XXL Nutrition

Progressie

• Topic Starter Topic Starter
Dan ben ik benieuwd waar je jou research gedaan hebt aangezien de kuur die je nu doet behoorlijk zwaar is en je fysiek er niet klaar voor is gezien je fotos. Preventief onderzoek of je waardes in orde zijn heb je waars ook niet gedaan, nog niet gepraat over supps ter ondersteuning van je organen die het zwaar gaan krijgen komende weken/maanden. Voeding/split zal ook niet optimaal zijn, want 6x pw 2 uur trainen is teveel of je intensiviteit is laag en je onderschat herstel/rust.
Dat je gains gaat maken, 100% op tren/test maar tegen welke prijs?
Bloedonderzoek ga ik binnen nu en een week doen. Vanuit daar kijken wat ik kan doen om het net wat beter te maken. Supps ter ondersteuning van organen heb ik inderdaad nog niet.

Als ik jou was zou ik er mee stoppen jongen
Je verkloot je hele hormoon huishouding en gaat er hoogst waarschijnlijk niks anders dan alleen maar nare sides op nahouden, maar goed je bent genoeg gewaarschuwd als je het doorzet moet je het zelf weten maar ik zou mezelf nog is achter m’n oren krabben.

Gelukkig is niet iedereen zoals mij toch 😀
Misschien iets om over na te denken.
Je zit hier op een van de weinige plekken waar anabolengebruik redelijk geaccepteerd wordt. En zelfs de die-hard anabolengebruikers verklaren je voor gek :p

Ik probeer niks te bewijzen, ik reageer alleen op de reacties
Dat vraag ik niet, ik zal hem anders stellen;
Wat hoop je met deze stap jezelf te bewijzen? Als zelfs ervaren AAS gebruikers je waarschuwen voor deze shit.
Een normaal iemand zou dan denken: damn, ik zal misschien mijn compound keuze of hoeveelheid eens goed moeten bekijken. Jij niet.

Goed topic. Ga ervoor man. Over 4 a 5 jaar kun je het ze laten zien!

Hoe het niet moet dan weliswaar.

Bloedonderzoek ga ik binnen nu en een week doen. Vanuit daar kijken wat ik kan doen om het net wat beter te maken. Supps ter ondersteuning van organen heb ik inderdaad nog niet.
Doe je ook een condoom om nadat je bent klaargekomen in een vrouw?

Je gaat jezelf compleet de vernieling inwerken met huidige kuur, stop er direct mee en ga een herstel traject in om de “schade” te beperken. Met jou doseringen icm je fysiek zit je echt te klote. 100mg tren pw is al genoeg om <3/4%bf te halen, 400mg tren is echt abnormaal….

• Topic Starter Topic Starter
Doe je ook een condoom om nadat je bent klaargekomen in een vrouw?

Je gaat jezelf compleet de vernieling inwerken met huidige kuur, stop er direct mee en ga een herstel traject in om de “schade” te beperken. Met jou doseringen icm je fysiek zit je echt te klote. 100mg tren pw is al genoeg om <3/4%bf te halen, 400mg tren is echt abnormaal….
Nee want ik heb geen seks met vrouwen 😄

Hou het gewoon bij Test 125mg/ew voor je natuurlijke lage T.(10nmol/L)

Terug
Naar boven