Fitness Seller

Progressie

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het verspilde moeite is om dit jongetje te waarschuwen voor zichzelf :)
Let's enjoy the ride.

Maarja aan de andere kant is het bij @jhonfromtokyo ook gelukt en daarbij had ik het ook nooit verwacht.
Ik denk ook dat mensen over dit onderwerp vaak slecht er over denken.
Mensen kunnen heel makkelijk via een afstand oordelen. En daarbij zien ze niet wat diegene doet

Ik heb hem via PM advies gegeven, wat ie ermee doet is aan hemzelf.

Ik denk ook dat mensen over dit onderwerp vaak slecht er over denken.
Mensen kunnen heel makkelijk via een afstand oordelen. En daarbij zien ze niet wat diegene doet
Mwah dat is niet wat hier gebeurd.
Ik zie een super schattig jongetje, waarvan ik amper geloof dat ie 18 is, die met pech zijn hele hormoonhuishouding naar de klote helpt met iets waar ie 0 overzicht van heeft wat de consequenties kunnen zijn.

Ik ben enorm blij dat ik op jouw leeftijd en eerder nooit in aanraking ben gekomen met hormonen. Als ik enigszins de lijn trek naar mijn fanatieke drugsgebruik vroeger weet ik zeker dat ik alles, wat ik naar de klote had kunnen helpen, naar de klote had geholpen :p
Jij hebt die perfecte leeftijd van overschatting. Je doet enigszins je huiswerk vergeleken met kindjes van 16-17, die slikken/prikken alles wat hun gymbro ze geeft. Maar je hebt wel de "dat overkomt mij niet" mentaliteit nog. Leuk dat je zogenaamd volwassen bent, maar ik geloof er geen zak van dat een 21-22 jarig jochie lange termijn schade overziet. Nog niet een beetje zelfs.

• Topic Starter Topic Starter
Mwah dat is niet wat hier gebeurd.
Ik zie een super schattig jongetje, waarvan ik amper geloof dat ie 18 is, die met pech zijn hele hormoonhuishouding naar de klote helpt met iets waar ie 0 overzicht van heeft wat de consequenties kunnen zijn.

Ik ben enorm blij dat ik op jouw leeftijd en eerder nooit in aanraking ben gekomen met hormonen. Als ik enigszins de lijn trek naar mijn fanatieke drugsgebruik vroeger weet ik zeker dat ik alles, wat ik naar de klote had kunnen helpen, naar de klote had geholpen :p
Jij hebt die perfecte leeftijd van overschatting. Je doet enigszins je huiswerk vergeleken met kindjes van 16-17, die slikken/prikken alles wat hun gymbro ze geeft. Maar je hebt wel de "dat overkomt mij niet" mentaliteit nog. Leuk dat je zogenaamd volwassen bent, maar ik geloof er geen zak van dat een 21-22 jarig jochie lange termijn schade overziet. Nog niet een beetje zelfs.
Zelf nooit drugs gebruikt, gerookt en ik dronk nooit. Maar dit is wel een weloverwogen keuze.

Wat je zegt over "dat overkomt mij niet mentaliteit", ik ben op de hoogte van de tren horror story's en alle bijwerkingen die je mogelijk kunt krijgen. Het is alleen niet zo dat je een bepaalde bijwerking krijgt, dit verschilt echt per persoon. Zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ik gezond blijf en als het niet meer gaat dan zal ik er mee stoppen.

Heb het geluk dat ik jong lijk 😉 20221006_203231.jpg

Zelf nooit drugs gebruikt, gerookt en ik dronk nooit. Maar dit is wel een weloverwogen keuze.

Wat je zegt over "dat overkomt mij niet mentaliteit", ik ben op de hoogte van de tren horror story's en alle bijwerkingen die je mogelijk kunt krijgen. Het is alleen niet zo dat je een bepaalde bijwerking krijgt, dit verschilt echt per persoon. Zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ik gezond blijf en als het niet meer gaat dan zal ik er mee stoppen.

Heb het geluk dat ik jong lijk 😉20221006_203231.jpg
Je kon je gezicht weg editen maar voor de rest moest je je vingers gebruiken?

Heb het geluk dat ik jong lijk 😉20221006_203231.jpg
Als je toch persee wilt kuren, waarom probeer je dan niet eerst de iets “veiligere” middelen?

Ja dit dus! Lijkt me wel logisch dat je wel weet wat je doet als je hier aan begint.
Dan ben ik benieuwd waar je jou research gedaan hebt aangezien de kuur die je nu doet behoorlijk zwaar is en je fysiek er niet klaar voor is gezien je fotos. Preventief onderzoek of je waardes in orde zijn heb je waars ook niet gedaan, nog niet gepraat over supps ter ondersteuning van je organen die het zwaar gaan krijgen komende weken/maanden. Voeding/split zal ook niet optimaal zijn, want 6x pw 2 uur trainen is teveel of je intensiviteit is laag en je onderschat herstel/rust.
Dat je gains gaat maken, 100% op tren/test maar tegen welke prijs?

• Like
Waarderingen: Onit
Hoeveel pak je eigenlijk?
We weten al dat je Test E pakt, welke vorm van tren? Hoeveel mg van beide per week?

Terug
Naar boven