Fitness Seller

Progressie

Nee want ik heb geen seks met vrouwen 😄
Kunt er wel om lachen, maar over 2/3 maanden ben je weg van dit forum waars doordat de gains zwaar tegenvallen en jezelf schaamt, niet door het excessief gear gebruik maar door alles eromheen en JIJ zit met zware gezondheidsklachten waarschijnlijk voor maanden/jaren en wellicht permanent.

Eerlijk is eerlijk, ik ken je niet en mij boeit het geen f**k als je jezelf de vernieling in werkt, maar ik behoed je alleen maar op de gevolgen van jou acties. Jou “research” toont al aan dat je echt totaal niet weet waarmee je nu bezig bent en je ook niet inziet dat dit 100% slecht gaat aflopen voor jou. Voor sensatie op dbb is dit wel weer een prachtig topic.

• Topic Starter Topic Starter
Kunt er wel om lachen, maar over 2/3 maanden ben je weg van dit forum waars doordat de gains zwaar tegenvallen en jezelf schaamt, niet door het excessief gear gebruik maar door alles eromheen en JIJ zit met zware gezondheidsklachten waarschijnlijk voor maanden/jaren en wellicht permanent.

Eerlijk is eerlijk, ik ken je niet en mij boeit het geen f**k als je jezelf de vernieling in werkt, maar ik behoed je alleen maar op de gevolgen van jou acties. Jou “research” toont al aan dat je echt totaal niet weet waarmee je nu bezig bent en je ook niet inziet dat dit 100% slecht gaat aflopen voor jou. Voor sensatie op dbb is dit wel weer een prachtig topic.
We gaan het zien!

Hij heeft een schema :p
Gvd 😂

Dit vind ik oprecht slim advies. Wat mij betreft zo lang mogelijk over stil zijn tenzij je 100% zeker bent dat je huisarts er chill onder is.
Heb trouwens nooit contact met mijn huisarts en alles gaat via de baliemedewerker. Als hij het weet of wil weten prima. Ik verwacht van hem geen hulp maar wel een doorverwijzing zodat ik het verantwoord kan doen

Dit vind ik oprecht slim advies. Wat mij betreft zo lang mogelijk over stil zijn tenzij je 100% zeker bent dat je huisarts er chill onder is.
gewoon open en eerlijk zijn over gebruik. Verzwijgen heb je niks aan. Kun je er niet normaal met je HA over hebben, zoek dan een andere.

Heb net een doorverwijzing aangevraagd bij mijn HA voor een bloedonderzoek. Ben benieuwd 😀

En wat ga je laten testen? En wat als 't geteste enorm afwijkt van de referentiewaarden? Bedoel je weet nu ook al dat je achterlijk bezig bent, ga je verstandig doen als je bloedtest nu al een kut uitslag geeft?

En wat ga je laten testen? En wat als 't geteste enorm afwijkt van de referentiewaarden? Bedoel je weet nu ook al dat je achterlijk bezig bent, ga je verstandig doen als je bloedtest nu al een kut uitslag geeft?
Alles van die gino lamers bloedtest heb ik doorgegeven. Dus even zien of het mag.

Als ik de uitslag heb ga ik kijken of het nog oké is en wat ik kan doen om het beter te maken.

Hey allemaal,

Dit is mijn eerste topic en om een beetje te kijken hoe het hier werkt leek het me wel leuk om een topic te maken over mijn progressie.

Op 9 juni was ik begonnen met sporten en het doel was om een beter startpunt te hebben voor een bulk. Ik was op dat moment +- 73 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569279Bekijk bijlage 569280

Hoe langer ik door ging met het afvallen hoe meer ik merkte dat het gewicht stagneerde. Dit vond ik wel lastig en daarom ben ik ook op 12 september begonnen met een bulk.
Ik woog op dat moment ongeveer 62 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569282Bekijk bijlage 569283

Iedere maandag is mijn foto en weegmoment.
Afgelopen maandag (03-10-22) woog ik 66,50 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569284Bekijk bijlage 569285

Ik ben wel al wat sterker en zwaarder geworden maar veel verschil zie ik zelf nog niet. Het komt allemaal ook wel, ik moet het alleen wat meer tijd geven. Toch blijft het leuk als je wel een verschil ziet.
Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
Het begon goed..jammer dit.

Ben nieuwsgierig om te zien hoe dit af gaat lopen. Ik hoop stiekem dat deze scenario bewijst dat ik inderdaad de juiste keuze heb genomen om mijn eerste kuur niet te doen
We gaan het zien 🙂 heb tot nu toe ook nog niks bereikt dus ik kan pas later zeggen of ik dit ooit weer doe. Wat was voor jou de reden waarom je het toch niet hebt gedaan? En wat wilde je gaan gebruiken?

Terug
Naar boven