- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen voel ik meestal wel goed aan hoe ik me voel en wanneer ik moet intomen inderdaadKoortsblazen idd een duidelijk signaal. Top da ge het zo aanvoelt. Maar toch een PRwel een dikke! Incline met de barbell daar suck ik big time in
![]()
Das best een handigheidje
Ben ook niet geweldig op de incline, maar sinds ik mijn normale bench gebruik (30cm breedte) en de ene kant op mijn blocks verhoog lig ik stabieler en heb ik minder last van mijn schouders dus dat boost wel een beetje lijkt me.Ondertussen voel ik meestal wel goed aan hoe ik me voel en wanneer ik moet intomen inderdaadDas best een handigheidje
Ben ook niet geweldig op de incline, maar sinds ik mijn normale bench gebruik (30cm breedte) en de ene kant op mijn blocks verhoog lig ik stabieler en heb ik minder last van mijn schouders dus dat boost wel een beetje lijkt me.
. Incline met dumbells was ik altijd veel sneller mee weg, maar incline voelde idd voor mijn schouders ook heel onnatuurlijk of ik moest 10cm boven de borst blijven.Balen man. Altijd ruk om slecht te slapen.Pffh deze nacht amper geslapen. De laatste weken aardig wat inbraken in huizen en auto's in onze wijk. Deze nacht in de straat om 01u en nog wat een autoalarm die afgaat. Wakker geworden ervan, wekker staat om 04u15. Dusja liggen waken of er wat gebeurd buiten en om me niet te overslapen. Elk uur gezien dus.
In ons klein dorpje zie je geen politie
alleen als je ze belt. Jep idd! Zijn wss illegalen. Sommigen al op beelden gezien van mensen die cameras hebben, zien er geen belgen uit. Komen uit haven van zeebrugge vermoed ik. Ik zie er vaak wandelen tussen zeebrugge-lissewege als ik naar huis rijd.Balen man. Altijd ruk om slecht te slapen.
Daarbij...inbrekers bloedhekel aan...ga werken voor je spullen en doe iets nuttigs moet ik ook...ipv spullen van andere jatten.
2 reps in de tank jep.Als je RPE 8 zegt is dat dan nog 2 reps in de tank? Of?
Lekker man! Zien er wel enorm goed uit.Bevestiging van je bestelling 100272669 WOOOOOHOOOOO calibrated steel plates on the way!
Eens met dit...veel lifting plezier