XXL Nutrition

Progressiefoto's?

Bulken in de zomer? Zou ik zelf niet zo snel voor kiezen denk ik - wat is je reden om nu te gaan bulken?

Spierprogressie is ook progressie, en dus ook aanmoedigingswaardig!

Bulken in de zomer? Zou ik zelf niet zo snel voor kiezen denk ik - wat is je reden om nu te gaan bulken?

Volgens mij lees je het verkeerd..ze begint volgende week met een nieuw voedingsschema en ik denk dat dat geen bulk is ;)

Ah... dan was me dat niet helemaal duidelijk...
Progressie BF% daarom alleen nog maar lager voor haar - toch?

Volgens mij lees je het verkeerd..ze begint volgende week met een nieuw voedingsschema en ik denk dat dat geen bulk is ;)

klopt. ik zat in de bulk. ik ga in het najaar meedoen met BB wedstijden. kwa spieren ben ik inderdaad op vooruitgegaan, maar alleen zie je niet veel door de vetlaag dat alles bedekt. ik moet pas 1 juni beginnen met mijn dieet, maar ga de komende dagen beter opletten wat ik eet. ik mag niet te weinig gaan eten want de trainingen worden steeds zwaarder.

klopt. ik zat in de bulk. ik ga in het najaar meedoen met BB wedstijden. kwa spieren ben ik inderdaad op vooruitgegaan, maar alleen zie je niet veel door de vetlaag dat alles bedekt. ik moet pas 1 juni beginnen met mijn dieet, maar ga de komende dagen beter opletten wat ik eet. ik mag niet te weinig gaan eten want de trainingen worden steeds zwaarder.

Leuk! Dan wens je ik je alvast heel veel succes en ik hoop ook wat van je ervaringen te lezen op het forum van je wedstrijden!

tuurlijk. bedankt eh. nice avi!

Nice! Alvast veel succes! :)

:cool:

Spannend hoor, veel succes!!!

succes met je eerste wedstrijd!

Bij jou zijn het tenminste spieren, bij mij vooral vet.:o
Bedoel je dat je moet cutten of doe je alleen aan bulken vanwege het pl?

was het maar waar dat het tenminste nog allemaal spieren waren
heb gvd net een paar maanden gecut, zegt bigT leuk, nu nog finetunen met een goed dieet:o
tsja voor BB bestaat er wrs niet zoiets als droog genoeg.
en als ik zelf kritisch ben moet ik zeggen dat ook al denk ik dat voor mij droog genoeg wel bestaat, ik er toch nog een eindje van verwijderd ben:o
dus ja ik kan dan niet alleen maar bulken.Ook niet voor PL (of gewichtheffen waar ik voornamelijk op train al zou je dat niet zeggen aan de hand van de prestaties:rolleyes:) denk ik want dan kan ik wel aardige gewichten tillen maar dankzij het punten systeem verlies ik dan wel van anderen die minder tillen maar lichter zijn:( het moet maar eens afgelopen zijn daarmee:cool:

Damn een BB wedstrijd :eek: spannend!
Ik ben nog altijd benieuw hoe ,vooral de dames, het voor elkaar krijgen om het daarvoor nodige niveau te behalen! Die wedstrijdmensen is bijna een andere dimensie,dan de mensen die "gewoon trainen" zelfs al train je toch 5x per week en let ook nog op je voeding ik zou niet weten hoe ik er aan moest gaan staan als ik het al zou willen...
Ik heb gezien dat je ook een log bijhoudt dus ik ben benieuwd!

Hoi fitness womens :) !

Ik weet dat het als vrouw niet altijd even gemakkelijk is om foto's te posten op het BB forum.
Maar ik wilde toch even vragen of er niet enkele geïntresseerd zijn om hun progressie eens te laten zien? Want ik zoek al enkele dagen het forum af naar meisjes die misschien foto's hebben gepost (om mij gemotiveerd te houden :) ), maar deze vind ik bijna niet..of het zijn foto's van heel lang geleden al of het zijn altijd dezelfde die ik tegen kom.
Ik ben er alvast zelf mee begonnen.

check de mijne ;-)

Goed dat je dit post, want je doet iets namelijk goed fout! 2,5 uur trainen is echt veel te veel en 1,3 KT is ook veel te lang. Na een uur trainen zal je lichaam juist gaan afbreken. Weet je dat ik altijd binnen 1 uur weer pleite ben uit de sportschool? Mijn training duurt vaak maar 45 minuten en dat zit ik vol! Als ik echt vlak voor een wedstrijd zit komt er nog wel 45 tot 60 min. cardio bij, maar ik train in totaal dus maar 1,3 uur (cardio + KT). Probeer niet teveel te willen doen in 1 training, maar verdeel je trainingen over de week. Pak ook niet meer dan 2 spiergroepen per training, concentreer je per training op bepaalde groepen. Dan zul je uiteindelijk het meeste resultaat boeken.

Helemaal met je eens Aimee!!

Je hebt een prachtig lichaam vind ik!! Hele mooie progressie gemaakt...
gebruik je iets van supplementen als ik dat vragen mag?
Ik wou dat ik ook al zo'n lichaam had :)

Whey, creatine en glutamine en multivitamine, daarnaast schoon en regelmatig eten..

• Topic Starter Topic Starter
Whey, creatine en glutamine en multivitamine, daarnaast schoon en regelmatig eten..

Klinkt goed :) Ik wou starten met whey en creatine.. maar ik heb geen geld op de moment om dat te betalen :( Als student kan ik me niet alles permiteren

Terug
Naar boven