- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gauw maar eens mijn dieet aanpassen en de repen toevoegen![]()

We hebben deze week wat nieuwe smaken getest maar ik ben niet helemaal tevreden.
Ik wil graag een Cookies & Cream smaak of Cookie Dough smaak. De producent zucht een keer (hoorbaar aan de telefoon) en gaat weer aan het werk in de keuken
![]()
Cookie dough klinkt goed!! Of iets met chocolade/brownie?
Jij hebt het volgens mij best goed. De hele dag een beetje repen lopen testenWe zullen zien wat er komt, eerst moet de producent met goede samples komen die we kunnen testen. Ze zijn weer druk bezig. Het is niet iets wat ze zo op de plank hebben liggen. Alles moet daar in de keuken worden bedacht en gemaakt.

Jij hebt het volgens mij best goed. De hele dag een beetje repen lopen testen![]()
. ooo waren dat samples.... 
Ziet er lekker uit, alleen jammer dat het zo prijzig is! Anders had ik hem zeker besteld!

Zat zelf aan een redelijk prijs als de smart bars van body en fitshop te denken.
Die zijn een tientje.
Jammer dat jullie dat niet kunnen realiseren (door de hoge productiekosten?).

Het gaat mij erom dat het niet duur is, voldoende eiwitten en niet teveel kcals.
Jullie zijn jammer genoeg te duur...hopelijk kunnen jullie een soort gelijk product maken maar dan voor de helft van de prijs![]()
Dat moet je wat anders kiezen dan proteïne repen dat zijn NOOIT de goedkoopste bronnen van eiwit.
Ik vind 12 repen voor onder een tientje nog wel betaalbaar.
Maar om 22,95 te betalen vind ik wel weer zonde van me geld.