AndroidHealthClinic

Nieuws Low Carb Protein Bar - 19,4g eiwit en slechts 2,4g carbs per reep. Gezoet met Stevia!

• Topic Starter Topic Starter
Goede smaak en structuur. In begin moest ik even wennen aan de nasmaak, maar nu gaat ie er in als zoete koek !
Andere smaken zijn welkom, puur voor de variatie. Gelukkig zijn jullie daar al mee bezig.

Het is erg lastig met andere smaken maar we werken eraan. Het is inderdaad anders dan andere repen maar we krijgen hoofdzakelijk positieve reacties :thumbs:

Net eentje geprobeerd maar ik vind deze maar niks, echt heel plakkerig en de smaak ook wat flauw.
Komt ook meer omdat ik een eiwitreep neem als soort van cheat of gewoon als lekkers met veel eiwitten.
De chocolade caramel delicious protein bar is dan een stuk lekkerder :D

Net eentje geprobeerd maar ik vind deze maar niks, echt heel plakkerig en de smaak ook wat flauw.
Komt ook meer omdat ik een eiwitreep neem als soort van cheat of gewoon als lekkers met veel eiwitten.
De chocolade caramel delicious protein bar is dan een stuk lekkerder :D

Het is een totaal ander product als je een cheat wilt dan beter de Delicious Bars ;) over een week krijgen we daarvan ook Cookies&Cream :meal:

Het is een totaal ander product als je een cheat wilt dan beter de Delicious Bars ;) over een week krijgen we daarvan ook Cookies&Cream :meal:

Helemaal mee eens! Kreeg hem als goodie Bij de walters dus dacht schrijf even mijn ervaring.
De delicous cookies&Cream ben ik heel benieuwd naar !! :D

Normaal ben ik geen fan van de smaak vanille.

Maar heb de low carb bar nu al meermaals besteld en hij is verrassend lekker en ligt beter op de maag dan sommige smaken van quest nutrition.

Dus logischerwijze ben ik super benieuwd wat de volgende smaak wordt.

Als Rene zo voordoet wordt hij sterker als suppmerk dan de meeste US brands, veel van Xxl hun producten zijn kwalitatief beter dan sommig US brands.

normaal ben ik geen fan van de smaak vanille.

Maar heb de low carb bar nu al meermaals besteld en hij is verrassend lekker en ligt beter op de maag dan sommige smaken van quest nutrition.

Als rene zo voordoet wordt hij sterker als suppmerk dan de meeste us brands, veel van xxl hun producten zijn kwalitatief beter dan sommig us brands.

+1

Normaal ben ik geen fan van de smaak vanille.

Als Rene zo voordoet wordt hij sterker als suppmerk dan de meeste US brands, veel van Xxl hun producten zijn kwalitatief beter dan sommig US brands.

:thumbs: goed om te horen :) er komt nog veel meer aan de komende tijd aan speciale producten.

Waarom hebben jullie deze reep zo lekker gemaakt? Ik eet ze gewoon omdat ze lekker zijn, niet eens omdat ik extra eiwitten nodig heb :eek:

Haha! hoor wel meer van klanten dat ze klagen dat het hele gezin die repen eet :D je moet deze inderdaad wel veilig opbergen.

Zijn deze repen eigenlijk een soort 'cheat' of zou ik ze als ik naar ''If it fits your macros'' kijk elke dag kunnen eten?

Zijn deze repen eigenlijk een soort 'cheat' of zou ik ze als ik naar ''If it fits your macros'' kijk elke dag kunnen eten?

De Delicious Bars zijn echt als cheat bedoelt en deze Low Carbs meer als iets wat je dagelijks in je dieet kan opnemen ;)

Deze week krijgen we weer een aantal nieuwe samples even kijken of er een goede smaak bij zit :)

Deze week krijgen we weer een aantal nieuwe samples even kijken of er een goede smaak bij zit :)

De nieuwe smaken waren helaas geen succes, de smaak was wel goed maar de structuur niet luchtig en te hard (vinden wij). We hebben de producent de keuken weer ingestuurd voor nieuwe samples ;)

De nieuwe smaken waren helaas geen succes, de smaak was wel goed maar de structuur niet luchtig en te hard (vinden wij). We hebben de producent de keuken weer ingestuurd voor nieuwe samples ;)

Moest de structuur een heel klein beetje harder zijn zou ik het niet erg vinden.

De structuur van huidige bars zijn super, alleen kleven ze een beetje te veel.

Is het enige waar ik ook iets van verbetering kan op aanmerken, dat ze teveel kleven.

Voor de rest zijn ze super de low carb bars.

Ik vind de structuur juist lekker zacht bij de huidige bars! Waar ik wel snel last van heb ik winderigheid... Hebben jullie dat niet? Komt dat door de vezels of door bepaald ingrediënten?

Moest de structuur een heel klein beetje harder zijn zou ik het niet erg vinden.

De structuur van huidige bars zijn super, alleen kleven ze een beetje te veel.

Is het enige waar ik ook iets van verbetering kan op aanmerken, dat ze teveel kleven.

Voor de rest zijn ze super de low carb bars.

Dat kleverige wordt wel minder merken naarmate ze iets langer liggen. Probleem is dat de andere smaken die we van de producent hebben geproefd allemaal qua hardheid lijken op een Quest bar en dat willen we niet.

Ik vind de structuur juist lekker zacht bij de huidige bars! Waar ik wel snel last van heb ik winderigheid... Hebben jullie dat niet? Komt dat door de vezels of door bepaald ingrediënten?

Winderigheid kan wel voorkomen door de IMO vezels maar normaal niet meer of minder als met de Quest Bars.

Deze is lekker!

Terug
Naar boven