Fitness Seller

Progressiefoto's?

Lijkt me juist ideaal om elkaar gewoon te steunen en te helpen.
Gekat van vrouwen onder elkaar is nergens voor nodig en zonde van de energie.
Die kunnen we wel weer ergens anders voor gebruiken :lifter::loopband:
:D

Daar heb je helemaal gelijk in!:)

amen, ik ben blij dat er nog normale meiden zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Nadien kunnen we onze progressie foto's ook hier posten :)!

Ga je nog een foto posten Dwarf? tis eind van de maand... of wacht je tot de competitie?

Laat zien:D

Ohoh... Vanavond als ik thuis ben (dat wordt na het trainen, dat wel) maar meteen foto's maken en hier neerzetten.
Donderdag is het weer meten & wegen...

Ik ga allemaal foto's van de topic 'voorbeeldlichaam' afprinten, boven men bed hangen .. en elke dag er naar kijken :p ;)

Ik heb dat meer met uitspraken dan met foto's/posters.Veni ,vidi ,vici (ik kwam ,ik zag,ik overwon).

Ik heb me juist nog een keertje gewogen (met 4 paaseitjes op de maag, haha)
en ik weeg 61 kilo! Ik merk toch dat ik stilletjes aan gewicht verlies...kzal meer moeten gaan poweren! :D

Wilde jij nou vet kwijt of spiermassa kweken?

vet kwijt en spiermassa kweken.. vooral in mijn billen en mijn buik! Dus dat ik afval is eigenlijk niet zo'n goed teken.. want spieren wegen normaal meer. Dus ik moet hard gaan trainen! Maar kben wat stil gevallen de laatste 2 weken

vet kwijt en spiermassa kweken.. vooral in mijn billen en mijn buik! Dus dat ik afval is eigenlijk niet zo'n goed teken.. want spieren wegen normaal meer. Dus ik moet hard gaan trainen! Maar kben wat stil gevallen de laatste 2 weken
Dat KAN NIET!
Spieren kweken = energie-overschot nodig om spieren te laten groeien
Vet kwijtraken = energie-tekort nodig om vet te verbranden

Het wordt tijd om een keuze te maken....

Dat KAN NIET!

Mja dat is ook weer waar. Maar er moet toch ergens een combinatie mogelijk zijn? allenzins dan ga ik nu vooral af op vetverbranding.. maar ik blijf men krachttraining doen met elke dag 30 min cardio

Mja dat is ook weer waar. Maar er moet toch ergens een combinatie mogelijk zijn? allenzins dan ga ik nu vooral af op vetverbranding.. maar ik blijf men krachttraining doen met elke dag 30 min cardio

Beginners kunnen nog wel eens beide voor elkaar krijgen, maar ben bang dat jij met je sportverleden daar niet onder valt ;)
Krachttrainen & cardio om vet te verbranden is ideaal, dat dan weer wel. Echt groeien van je spieren moet je een bulkschema voor opstellen. En dan komen we weer op je voedingsschema :p

En als je nu eens op hoog tempo krachttraining gaat doen ? :)
Highrep squatten en deadliften op tempo is ook cardio ...

Dat KAN NIET!

Mwah, het is zeer onwaarschijnlijk, maar naar mijn mening niet onmogelijk. :)

Ps; Kom maar op met die foto's! :D

Terug
Naar boven