MuscleMeat

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021

Koortsblazen idd een duidelijk signaal. Top da ge het zo aanvoelt. Maar toch een PR :p wel een dikke! Incline met de barbell daar suck ik big time in :p

• Topic Starter Topic Starter
Koortsblazen idd een duidelijk signaal. Top da ge het zo aanvoelt. Maar toch een PR :p wel een dikke! Incline met de barbell daar suck ik big time in :p
Ondertussen voel ik meestal wel goed aan hoe ik me voel en wanneer ik moet intomen inderdaad :) Das best een handigheidje :p Ben ook niet geweldig op de incline, maar sinds ik mijn normale bench gebruik (30cm breedte) en de ene kant op mijn blocks verhoog lig ik stabieler en heb ik minder last van mijn schouders dus dat boost wel een beetje lijkt me.

Ondertussen voel ik meestal wel goed aan hoe ik me voel en wanneer ik moet intomen inderdaad :) Das best een handigheidje :p Ben ook niet geweldig op de incline, maar sinds ik mijn normale bench gebruik (30cm breedte) en de ene kant op mijn blocks verhoog lig ik stabieler en heb ik minder last van mijn schouders dus dat boost wel een beetje lijkt me.

Ja dang dat kan idd ook! was ik al vergeten dat dit simpelweg kan :p. Incline met dumbells was ik altijd veel sneller mee weg, maar incline voelde idd voor mijn schouders ook heel onnatuurlijk of ik moest 10cm boven de borst blijven.

4 week volume training - w2, t2​

Bench press
5 x 80kg
5 x 100kg
5 x 110kg

Safety bar squat
8 x 97kg
8 x 97kg
8 x 97kg

Dumbbell press
15 x 15kg
15 x 15kg (seated)

Nog steeds niet teveel doen. Eigenlijk wat meer actieve rust zou ik het noemen. Zorgen dat ik me nu niet verder en verder moe maak tegen ik teerug aan het kracht schema ga.

Een mooie behouden training dus.

Pffh deze nacht amper geslapen. De laatste weken aardig wat inbraken in huizen en auto's in onze wijk. Deze nacht in de straat om 01u en nog wat een autoalarm die afgaat. Wakker geworden ervan, wekker staat om 04u15. Dusja liggen waken of er wat gebeurd buiten en om me niet te overslapen. Elk uur gezien dus.

Is er dan geen controle op de avondklok?

Pffh deze nacht amper geslapen. De laatste weken aardig wat inbraken in huizen en auto's in onze wijk. Deze nacht in de straat om 01u en nog wat een autoalarm die afgaat. Wakker geworden ervan, wekker staat om 04u15. Dusja liggen waken of er wat gebeurd buiten en om me niet te overslapen. Elk uur gezien dus.
Balen man. Altijd ruk om slecht te slapen.

Daarbij...inbrekers bloedhekel aan...ga werken voor je spullen en doe iets nuttigs moet ik ook...ipv spullen van andere jatten.

Is er dan geen controle op de avondklok?
In ons klein dorpje zie je geen politie :p alleen als je ze belt.
Balen man. Altijd ruk om slecht te slapen.

Daarbij...inbrekers bloedhekel aan...ga werken voor je spullen en doe iets nuttigs moet ik ook...ipv spullen van andere jatten.
Jep idd! Zijn wss illegalen. Sommigen al op beelden gezien van mensen die cameras hebben, zien er geen belgen uit. Komen uit haven van zeebrugge vermoed ik. Ik zie er vaak wandelen tussen zeebrugge-lissewege als ik naar huis rijd.

Probleem bij ons aan de haven is als er illegalen in een trailer zitten worden ze gewoon gelost in zeebrugge. Niet meer opgepakt of nieks, teveel papierwerk en corona. Dusja ze lopen overal rond.

Vanaf maandag de trainingen toch weer wat serieuzer oppakken. Voel me minder moe. Zit wel weer met koortsblaas in men neus nu (aw). Maar heb het gevoel dat de algemene vermoeidheid die ik heel de dag had weg is. Had er ff nood aan om niets te doen qua training bijna en gewoon ff slaap inhalen en relaxen met hier en daar een wandeling

BBM, Str III. w1, t1​

Squat
5 x 120kg
5 x 130kg
5 x 140kg (@8 (schema zegt @9))

Bench press
4 x 60kg
4 x 100kg
4 x 110kg (@9)

Press
10 x 37kg (neutral grip)
10 x 47kg

Kneeling cable crunch
12 x 20kg
12 x 20kg

Pull up
6 x
6 x

Triceps cable pushdown
12 x 20kg
12 x 20kg

Goeie eerste training. Had minder tijd dan verwacht, dus snel doorgerusht. 40-45min.

-Squat: op squat schoenen zodat ik geen schoenen moet wisselen, dus ik dacht ik ga eens echt lowbar om tegen te gaan dat ik voorover ga. Beviel me eigenlijk best goed... Mss dat ik deze cycle eens zo ga squatten.
-Bench: 4*60, de 80Kg al geladen en dan kreeg ik telefoon... vergeten dat ik de 80 nog niet gedaan had en zo direct naar 100. merk je wel
:p

Filmpje 5x140

Als je RPE 8 zegt is dat dan nog 2 reps in de tank? Of?

Terug
Naar boven