AndroidHealthClinic

Progressiefoto's?

t zou idd jammer zijn als dit goede topic vervuild word, mischien kan een mod dit een beetje schoonhouden :dunno:

Tuurlijk lukt dat, als je wilt, lukt het je.. Je moet er alleen wel veel voor doen..

Aimee, ik heb ontzettend veel respect voor wat jij bereikt hebt. Het is erg leuk om via je foto's je progressie te zien :eek:. Ik weet dat je ontzettend veel zelfdiscipline en doorzettingsvermogen moet hebben om te bereiken wat jij hebt bereikt, echt RESPECT!

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel een (voor)beeld van je wat jouw streven is ;) Dus bijv. een platte buik en verder niks. Of een beetje gespierd als fitness modellen of meer richting BB a la Aimee?

zo de richting van fitness model.. dus niet TE.. maar een strak en afgelijnd lichaam mag best wel !! :)

Can't believe im doing this.. ben niet echt trots op mn lichaam, maar heb vandaag wat foto's gemaakt voor mezelf om gedurende de maanden die volgen enige progressie te kunnen zien. Er is nog een hoop werk te doen :( en het gaat mij echt te langzaam allemaal, bestonden er maar wonder middeltjes om sneller slank te worden ;)
Mijn probleem zone's vooral dijen, benen en billen, maar goed die zijkantjes moeten goed worden bijgeschaafd zeg maar en ja mn buik mag ook wel strakker. Ik zal iedere maand denk ik wat foto's nemen van alle aanzichten om voor mezelf te kunnen zien of het er beter op is geworden, nog een lange weg te gaan!

DSC01787.jpg

Ceska: praat eens positief over hetgeen je gaat bereiken ipv negatief. Het klinkt alsof je het zelf niet gelooft, en als je het zelf niet gelooft ga je het ook niet realiseren!
(Sorry, ben hard aan het lezen in BFFM - vooral het gedeelte waarin je doelen stelt heb ik goed door)

Ik ben niet negatief ik ben realistisch ;)
ik heb een beetje last van mn "ik voel me dik dag" ;)

Maar ik heb vandag superieur getraind bijna 2,5 uur lang waarvan 1,30 uur kt.

Fijn, ben niet de enigste :-) hebben jullie misschien tip's om je zelf gemotiveert te houden??
Bedoel als je een baal dag/week heb en niet lukt... je moet dan weer die knop omdraaien zeg maar.... tip's???

Om je beter te laten voelen zou ik een foto kunnen plaatsen van mijn blubberbuik vóórdat ik begon met hardlopen en later met BFFM. Die ellende bespaar ik je nog heel even totdat ik een eerste progressiefoto heb gemaakt, en dat zou best wel eens komend weekend al kunnen zijn!

Hoera voor mij trouwens: als ik mijn bicep aanspan dan zie ik al een beetje zo'n randje die schuin over de binnenkant van m'n bovenarm loopt. Geen idee hoe ik het moet omschrijven - voorbeeldje van Sava:
[Link niet meer beschikbaar]
die lijn onder z'n biceps - maar dan in ieniemienie vorm.

:D

Fijn, ben niet de enigste :-) hebben jullie misschien tip's om je zelf gemotiveert te houden??
Bedoel als je een baal dag/week heb en niet lukt... je moet dan weer die knop omdraaien zeg maar.... tip's???

Ik heb een hele eetdag omgegooid om 's middags een mars te kunnen eten en ben extra cardio gaan doen.

GENOTEN van die mars! :D

hahaha.... ja LEKKER!! :D

Ik ben niet negatief ik ben realistisch ;)
ik heb een beetje last van mn "ik voel me dik dag" ;)

Maar ik heb vandag superieur getraind bijna 2,5 uur lang waarvan 1,30 uur kt.

Goed dat je dit post, want je doet iets namelijk goed fout! 2,5 uur trainen is echt veel te veel en 1,3 KT is ook veel te lang. Na een uur trainen zal je lichaam juist gaan afbreken. Weet je dat ik altijd binnen 1 uur weer pleite ben uit de sportschool? Mijn training duurt vaak maar 45 minuten en dat zit ik vol! Als ik echt vlak voor een wedstrijd zit komt er nog wel 45 tot 60 min. cardio bij, maar ik train in totaal dus maar 1,3 uur (cardio + KT). Probeer niet teveel te willen doen in 1 training, maar verdeel je trainingen over de week. Pak ook niet meer dan 2 spiergroepen per training, concentreer je per training op bepaalde groepen. Dan zul je uiteindelijk het meeste resultaat boeken.

