Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Hij is homo. Is er nog een correlatie tussen homo's en dikke wijven?
En LAWL plaatjes. Karma voor iedereen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En LAWL plaatjes. Karma voor iedereen.
SterkHoe meer dikke wijven hoe groter de kans is dat mensen homo worden?

This picture is for the boy at the party who told me I looked like a beached whale.
Who cried for hours over the fact she would never be thin. In plaats van uren huilen kon ze beter uren sporten![]()

In Nederland is het gelukkig nog niet zo erg.Hoe meer dikke wijven hoe groter de kans is dat mensen homo worden?

Nu moeten we niet hypocriet gaan doen, bodybuilders schranzen er ook een eind op weg.![]()
maar als zij trots is op een ongezond leven met allerlei nare gevolgen van dien...
btw. ze is niet lelijk, wel veel potentie

Gatverdamme.
Gewoon jezelf aanpraten dat het goed is..
Vrouwen die zichzelf te dik vinden lopen dunne vriendinnen serieus ook eten aan te praten om zo hun eigen falen te compenseren.
---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 09:44 ----------
Voor mij welIk heb een soort van chronische aversie tegen eten waardoor ik na 2 boterhammen al moet kotsen als ik meer wil eten omdat mijn lichaam denkt dat ik al helemaal vol zit. Vervolgens kan ik nog wel makkelijk een liter water wegdrinken..
Voor mij is t dan ook onbegrijpelijk dat mensen te dik worden en zo kunnen leven.. Je kan toch niet blij met jezelf zijn als je er zo uit ziet?
Zitten hier niet

1) Er is een verschil tussen dik zijn, en dik zijn. Vind haar nog wel meevallen, al heb ik niet echt de moeite genomen om haar leeftijd te checken. Dat ze nog lang genoeg kan blijven rechtop staan om een foto te nemen zegt toch al wat.
2) Geloven jullie nu echt dat alle dikke mensen ongelukkig zijn? Niet iedereen wil er ripped 'n shredded bijstaan op 100kg..
Tot zover het verdedigen van deze orka. Zou ze zelf niet meteen hitten en zou er zelf nooit zo willen bijlopen, but hey, who am I to judge?
(Btw, strong english van OP is strong.)
(denk aan de tig crashdieeten die elke dikz*k wel eens (ge)volgt(/d) (heeft))