XXL Nutrition

Protein bars gemaakt van krekels - insecteneiwit

gaaf idee.

Goeie bron van eiwitten, laat ze maar cheapass bars ontwikkelen. Krekels zat.

Staat er al ergens wat zo'n doos van 12 bars moet gaan kosten? Zag het op de Kickstarter pagina nergens staan.

$40 voor 120 gram eiwit? Belachelijk natuurlijk.

Dat hele crowdfunding is sowieso een farce. 99% van de projecten zouden normaal niet levensvatbaar zijn en de ondernemers elimineren alle ondernemersrisico doordat hipsters hun megalomane projecten financieren zonder enige kans op toekomstig rendement. Alle downside, geen enkele kans op upside. Zou me dan ook niet verbazen als een groot deel van de projecten uiteindelijk met een of meerdere "problemen" te maken krijgt.

Sinds de prijs niet genoemd wordt is het:

1 duurder dan normale proteine bars, die al duur genoeg zijn.
2 bevat 10 gram eiwitten vergeleken met 20-30 gram van de meeste proteïne bars

10 gram eiwitten.. dat kan je toch niet eens een proteïne bar noemen.

ookal beva het 100 gram eiwit ik ga echt geen insecten vrijwillig eten

What's next? Sperma protein bars? :P

3NIGMA..................Dan hoeft mijn vriendin in iedergeval geen te kopen :p.
Mijn gerecycled Whey is dan zat op en ook nog eens goed voor het milieu, zoiets als CO2 neutraal vliegen ;)

:DTonight is het 'Whey all the Way' in the bedroom!:D

Laatst bewerkt:
A bit TOO much info ;)

krekels kweken zou de oplossing zijn van het hele plofkip dilemma..
maarja, mensen moeten ze wel willen eten.

$40 voor 120 gram eiwit? Belachelijk natuurlijk.

Dat hele crowdfunding is sowieso een farce. 99% van de projecten zouden normaal niet levensvatbaar zijn en de ondernemers elimineren alle ondernemersrisico doordat hipsters hun megalomane projecten financieren zonder enige kans op toekomstig rendement. Alle downside, geen enkele kans op upside. Zou me dan ook niet verbazen als een groot deel van de projecten uiteindelijk met een of meerdere "problemen" te maken krijgt.

Waar haal je die prijs vandaan?

• Topic Starter Topic Starter
Waar haal je die prijs vandaan?

Dat wil ik ook weleens weten.

Proteine uit krekels zou juist goedkoper moeten zijn. Ze planten zich veel sneller voort en nemen veel minder ruimte in beslag, ook zul je minder gezeur krijgen met activisten omdat het knuffelgehalte van krekels veel lager ligt. Sterker nog, we weten niet eens of insecten pijn wel 'voelen'.

4d5baad6538c869ad35934e4f5fa567b_large.jpg

prijs zal wel komen van de kickstarter prijzen ... maar die zijn voor het opstarten van de business, geen verkoopprijzen (mag ik hopen)

ookal beva het 100 gram eiwit ik ga echt geen insecten vrijwillig eten

Wat boeit dat nu, als het niet te slecht smaakt is het toch oké?

Dat wil ik ook weleens weten.

Proteine uit krekels zou juist goedkoper moeten zijn. Ze planten zich veel sneller voort en nemen veel minder ruimte in beslag, ook zul je minder gezeur krijgen met activisten omdat het knuffelgehalte van krekels veel lager ligt. Sterker nog, we weten niet eens of insecten pijn wel 'voelen'.

http://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/699/983/4d5baad6538c869ad35934e4f5fa567b_large.jpg?1372191892

Was naar de voedingswaarden van die bars aant kijken, toch wel een best slechte vet-eiwit verhouding als je het mij vraagt ???

Would eat.

Zou vet zijn als ze er komen tegen een betaalbare prijs :D

in thailand is het een lekkernij,
je hebt daar ook meerdere krekel farms. Je hebt daar een perfect klimaat 20+ graden..
ze hebben daar een paar houten schotten tegen mekaar aan getimmerd krekels erin
en elke dag wat verse groente en fruit erin en klaar, natuur doet de rest.
easy peasy voor een krekel boer dus.

Ook al zouden ze goedkoop zijn, ik wil ze niet eten.

Terug
Naar boven