Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Toch altijd mannen die zich even niet kunnen inhouden hé

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jaloers heToch altijd mannen die zich even niet kunnen inhouden hé![]()

Tuurlijk lukt dat, als je wilt, lukt het je.. Je moet er alleen wel veel voor doen..
Aimee, ik heb ontzettend veel respect voor wat jij bereikt hebt. Het is erg leuk om via je foto's je progressie te zien. Ik weet dat je ontzettend veel zelfdiscipline en doorzettingsvermogen moet hebben om te bereiken wat jij hebt bereikt, echt RESPECT!
Dus bijv. een platte buik en verder niks. Of een beetje gespierd als fitness modellen of meer richting BB a la Aimee?Ik bedoel een (voor)beeld van je wat jouw streven isDus bijv. een platte buik en verder niks. Of een beetje gespierd als fitness modellen of meer richting BB a la Aimee?

en het gaat mij echt te langzaam allemaal, bestonden er maar wonder middeltjes om sneller slank te worden 

Fijn, ben niet de enigste :-) hebben jullie misschien tip's om je zelf gemotiveert te houden??
Bedoel als je een baal dag/week heb en niet lukt... je moet dan weer die knop omdraaien zeg maar.... tip's![]()

Ik ben niet negatief ik ben realistisch
ik heb een beetje last van mn "ik voel me dik dag"
Maar ik heb vandag superieur getraind bijna 2,5 uur lang waarvan 1,30 uur kt.
Goed dat je dit post, want je doet iets namelijk goed fout! 2,5 uur trainen is echt veel te veel en 1,3 KT is ook veel te lang. Na een uur trainen zal je lichaam juist gaan afbreken. Weet je dat ik altijd binnen 1 uur weer pleite ben uit de sportschool? Mijn training duurt vaak maar 45 minuten en dat zit ik vol! Als ik echt vlak voor een wedstrijd zit komt er nog wel 45 tot 60 min. cardio bij, maar ik train in totaal dus maar 1,3 uur (cardio + KT). Probeer niet teveel te willen doen in 1 training, maar verdeel je trainingen over de week. Pak ook niet meer dan 2 spiergroepen per training, concentreer je per training op bepaalde groepen. Dan zul je uiteindelijk het meeste resultaat boeken.

hahahha.....Fijn, ben niet de enigste :-) hebben jullie misschien tip's om je zelf gemotiveert te houden??
Bedoel als je een baal dag/week heb en niet lukt... je moet dan weer die knop omdraaien zeg maar.... tip's![]()
Hoi Ceska,
Daar heb je helemaal gelijk in! (ben zelf ook al langer dan 1 jaar bezig)
Maar bedoel meer, omdoor te zetten, ook door je beperking, en door pijn...
Of in een dip??.... hoe doen jullie dat?
Gaan jullie dan niet meer trainen... of wat minder
Is wel erg moeilijk uit te leggen....
zelf is mijn kracht training maar een half uurtje... maar goed we doen tenminste wathahahha.....