XXL Nutrition

Pulldown Abs

VuurVlam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Pull Down Abs: Begin by placing a rope or leather tricep handle on the lat pulldown machine. Face away from the machine and grab the rope behind your head with both hands. Perform the movement in the same motion as a deadlift. Start by pushing your abs out then tighten them as hard as you can. Bend over at the waist until your torso goes below parallel to the floor. Reverse the motion in the same manner.

Heeft iemand een plaatje/video van deze oefening? (dit is niet hetzelfde als de kneeling crunch: http://www.exrx.net/AnimatedEx/RectusAbdominis/CBKneelingCrunch.gif)

Als ik het zo lees is het gewoon andersom en staand ? :S

kan ook knielend op een bankje, vind ik zelf prettiger

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super oefening!

idd ik vind hem stukken beter aanvoelen als de geknielde versie!

gaat niks boven 4 machines !

Abdonimal machine cruch en zo heb je er nog een waarbij je gewicht met je abs naar beneden moet pressen en voor je zij heb je nog 2 goede apparaten...

Zal deze staande cable cruch toch maar eens proberen een keer.

Dit is echter geen machine crunch.

was een reactie op jaccis ;) (ben te lui om te quoten)

ik doe deze oefening ook sinds een tijd. en dan supersetten met hanging legg raises. echt een aanrader.

maar zoals op die foto is idd verkeerd!.. ga op geknield op de grond zitten en buig dan je hoofd naar je knieen. wat je ook kan doen en een flat bench voor de pully neerzetten en daar op knielen...

Terug
Naar boven