XXL Nutrition

Proud to be fat.

Ik kom regelmatig een verhaal tegen over een meisje (het zijn altijd meisjes) dat dik is en er trots op is omdat ze zo is geboren en je moet blij zijn met hoe je bent blablabla.
Ik kan daar zo slecht tegen!!
Tuurlijk hoef je niet super skinny te zijn, maar om nou trots te wezen dat je dik bent gaat ook ver.
Nou is er een meisje op facebook die in haar ogen en dat van meerderen een super sterke statement maakt waarbij ik denk: b*ch please...
http://www.facebook.com/photo.php?f...073196735.4429.102099916530784&type=1&theater

Mijn vraag is dan ook, hoe denken jullie hier over en hoe reageer jij op dit soort menen?

Ik heb ergens een reactie achtergelaten bij die foto:
Your proud at being fat...
I don't care about how it looks, it just limitates you in many many ways.
It's easy to be an avarage size, just eat better for YOU.
Your just lazy and making an excuuse to be how you are right now.
A shame you don't care about your true health.
I's not that black and white as you say about skinny or fat.. there's an in between also ;)
Or you can go for fit.
The guy was right, you would be more beautifull if you were less fat.

1416ume.jpg

nee maar je hebt wel gelijk. het is simpele trut die geen enkele moeite doet om uit haar comfortzone te gaan en lekker door blijft vreten.

natuurlijk voelt ze zich goed om dik te zijn. altijd zo heerlijk bezweet na enigszins wat lichamelijke beweging en bek af als je 1 trap omhoog gaat. zeuren en puffen dat het zo warm is, zalig. verder neemt ze met genoegen met een andere fatso als partner. waarom zou je er dun worden om je leven plezanter te maken. wat een geweldig leven heeft zij, om jaloers op te zijn.

ik-tegen-de-rest mentaliteit...k*t volk

Geen zin om het hele topic door te lezen, dus zal wel al eens gepost zijn...

Maar ten eerste,
Wat een k*t Engels @ OP, begrijp er geen ruk van.
Ten tweede,
Het gaat er toch om dat HUN gelukkig zijn? Wat boeit jouw dat nou, waarom wil je ze zo graag in de grond stampen dat hun ongelukkig moeten zijn met hun lichaam?

Natuurlijk, het is niet goed voor hun gezondheid en het is gewoon een makkelijk excuus, maar... who cares? Hun leven, hun lichaam. Wat heb jij er nou weer mee te maken wat hun keuzes zijn.
Zolang we met zijn allen zorgkosten betalen gaat het mij wel wat aan. Daarnaast ga ik over mijn nek als er zo'n vadsig zwijn naast me zit in de bus, die anderhalve stoel nodig heeft. Die mensen stinken ook zo erg, alsof ze nooit douchen.

Zolang we met zijn allen zorgkosten betalen gaat het mij wel wat aan. Daarnaast ga ik over mijn nek als er zo'n vadsig zwijn naast me zit in de bus, die anderhalve stoel nodig heeft. Die mensen stinken ook zo erg, alsof ze nooit douchen.

Qft

En dan noemen ze het asociaal als je weigert dat ze in de bus naast je mogen zitten.

Sorry hoor maar je mag best op die stoel zitten maar op mijn deel kom jij niet.

Zag ook een x zo'n vet gezinnetje in een polo bluemotion gepropt. Zag er uit alsof de deuren van buiten waren dichtgedrukt :roflol:

Geen zin om het hele topic door te lezen, dus zal wel al eens gepost zijn...

Maar ten eerste,
Wat een k*t Engels @ OP, begrijp er geen ruk van.
Ten tweede,
Het gaat er toch om dat HUN gelukkig zijn? Wat boeit jouw dat nou, waarom wil je ze zo graag in de grond stampen dat hun ongelukkig moeten zijn met hun lichaam?

Natuurlijk, het is niet goed voor hun gezondheid en het is gewoon een makkelijk excuus, maar... who cares? Hun leven, hun lichaam. Wat heb jij er nou weer mee te maken wat hun keuzes zijn.

geloof jij dat dikke mensen nou echt 100% tevreden zijn over hun lichaam?

Daar heb je wel een punt. Maar ja, iedereen betaalt belasting, ook voor dingen die ze niet gebruiken. Bij een verzekering precies hetzelfde.

geloof jij dat dikke mensen nou echt 100% tevreden zijn over hun lichaam?

Wat boeit jou dat nou? Het is toch hun leven... Voel jij je verantwoordelijk voor hun geluk?

Dat moet toch wel een troll zijn... Letterlijk is ze dat maar figuurlijk?

hahaha epic topic!
keep de plaatjes coming!

dikke wijfen zijn mijn grootste ergenis

Meer pics van dat wijf?

Die reacties op haar foto's zijn nog het ergst.. bah

Terug
Naar boven