MuscleMeat

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021

Bezoekers in dit topic

Lekker die 10repper op de 110kg
 
Deze middag ook nog 1u50min gewandeld met vrouwtje :) Was er het weer voor vandaag.
 
Thx! Vooral fucking dodelijk als je normaal alleen maar 3-5 reps doet haha.
Haha snap ik!! Altijd leuk om op een bepaald gewicht een PR op reps te zetten.
 
Nice grinder! 🙂
Mooi PR ook. Heb je al eens gekeken wat je e1rm is bij zo'n set?
 
Nice grinder! 🙂
Mooi PR ook. Heb je al eens gekeken wat je e1rm is bij zo'n set?
Thanks, voelde als voor eeuwig die rep haha. Net eens gekeken, e1rm is 150 bij deze set. Wel cool dat ik direct een mooi pr kon zetten idd bij high reps.
 
Thanks, voelde als voor eeuwig die rep haha. Net eens gekeken, e1rm is 150 bij deze set. Wel cool dat ik direct een mooi pr kon zetten idd bij high reps.

Wat was je huidige PR nu? 140kg? Zou enorm nice zijn daar alsnog over te gaan met de contest hier! Ik neem vaak de 1rm Calc van strength level die is wat meer bescheiden. Zit toch wat verschil op.
 
Wat was je huidige PR nu? 140kg? Zou enorm nice zijn daar alsnog over te gaan met de contest hier! Ik neem vaak de 1rm Calc van strength level die is wat meer bescheiden. Zit toch wat verschil op.
Ik gebruik de app van RTS. Eigenlijk is dat gewoon een omrekening via hun RPE tabel. Hoe meer reps de set bevat, hoe minder nauwkeurig de schatting.
 
Wat was je huidige PR nu? 140kg? Zou enorm nice zijn daar alsnog over te gaan met de contest hier! Ik neem vaak de 1rm Calc van strength level die is wat meer bescheiden. Zit toch wat verschil op.
140kg idd. Maar wel relatief soepel nog vond ik. Denk dat ik er deze contest mss over kan als ik weer een goeie cycle kan draaien.
Ik gebruik de app van RTS. Eigenlijk is dat gewoon een omrekening via hun RPE tabel. Hoe meer reps de set bevat, hoe minder nauwkeurig de schatting.
Ik gebruik ook die van rts. En die zit er bijna altijd spot on voor mij, toch bij sets van 3-5reps die ik dan bereken van men single @8 of @9. Nu die 10 reps zal minder accuraat zijn idd.
 
Ik gebruik de app van RTS. Eigenlijk is dat gewoon een omrekening via hun RPE tabel. Hoe meer reps de set bevat, hoe minder nauwkeurig de schatting.
Oke thanks! Met dat gevoel zat ik ook wel. Thx voor de bevestiging.
 
140kg idd. Maar wel relatief soepel nog vond ik. Denk dat ik er deze contest mss over kan als ik weer een goeie cycle kan draaien.

Ik gebruik ook die van rts. En die zit er bijna altijd spot on voor mij, toch bij sets van 3-5reps die ik dan bereken van men single @8 of @9. Nu die 10 reps zal minder accuraat zijn idd.

Oke dat rts dingetje mss dan wel eens bekijken. Ja dan zal je er wel over gaan 😉. Heb dat dingetje voor mezelf ook eens bekeken en dat beloofd wel wat haha.
 
Laatst bewerkt:
Mijn GPP gehad gisteren... 6uur non stop kruiwagens rijden. Tuin uitbreken. 2 man scheppen en 2 man rijden. En dan stabil ingevoerd. Onderarmen,vingers, knieen, enkels zijn best rip atm
 
Dat kan wel als zware cardio tellen.
Jep :p zelfs men biceps zijn stijf haha. Twas door de tuin. Door het huis (3 deuren en paar bochten) en dan de baan over... twas een redelijke afstand farmers walk haha
 
Jep :p zelfs men biceps zijn stijf haha. Twas door de tuin. Door het huis (3 deuren en paar bochten) en dan de baan over... twas een redelijke afstand farmers walk haha
Ik heb laatst een aantal kruiwagens kiezel van aan de straat naar de achterkant van de bouwplaats gereden. Ik kan me er dus wel iets bij voorstellen als je dat voor enkele uren moet doen.
 

4 week volume training - w2, t1​


Squat
6 x 100kg
6 x 120kg

Close grip incline bench
10 x 60kg
10 x 80kg
5 x 100kg (@7) PR

Split squat + Kneeling cable crunch
8 x 60kg + 10 x 20kg
8 x 60kg PR + 10 x 20kg

Pull up + Triceps cable pushdown
4 x 10kg + 10 x 20kg
4 x 10kg + 10 x 20kg

Niet teveel setjes gedaan van nieks. Erg moe, ook weer een koortsblaas aan het krijgen wat er op duid dat ik vermoeid ben. Onderrug begon te zeuren na die 6x120 dus ff geluisterd, blessure is nog niet helemaal weg... zit er nog wel lichtjes maar geeft bijna geen last, buiten nu als ik wat vermoeider ben en moeilijker form houd.
 
Vermoeidheid heeft redelijk wat invloed op het dagelijks leven. Pijnervaringen worden meestal ook iets heviger. Dus dat kan er ook mee te maken hebben dat je af en toe nog wat voelt van je scheurtje.
Voor de prestaties is het iig ook niet geweldig als je zo moe bent.
 
Back
Naar boven