- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehm wil je dat? 😅
Je praat erover in andere topics, zodoende.
Ja dat klopt. Misschien in de toekomst een kuurlog maar nu gaat alles nog prima
Zolang je niet over je doel kcal gaat kan je prima meer vet en minder kh eten.Als ik kijk naar een macro calculator zit ik in een bulk wel tussen 2800-3200kcal per dag. Kan eventueel koolhydraten wel verlagen en de vetten omhoog gooien
Prima stats voor een goeie kuur.
💀
Nu nog niksPrima stats voor een goeie kuur.
Wat gebruik je nu ter ondersteuning van je herstel?

Nu snap ik er helemaal niets meer van
🤪
Dat had ik dus ook.
Meerdere persoonlijkheden door de tren?Dat had ik dus ook.
Ene topic: 4 weken bezig met Test + Trein en z'n libido is weer goed.
Hier pakt ie nog niks 🤷♂️
GeeuwWederom een prachtig topic dat niemand TS waarschuwt dat ie nog lang niet klaar is voor een kuur laat staan test/tren. Heb je uberhaupt preventief vooraf wel een bloedwaarde test laten doen of je lichamelijk wel gezond is of is dit weer een geval “voel me goed, dus zal wel in orde zijn”, tren is geen geintje zelfs op 100mg pw ga je echt sides ervaren. Check je wekelijks ook je bloeddruk, gebruik je supps ter ondersteuning van je hart/lever/cholesterol etc?
Succes met je kuur iig, hopelijk heb je jou voeding/split 100% on point.
Waarschijnlijk op alle vragen "neen".Wederom een prachtig topic dat niemand TS waarschuwt dat ie nog lang niet klaar is voor een kuur laat staan test/tren. Heb je uberhaupt preventief vooraf wel een bloedwaarde test laten doen of je lichamelijk wel gezond is of is dit weer een geval “voel me goed, dus zal wel in orde zijn”, tren is geen geintje zelfs op 100mg pw ga je echt sides ervaren. Check je wekelijks ook je bloeddruk, gebruik je supps ter ondersteuning van je hart/lever/cholesterol etc?
En vervolgens wens je hem succes met z’n kuur terwijl je anderzijds hem waarschuwt voor de gevaren!Wederom een prachtig topic dat niemand TS waarschuwt dat ie nog lang niet klaar is voor een kuur laat staan test/tren. Heb je uberhaupt preventief vooraf wel een bloedwaarde test laten doen of je lichamelijk wel gezond is of is dit weer een geval “voel me goed, dus zal wel in orde zijn”, tren is geen geintje zelfs op 100mg pw ga je echt sides ervaren. Check je wekelijks ook je bloeddruk, gebruik je supps ter ondersteuning van je hart/lever/cholesterol etc?
Ben ook wel benieuwd naar je gebruik hoeveel en hoevaak je prikt per week! En wie heeft jou dit aangeraden?
TS kan toch zelf ook onderzoek doen ? Of moet voor iedere knuppel op dit forum alles maar worden voorgekauwd, als je die naald in je reet duwt ben je ook capabel genoeg om zelf onderzoek te doen lijkt me, ben je te eigenwijs en doe je gewoon lekker wat je zelf wil prima, ik zie het dan meer als natuurlijke selectie, lullig maar waarWederom een prachtig topic dat niemand TS waarschuwt dat ie nog lang niet klaar is voor een kuur laat staan test/tren. Heb je uberhaupt preventief vooraf wel een bloedwaarde test laten doen of je lichamelijk wel gezond is of is dit weer een geval “voel me goed, dus zal wel in orde zijn”, tren is geen geintje zelfs op 100mg pw ga je echt sides ervaren. Check je wekelijks ook je bloeddruk, gebruik je supps ter ondersteuning van je hart/lever/cholesterol etc?
Ja dit dus! Lijkt me wel logisch dat je wel weet wat je doet als je hier aan begint.TS kan toch zelf ook onderzoek doen ? Of moet voor iedere knuppel op dit forum alles maar worden voorgekauwd, als je die naald in je reet duwt ben je ook capabel genoeg om zelf onderzoek te doen lijkt me, ben je te eigenwijs en doe je gewoon lekker wat je zelf wil prima, ik zie het dan meer als natuurlijke selectie, lullig maar waar