Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Ik kom regelmatig een verhaal tegen over een meisje (het zijn altijd meisjes) dat dik is en er trots op is omdat ze zo is geboren en je moet blij zijn met hoe je bent blablabla.
Ik kan daar zo slecht tegen!!
Tuurlijk hoef je niet super skinny te zijn, maar om nou trots te wezen dat je dik bent gaat ook ver.
Nou is er een meisje op facebook die in haar ogen en dat van meerderen een super sterke statement maakt waarbij ik denk: b*ch please...
http://www.facebook.com/photo.php?f...073196735.4429.102099916530784&type=1&theater
Mijn vraag is dan ook, hoe denken jullie hier over en hoe reageer jij op dit soort menen?
Ik heb ergens een reactie achtergelaten bij die foto:
Your proud at being fat...
I don't care about how it looks, it just limitates you in many many ways.
It's easy to be an avarage size, just eat better for YOU.
Your just lazy and making an excuuse to be how you are right now.
A shame you don't care about your true health.
I's not that black and white as you say about skinny or fat.. there's an in between also
Or you can go for fit.
The guy was right, you would be more beautifull if you were less fat.
nee maar je hebt wel gelijk. het is simpele trut die geen enkele moeite doet om uit haar comfortzone te gaan en lekker door blijft vreten.
natuurlijk voelt ze zich goed om dik te zijn. altijd zo heerlijk bezweet na enigszins wat lichamelijke beweging en bek af als je 1 trap omhoog gaat. zeuren en puffen dat het zo warm is, zalig. verder neemt ze met genoegen met een andere fatso als partner. waarom zou je er dun worden om je leven plezanter te maken. wat een geweldig leven heeft zij, om jaloers op te zijn.
ik-tegen-de-rest mentaliteit...k*t volk