- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das best wel een snelle revalidatie.
Zal wat aanvoelen worden wat kan, en niet kan waarschijnlijk.
Luisteren naar wat je lichaam (en de fysiotherapeut) zegt.
Veel succes alvast met de operatie!
En dan hopen dat het nooit meer terugkeert...
Benieuwd wat eruit komt vandaag tijdens je gesprek met de neurochirurg. Vastzetten of niet? Iig alvast een spoedig herstel toegewenst en dat je niet teveel gains verliest ;-)

Toch behoorlijk ingrijpend allemaal Pun...ga aub niet te snel ok? (niks verkloten hé?)
Ik hoop echt dat dit de laatste keer is/was ...Een goed herstel alvast![]()
![]()

Pff blijft inderdaad niet veel over... spoedig herstel gewenst!
Ben wel echt verbaasd over hoe snel je geholpen wordt, dat zie je vaak jammer genoeg anders.
En ik weet hoe het is na een zware operatie, niet te snel te veel willen doen. Veel succes in ieder geval
Bizar die foto. Waar drukt die wervel nou precies tegen aan? Positief dat je snel wordt geholpen, hopelijk leidt de hulp ook tot een blijvende oplossing.
Maar dan heb ik hele nieuwe klachten.Deze kwam vanmorgen voorbij in mijn tijdlijn (de bovenste foto) en er zit dus bijna exact 2 jaar tussen, hernia naar hernia, XL naar XXL
![]()
Ook leuk voor ons om die vooruitgang te zien!god***domme, ik denk ik google even wat herna afbeeldingen om te vergelijken met jouw situatie
Do not recommend

Leuk om zulke progressie fotos nog eens terug te zien heOok leuk voor ons om die vooruitgang te zien!
Hoeveel kg verschil zit daar tussen?

Succes man morgen! En spoedig herstel!
Bizar die foto
god***domme, ik denk ik google even wat herna afbeeldingen om te vergelijken met jouw situatie
Do not recommend
Ik ben zo nieuwsgierig maar ik durf nietheb het toch opgezocht, zoals gezegd
do not recommend...
Pussies.. hier krijg je een film op USB met je eigen operatie mee naar huis.. yes I watched it![]()
Pussies.. hier krijg je een film op USB met je eigen operatie mee naar huis.. yes I watched it![]()
Je bent idd supersnel aan de beurt, en het bizarre is dat dit voor de gezondheidszorg als geheel nog een pak goedkoper zal zijn ook. Dat hele doorverwijscircus kost ook klauwen met geld.Ja het is dat we weten welke deuren we in moeten schoppen omdat we het traject twee jaar geleden ook hebben doorstaan, dan kan het snel gaan! Velen (deed ook ik) gaan eerst het reguliere verwijstraject in (huisarts, ziekenhuis, neuroloog, afwachten, neuroloog, MRI, neuroloog etc.)
Precies. Voor de patient en zijn omgeving/werk is het natuurlijk helemaal gunstig!En snelle behandeling scheelt ook economische schade voor het bedrijfsleven doordat mensen weer sneller naar het werk kunnen.
Wel mooi man dat je zo snel geholpen kan worden, succes!
Haha, van dat filmpje van mijn hernia heeft m’n dochter (en vriendinnetje) nog steeds nachtmerries volgens mij.
Succes!
ik vind het oprecht interessant om te zien! Thanks kerel 
Je bent idd supersnel aan de beurt, en het bizarre is dat dit voor de gezondheidszorg als geheel nog een pak goedkoper zal zijn ook. Dat hele doorverwijscircus kost ook klauwen met geld.
En snelle behandeling scheelt ook economische schade voor het bedrijfsleven doordat mensen weer sneller naar het werk kunnen.
Precies. Voor de patient en zijn omgeving/werk is het natuurlijk helemaal gunstig!