Goed dat je dit post, want je doet iets namelijk goed fout! 2,5 uur trainen is echt veel te veel en 1,3 KT is ook veel te lang. Na een uur trainen zal je lichaam juist gaan afbreken. Weet je dat ik altijd binnen 1 uur weer pleite ben uit de sportschool? Mijn training duurt vaak maar 45 minuten en dat zit ik vol! Als ik echt vlak voor een wedstrijd zit komt er nog wel 45 tot 60 min. cardio bij, maar ik train in totaal dus maar 1,3 uur (cardio + KT). Probeer niet teveel te willen doen in 1 training, maar verdeel je trainingen over de week. Pak ook niet meer dan 2 spiergroepen per training, concentreer je per training op bepaalde groepen. Dan zul je uiteindelijk het meeste resultaat boeken.

Ja heb je gelijk in maar die 1,30 is met de nodige rust pauze's er tussen. misschien overdrijf ik n beetje laat ik zeggen dat ik om uur of kwart over 5 in de gym was en rond half 8 ging ik er weer weg. heb ook nog instructie's gegeven aan 2 vriendinnen die mee waren voor het eerst. heb ong 50 min cardio gedaan, maar ik snap je punt, alleen als ik er eenmaal lekker in zit hou ik de tijd niet in de gaten. Heb me vandaag ook op mn benen geconcentreerd volgende keer ga ik voor mn schouders/armen.

@ joellen;
Als ik zo'n dag heb dat focus ik me op het feit dat ik weet dat je er de tijd voor moet nemen, rome is ook niet in 1 dag gebouwd (is rome toch?) en het zal enkele maanden duren voordat er goed relultaat zal zijn, misschien moet jeje focussen op het feit dat het na die maanden zeker de moeite waard is allemaal!

Aimee jij traint elke dag 45 minuten en pakt dan zoals je al aangeeft op z'n hoogste 2 spiergroepen en die put je dan volledig uit.
Het is dan ook echte topsport en de resultaten zijn er ook naar.
Zou je elke dag veel langer trainen dan raak je over belast.
Maarrrr ......Volgens mij kan het geen kwaad als je langer traint maar dan moet je niet elke dag onder de ijzers liggen. Ik train zelf nog maar 2 dagen een FB training en ben daar echt wel 1.5 uur mee bezig mee De rustdagen na de training heb ik dan wel nodig.
Ik heb niet het idee dat het spier afbreekt en groei ondanks mijn leeftijd van bijna 47 nog steeds. kan mij voorstellen dat jongere sporters minder hersteltijd nodig hebben en dat zij makkelijk 3 of 4 dagen FB zouden kunnen doen.

Hoi Ceska,

Daar heb je helemaal gelijk in! (ben zelf ook al langer dan 1 jaar bezig)
Maar bedoel meer, omdoor te zetten, ook door je beperking, en door pijn...
Of in een dip??.... hoe doen jullie dat?
Gaan jullie dan niet meer trainen... of wat minder???
Is wel erg moeilijk uit te leggen....
zelf is mijn kracht training maar een half uurtje... maar goed we doen tenminste wat;) hahahha.....

Ik ken dat, ik heb juist een week buikgriep gehad. En zelfs nu nog ben ik niet helemaal genezen. Ik ga vandaag terug proberen te trainen. Maar nu heb ik het gevoel dat de week daarvoor voor niets is geweest. Balen! Daarom dat ik me nu ook even op het forum zet.. dan krijg ik terug wat motivatie.
Ps: om mijn eigen te motiveren heb ik een foto van mijn lichaam getrokken en deze hier gepost. Binnen enkele maanden trek ik terug een foto, zo kan ik zien of ik al progressie heb gemaakt. Voor de rest gewoon blijven lezen hier op het forum en dan lukt het je wel om die motivatie te houden. succes!

Hoi Ceska,

Daar heb je helemaal gelijk in! (ben zelf ook al langer dan 1 jaar bezig)
Maar bedoel meer, omdoor te zetten, ook door je beperking, en door pijn...
Of in een dip??.... hoe doen jullie dat?
Gaan jullie dan niet meer trainen... of wat minder???
Is wel erg moeilijk uit te leggen....
zelf is mijn kracht training maar een half uurtje... maar goed we doen tenminste wat;) hahahha.....

ps even mijn complimenten! Maar je hebt al aardig vooruitgang geboekt !!

Terug
Naar boven