Fitness Seller

Progressiefoto's?

Beginners kunnen nog wel eens beide voor elkaar krijgen, maar ben bang dat jij met je sportverleden daar niet onder valt ;)
Krachttrainen & cardio om vet te verbranden is ideaal, dat dan weer wel. Echt groeien van je spieren moet je een bulkschema voor opstellen. En dan komen we weer op je voedingsschema :p

Hier leg je het dan weer aardig uit :p

• Topic Starter Topic Starter
En als je nu eens op hoog tempo krachttraining gaat doen ? :)
Highrep squatten en deadliften op tempo is ook cardio ...

Ik doe vanaf deze week elke week bodypump lessen mee. Is een half uur deadliften en squatten op een hoog tempo.. klinkt goed niet? :p en dan nog een half uur borst, rug, triceps en biceps... echt vermoeiend! Ik ben mega stijf na gisteren

Beginners kunnen nog wel eens beide voor elkaar krijgen, maar ben bang dat jij met je sportverleden daar niet onder valt ;)
Krachttrainen & cardio om vet te verbranden is ideaal, dat dan weer wel. Echt groeien van je spieren moet je een bulkschema voor opstellen. En dan komen we weer op je voedingsschema :p

owk :p allezins, ik ga er het beste van proberen te maken en dan zullen we zien.. ik zal ook advies aan mensen vragen enzo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom ik de foto's niet te zien krijg is me een raadsel - gelukkig staan ze wel gewoon in m'n album.
De oplettende kijker herkent een pyamabroek: speciaal meteen vanuit bed voor jullie foto's gemaakt! (Gisteravond zat er echt niet meer in)

Mooie progressie weer!
We moeten nog gaan oppassen voor jou met die contest! :D:thumbs:

Waarom ik de foto's niet te zien krijg is me een raadsel - gelukkig staan ze wel gewoon in m'n album.
De oplettende kijker herkent een pyamabroek: speciaal meteen vanuit bed voor jullie foto's gemaakt! (Gisteravond zat er echt niet meer in)

WOW... goed zeg!!:)

Huh?
Ik heb juist het idee dat er niet zoveel progressie te zien is?

Huh?
Ik heb juist het idee dat er niet zoveel progressie te zien is?

Soms kijken anderen er net even anders tegenaan dan jijzelf.
Ik zie bij je vooraanzicht dat je taille weer wat smaller is geworden,
en rond je navel lijkt je buik ook wat strakker.
In je zijaanzicht zie ik niet gigantisch veel verschil, maar dat kan ook komen doordat je net andersom staat. :p
Ik vind het in ieder geval weer een mooie vooruitgang :thumb:

nou om eerlijk te zijn kun je WEL spiermassa kweken en afvallen. Alleen de marge spiermassa die je kweekt is veeeel minder dan bij een bulkschema, plus je zult echt wel met goede pre/post workout supplementen moeten aankomen om echt van die window of opportunity gebruik te maken. heb het bij T-nation projecten wel eens zien gebeuren bij mensen die onder begeleiding stonden van ervaren coaches + zeer goede supplementen.

nou om eerlijk te zijn kun je WEL spiermassa kweken en afvallen. Alleen de marge spiermassa die je kweekt is veeeel minder dan bij een bulkschema, plus je zult echt wel met goede pre/post workout supplementen moeten aankomen om echt van die window of opportunity gebruik te maken. heb het bij T-nation projecten wel eens zien gebeuren bij mensen die onder begeleiding stonden van ervaren coaches + zeer goede supplementen.

@Sanne: luister naar hem en laat je adviseren!

@MarcJ: Dank voor de aanvulling, ik zal me de volgende keer (nog iets meer) nuanceren.
Ook ik merk trouwens dat mijn VVM ietsje aan het stijgen is met m'n cutschema, ik durf het alleen niet aan spiermassa toe te schrijven...

@Sanne: luister naar hem en laat je adviseren!

@MarcJ: Dank voor de aanvulling, ik zal me de volgende keer (nog iets meer) nuanceren.
Ook ik merk trouwens dat mijn VVM ietsje aan het stijgen is met m'n cutschema, ik durf het alleen niet aan spiermassa toe te schrijven...

Zal ik zeker en vast doen!

damn ik durf er zo voor wedden dat jij die contest gaat winnen!

P4291722.jpg

Heb wat aan lopen klooien...
Heb nu even echt een cutschema opgesteld en nu gaat het wel vlot

Tussen deze foto's zit 3 maanden tijd

Leuke zebra print;).Gaat goed toch?

imo slecht vergelijk :) De afstand van de foto is ander, een is full body ander niet,een heeft kleur ander neit en als afsluiter ...bij de een heb je een broek aan en de ander bikini broekje.
Op basis van deze twee foto's zou ik zeggen dat de eerste meer progressie laat zien dan de tweede ;)

imo slecht vergelijk :) De afstand van de foto is ander, een is full body ander niet,een heeft kleur ander neit en als afsluiter ...bij de een heb je een broek aan en de ander bikini broekje.
Op basis van deze twee foto's zou ik zeggen dat de eerste meer progressie laat zien dan de tweede ;)

Oke daar heb je een punt, heb de foto vervangen door 1 met een donkerdere verlichting en geknipt zoals de andere er ook uitziet

nu nog je armen gelijk ;) maar zoals ik al eerder zei : je hebt een mooi beginlichaam.

Ik zie eigenlijk niet echt verschil... Misschien dat je lovehandles iets kleiner zijn. Inderdaad wel mooi beginlichaam. :)

Een beginlichaam :roflol:

Ik ga at the moment ook vooral voor het vetverlies, kdenk niet dat er spiergroei in zit voor mij tijdens deze cut daarvoor heb ik in het verleden al te veel gesport. Mijn kracht gaat er wel op vooruit.

lovehandles zijn inderdaad aan het krimpen

Terug
Naar boven