :)
 
Vergeet het zo makkelijk 😝 gaat nog steeds vrij goed
 
64d0e243d179482e41bc3aedb07369cb.png


gister, ga deze week weer rond de 2200 calorieën eten
 
De laatste maanden gaat het weer een stuk minder. Ik zit weer bijna op 100kg en had toch verwacht dit nooit meer te bereiken.
Ik ben mijn discipline vooral in de avond/nacht helemaal kwijt en weet niet meer hoe ik h et kan oppakken.
 
Tijd voor een coach die je goed op weg helpt. wij kunnen je vanalles zeggen, maar je moet het zel;f doen. als je verantwoording af moet leggen aan je coach, is toch wel meer een stok achter de deur
 
Back
Naar boven