MuscleMeat

Proud to be fat.

Ik heb meteen een beeld van iemand die een dikke pens heeft.. als ik dan ook met ze in contact kom hebben ze gelijk een paar streepjes in de min.

Zulke mensen moet je echt een voorplantings verbod opleggen.

Triest dat er zoveel vadsige mensen zijn. Ik dacht vroeger ook dat ze er niks aan konden doen, toen ging ik me verdiepen in voeding en bleek dat allemaal onzin. Maar heel veel mensen denken echt dat dit genetisch bepaald is en het niet hun eigen schuld is, daarom zijn mensen zo beschermend naar dikke mensen, treurig is het.

Triest dat er zoveel vadsige mensen zijn. Ik dacht vroeger ook dat ze er niks aan konden doen, toen ging ik me verdiepen in voeding en bleek dat allemaal onzin. Maar heel veel mensen denken echt dat dit genetisch bepaald is en het niet hun eigen schuld is, daarom zijn mensen zo beschermend naar dikke mensen, treurig is het.

ach wat maakt het uit man , ik heb liever een paar flinke billen in mijn hand dan zo een mager kippetje.

ach wat maakt het uit man , ik heb liever een paar flinke billen in mijn hand dan zo een mager kippetje.

Dit is wel een hele bekende manier om 't allemaal te marginaliseren. Er ligt nog een hele dimensie tussen een paar flinke billen en ongezond overgewicht zoals bij het meisje op facebook.

"Zo'n 6,5 miljoen Nederlanders kampen met overgewicht. Dat is meer dan 40 procent van de bevolking. Ongeveer 1,5 miljoen mensen zijn veel te zwaar, blijkt uit cijfers van het CBS." (bron: http://nos.nl/artikel/390841-65-miljoen-nederlanders-te-zwaar.html)

Dat is even wat anders dan 'een paar flinke billen'.

hou je ook van der dikke pens of wa?
heerlijk he?

jumyyyyyyyyyyyy

Op zich lijkt het me best grappig, als je flink aan t rammen bent zie je altijd die t**ten zo facinerend op en neer stuiteren. Ik zou eigenlijk best wel een keer een dik wijf willen palen om te kijken of ik zo hard kan stoten dat 1 van haar onderkinnen over haar neus gaat.

Op zich lijkt het me best grappig, als je flink aan t rammen bent zie je altijd die t**ten zo facinerend op en neer stuiteren. Ik zou eigenlijk best wel een keer een dik wijf willen palen om te kijken of ik zo hard kan stoten dat 1 van haar onderkinnen over haar neus gaat.

amused:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Haha dit topic.
vette pagina die tweede

Ik zou eigenlijk best wel een keer een dik wijf willen palen om te kijken of ik zo hard kan stoten dat 1 van haar onderkinnen over haar neus gaat.

philosoraptor.jpg

Wat een film :roflol:

Terug
Naar boven