Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bulken in de zomer? Zou ik zelf niet zo snel voor kiezen denk ik - wat is je reden om nu te gaan bulken?
Spierprogressie is ook progressie, en dus ook aanmoedigingswaardig!

Bulken in de zomer? Zou ik zelf niet zo snel voor kiezen denk ik - wat is je reden om nu te gaan bulken?
Spierprogressie is ook progressie, en dus ook aanmoedigingswaardig!
Volgens mij lees je het verkeerd..ze begint volgende week met een nieuw voedingsschema en ik denk dat dat geen bulk is![]()
klopt. ik zat in de bulk. ik ga in het najaar meedoen met BB wedstijden. kwa spieren ben ik inderdaad op vooruitgegaan, maar alleen zie je niet veel door de vetlaag dat alles bedekt. ik moet pas 1 juni beginnen met mijn dieet, maar ga de komende dagen beter opletten wat ik eet. ik mag niet te weinig gaan eten want de trainingen worden steeds zwaarder.
klopt. ik zat in de bulk. ik ga in het najaar meedoen met BB wedstijden. kwa spieren ben ik inderdaad op vooruitgegaan, maar alleen zie je niet veel door de vetlaag dat alles bedekt. ik moet pas 1 juni beginnen met mijn dieet, maar ga de komende dagen beter opletten wat ik eet. ik mag niet te weinig gaan eten want de trainingen worden steeds zwaarder.

Bij jou zijn het tenminste spieren, bij mij vooral vet.
Bedoel je dat je moet cutten of doe je alleen aan bulken vanwege het pl?

) denk ik want dan kan ik wel aardige gewichten tillen maar dankzij het punten systeem verlies ik dan wel van anderen die minder tillen maar lichter zijn
het moet maar eens afgelopen zijn daarmee
Damn een BB wedstrijdklopt. ik zat in de bulk. ik ga in het najaar meedoen met BB wedstijden. kwa spieren ben ik inderdaad op vooruitgegaan, maar alleen zie je niet veel door de vetlaag dat alles bedekt. ik moet pas 1 juni beginnen met mijn dieet, maar ga de komende dagen beter opletten wat ik eet. ik mag niet te weinig gaan eten want de trainingen worden steeds zwaarder.
spannend!Hoi fitness womens!
Ik weet dat het als vrouw niet altijd even gemakkelijk is om foto's te posten op het BB forum.
Maar ik wilde toch even vragen of er niet enkele geïntresseerd zijn om hun progressie eens te laten zien? Want ik zoek al enkele dagen het forum af naar meisjes die misschien foto's hebben gepost (om mij gemotiveerd te houden), maar deze vind ik bijna niet..of het zijn foto's van heel lang geleden al of het zijn altijd dezelfde die ik tegen kom.
Ik ben er alvast zelf mee begonnen.
Goed dat je dit post, want je doet iets namelijk goed fout! 2,5 uur trainen is echt veel te veel en 1,3 KT is ook veel te lang. Na een uur trainen zal je lichaam juist gaan afbreken. Weet je dat ik altijd binnen 1 uur weer pleite ben uit de sportschool? Mijn training duurt vaak maar 45 minuten en dat zit ik vol! Als ik echt vlak voor een wedstrijd zit komt er nog wel 45 tot 60 min. cardio bij, maar ik train in totaal dus maar 1,3 uur (cardio + KT). Probeer niet teveel te willen doen in 1 training, maar verdeel je trainingen over de week. Pak ook niet meer dan 2 spiergroepen per training, concentreer je per training op bepaalde groepen. Dan zul je uiteindelijk het meeste resultaat boeken.

Je hebt een prachtig lichaam vind ik!! Hele mooie progressie gemaakt...
gebruik je iets van supplementen als ik dat vragen mag?
Ik wou dat ik ook al zo'n lichaam had![]()
Whey, creatine en glutamine en multivitamine, daarnaast schoon en regelmatig eten..
Ik wou starten met whey en creatine.. maar ik heb geen geld op de moment om dat te betalen
Als student kan ik me niet alles permiteren