MuscleMeat

Proud to be fat.

This picture is for the boy at the party who told me I looked like a beached whale.
:roflol:

Who cried for hours over the fact she would never be thin. In plaats van uren huilen kon ze beter uren sporten :roflol:

Srs, als ik vrouwen van mijn leeftijd bekijk zie ik zat vrouwen waarvan ik met passie kan zeggen dat ik nog liever door Nick en Simon anaal genomen wordt dan met hun in bed te moeten duiken.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 12:53 ----------

This picture is for the boy at the party who told me I looked like a beached whale.
:roflol:

Who cried for hours over the fact she would never be thin. In plaats van uren huilen kon ze beter uren sporten :roflol:

Huilen is wel veel vochtverlies ;)

Ach Daniel, als het ooit zo ver komt zullen wij dan een stelletje worden?

Gaan we lekker naar het strand in een leren broekje zo tegen elkaar aan dansen en vervolgens springen we het water in waarna alle walvissen ons achterna springen.

Dat feel. :roflol:

Ook maar gereageerd

Stop acting like you are proud of it. Fact is that you are just lazy and eat too much unhealthy food. Nothing to be proud of. Being fat just limits you in many, many ways and will shorten your life.

Nu moeten we niet hypocriet gaan doen, bodybuilders schranzen er ook een eind op weg. :P

maar als zij trots is op een ongezond leven met allerlei nare gevolgen van dien...

btw. ze is niet lelijk, wel veel potentie

Bah bah bah de enige rede waarom ze zegt "trots" te zijn is omdat ze te lui is om wat aan dat lijf te doen.

Gatverdamme.

Gewoon jezelf aanpraten dat het goed is..

Vrouwen die zichzelf te dik vinden lopen dunne vriendinnen serieus ook eten aan te praten om zo hun eigen falen te compenseren.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 09:44 ----------

Voor mij wel :roflol: Ik heb een soort van chronische aversie tegen eten waardoor ik na 2 boterhammen al moet kotsen als ik meer wil eten omdat mijn lichaam denkt dat ik al helemaal vol zit. Vervolgens kan ik nog wel makkelijk een liter water wegdrinken..

Voor mij is t dan ook onbegrijpelijk dat mensen te dik worden en zo kunnen leven.. Je kan toch niet blij met jezelf zijn als je er zo uit ziet?

<---

In b4 white knights.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

78a.jpg

0cb.jpg

4ee.jpg

b9e.jpg

7cc.jpg

uses cheat codes for wii fit:roflol:

Geen zin om het hele topic door te lezen, dus zal wel al eens gepost zijn...

Maar ten eerste,
Wat een k*t Engels @ OP, begrijp er geen ruk van.
Ten tweede,
Het gaat er toch om dat HUN gelukkig zijn? Wat boeit jouw dat nou, waarom wil je ze zo graag in de grond stampen dat hun ongelukkig moeten zijn met hun lichaam?

Natuurlijk, het is niet goed voor hun gezondheid en het is gewoon een makkelijk excuus, maar... who cares? Hun leven, hun lichaam. Wat heb jij er nou weer mee te maken wat hun keuzes zijn.

1) Er is een verschil tussen dik zijn, en dik zijn. Vind haar nog wel meevallen, al heb ik niet echt de moeite genomen om haar leeftijd te checken. Dat ze nog lang genoeg kan blijven rechtop staan om een foto te nemen zegt toch al wat.

2) Geloven jullie nu echt dat alle dikke mensen ongelukkig zijn? Niet iedereen wil er ripped 'n shredded bijstaan op 100kg..

Tot zover het verdedigen van deze orka. Zou ze zelf niet meteen hitten en zou er zelf nooit zo willen bijlopen, but hey, who am I to judge?

(Btw, strong english van OP is strong.)

1) Er is een verschil tussen dik zijn, en dik zijn. Vind haar nog wel meevallen, al heb ik niet echt de moeite genomen om haar leeftijd te checken. Dat ze nog lang genoeg kan blijven rechtop staan om een foto te nemen zegt toch al wat.

2) Geloven jullie nu echt dat alle dikke mensen ongelukkig zijn? Niet iedereen wil er ripped 'n shredded bijstaan op 100kg..

Tot zover het verdedigen van deze orka. Zou ze zelf niet meteen hitten en zou er zelf nooit zo willen bijlopen, but hey, who am I to judge?

(Btw, strong english van OP is strong.)

toch zeker ongelukkig (of alleszins ontevreden) met hoe ze eruit zien:) (denk aan de tig crashdieeten die elke dikz*k wel eens (ge)volgt(/d) (heeft))

Terug
Naar boven