Fitness Seller

Nieuws Low Carb Protein Bar - 19,4g eiwit en slechts 2,4g carbs per reep. Gezoet met Stevia!

In eerste instantie proef je de vanille sterk (lekker), maar moet zeggen dat de nasmaak me niet aanstaat.. Beetje raar smaakje. Jammer.
Is het niet mogelijk om de amandelen iets groter te laten? Doordat ze helemaal gecrushed zijn zit er niet echt 'bite' in de reep.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ze hier liggen :trollface:

208 kcal, 22g koolhydraten , 6g vet, 15g eiwit per reep (6g vezels en 15g suiker).
Van de ingredienten daarentegen wordt je niet blij (wat wil je dan voor 0,70 of iets per reep) :p
PS: Smaak en textuur is te vergelijken met die van de smart bars van b&f.

De ingrediënten en voedingswaarden van de Low Carb Protein Bars zien er zeer goed uit. Je betaald er wat meer voor, maar dan krijg je ook kwaliteit.

:thumbs:

In eerste instantie proef je de vanille sterk (lekker), maar moet zeggen dat de nasmaak me niet aanstaat.. Beetje raar smaakje. Jammer.
Is het niet mogelijk om de amandelen iets groter te laten? Doordat ze helemaal gecrushed zijn zit er niet echt 'bite' in de reep.

Ik denk dat je de Stevia smaak bedoeld. Die is niet zo sterk aanwezig maar proef je wel. Met sucralose heb je dat niet maar we hebben met deze reep bewust voor Stevia gekozen.

We hebben voor een zachtere reep gekozen omdat de meeste andere repen op de markt erg hard zijn. Dan is dit juist iets anders dan al die andere.

Ik denk dat je de Stevia smaak bedoeld. Die is niet zo sterk aanwezig maar proef je wel. Met sucralose heb je dat niet maar we hebben met deze reep bewust voor Stevia gekozen.

We hebben voor een zachtere reep gekozen omdat de meeste andere repen op de markt erg hard zijn. Dan is dit juist iets anders dan al die andere.

Dat 'ie zacht is, is inderdaad fijn.. Maar ik mis een beetje crunchy iets zeg maar. Zelfde als met tonijn uit blik, is ook net een natte krant als je er niks bij doet:p

Dat 'ie zacht is, is inderdaad fijn.. Maar ik mis een beetje crunchy iets zeg maar. Zelfde als met tonijn uit blik, is ook net een natte krant als je er niks bij doet:p

Ik snap wat je bedoelt hoor. We hebben daar ook samples van getest maar hebben we toch niet voor gekozen.
Het is altijd lastig te bepalen. Maar het is sowieso onmogelijk om iets te maken wat iedereen echt lekker vind.

Die illusie heb ik allang losgelaten :D

Komen er ook nog andere smaken van deze reep op de markt (iets me pindakaas haha?!)

Ik vond deze reep echt wowww!! (Ook review over grecheven)
Miss idee dan om een nieuwe smaak dan t ongekeerde te doen, eenbeetje krokante reep?
Heeft iedereen keus [emoji1][emoji106]

Komen er ook nog andere smaken van deze reep op de markt (iets me pindakaas haha?!)

We werken aan een 2e smaak maar wil dan iets van Cookies & Cream, of chocolate Cookie Dough dat zijn de beste verkochte van Quest ook. Deze zijn tegenwoordig alleen keihard geen idee waarom die mensen de productie verhuist hebben van de USA naar Canada. Zal wel een kostenoverweging zijn geweest.

Het ontwikkelen van een reep is niet iets dat gaat van vandaag op morgen daar gaan maanden overheen.

We werken aan een 2e smaak maar wil dan iets van Cookies & Cream, of chocolate Cookie Dough dat zijn de beste verkochte van Quest ook. Deze zijn tegenwoordig alleen keihard geen idee waarom die mensen de productie verhuist hebben van de USA naar Canada. Zal wel een kostenoverweging zijn geweest. Het ontwikkelen van een reep is niet iets dat gaat van vandaag op morgen daar gaan maanden overheen.

Klinkt goed!

Net een bar geprobeerd en veel beter dan die harde Quest bars. Ik weet nu wel hoor welke ik in de toekomst zal bestellen ;)

Low Carb Protein Bar is echt geweldig van smaak. Eet bijna elke dag wel zo'n ding. Maar ja, met maar 2 gram koolhydraten mag ik dat wel hebben :D

Net een bar geprobeerd en veel beter dan die harde Quest bars. Ik weet nu wel hoor welke ik in de toekomst zal bestellen ;)

Goed om te horen!

De vraag naar deze reep is echt overweldigend, we krijgen aanvragen uit de hele EU en vandaag ook uit Zuid Afrika.

Wanneer zou ik de nieuwe smaken kunnen verwachten? Verheug me nu al op die Cookies & cream.. :lick::rolleyes:

Aangenaam verrast door deze reep. Door de perfecte voedingswaarde had ik weinig van de smaak verwacht. Maar het is een heerlijk zachte reep die heel makkelijk weg eet. Totaal niet hard of taai en de smaak is ook top!

Aangenaam verrast door deze reep. Door de perfecte voedingswaarde had ik weinig van de smaak verwacht. Maar het is een heerlijk zachte reep die heel makkelijk weg eet. Totaal niet hard of taai en de smaak is ook top!

Dat horen we van veel klanten, zelf was ik ook aangenaam verrast door de structuur.

Meer mensen hier ervaring met de reep?

Beste reep die ik ooit heb gehad. Komen er nog meer smaken?

we zijn ermee bezig, de producent kan ons echter niet garanderen dat de smaak die we graag willen ook weer zo luchtig wordt als deze reep. Ik vind dat wel een vereiste en ze gaan nu over een maand een kleine proefproductie draaien omdat te bekijken.

Ik heb de reep gisteren voor het eerst geproefd en ik ben fan! De reep is ten eerste al wat groter als de welbefaamde Quest Bars. Daarnaast is het een smeuge reep en niet echt taai, wat ik soms bij de Quest Bars wel het geval vind. Qua smaak proef vind ik hem ook prima omdat de smaak erg sterk naar voren komt! Voor deze prijs, voedingswaarde en smaak een topper!

Ik heb de reep gisteren voor het eerst geproefd en ik ben fan! De reep is ten eerste al wat groter als de welbefaamde Quest Bars. Daarnaast is het een smeuge reep en niet echt taai, wat ik soms bij de Quest Bars wel het geval vind. Qua smaak proef vind ik hem ook prima omdat de smaak erg sterk naar voren komt! Voor deze prijs, voedingswaarde en smaak een topper!

Goede smaak en structuur. In begin moest ik even wennen aan de nasmaak, maar nu gaat ie er in als zoete koek !
Andere smaken zijn welkom, puur voor de variatie. Gelukkig zijn jullie daar al mee bezig.

Terug
Naar boven