XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben trots op je lekkerding!! :heart:

Jij maakt het allemaal mogelijk :heart:

Lekker bezig pik! Mooi dat je herstel zo vlot gaat. Voor je het weet sta je weer te buffelen in de gym of aanwijzingen te geven.

Haha ja, mag er voorlopig alleen maar over dromen :p

Gaat goed hier zo te lezen! Wie heeft eigenlijk die afstand doelen gesteld of doe je dat zelf op gevoel?

Zelf op gevoel en dan nog wat stapjes terug. Advies van de chirurg is; “doe de eerste week alsof je geopereerd bent”. Wat mij betreft ook tekenend voor hoe goed hij is :)

Gisteren het filmpje gekeken van de operatie, was too soon :roflol: bloederige bende :o

:popcorn: erbij, was gezellig!

ik heb de filmpjes van mijn hernia en knie operatie gezien , bij mijn knie operatie had ik zoiets dat kan ook ^^ dus sinds kort bied ik ook knie operaties aan hamers beitels en kapzagen genoeg hier :P
gewoon opbouwen die beweging komt vanzelf goed en vergeet je rust niet :)

:roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Wandelen is bijna net zo leuk... :rolleyes:

upload_2018-7-9_19-42-42.png

Goed bezig man! Heb je nog pijn nu?

• Like
Wandel gainz, pas maar op dat je niet van die dikke plat poten krijgt

• Like
Gisteren een super vette kutdag.. overal gelezen dat je tramadol net als andere opiaat achtingen het beste kunt afbouwen.. nou daarmee verleng je die ellende die daarbij hoort alleen maar :treuren: Dus nu maar weer cold turkey, ik ben niet gemaakt voor het half zachte leven ofzo; alles of niets, anders blijf je maar thuis.. oh wacht :o

Anyway vandaag de knop weer om, f**k het misselijk zijn, f**k het koude zweet, f**k kippenvel na carbs? WTF?! En gewoon op tijd eruit, goed eten en veel wandelen.

Elke dag een beetje beter, of zo :mad:

:schoot:

Hopelijk valt het een beetje mee maat. Is toch allemaal rommel voor je lichaam.

Binnen een paar daagjes ben je hopelijk weer de ouwe!

• Like
Gisteren een super vette kutdag.. overal gelezen dat je tramadol net als andere opiaat achtingen het beste kunt afbouwen.. nou daarmee verleng je die ellende die daarbij hoort alleen maar :treuren: Dus nu maar weer cold turkey, ik ben niet gemaakt voor het half zachte leven ofzo; alles of niets, anders blijf je maar thuis.. oh wacht :o

Anyway vandaag de knop weer om, f**k het misselijk zijn, f**k het koude zweet, f**k kippenvel na carbs? WTF?! En gewoon op tijd eruit, goed eten en veel wandelen.

Gelukkig wel TWEE comforting pizza's!

Maar nu weet je wel wat de reden is om het in stappen af te bouwen :p

• Like
Schrik hier wel van, dat je na een korte periode tramadol al afhankelijk wordt.. wel goede zet van je om gewoon de bijeffecten van abrubt stoppen te accepteren!

Cold turkey is even door de zure appel heen inderdaad... activiteit zorgt in ieder geval voor afleiding.

Je nam ook niet echt hele “normale” dosissen (is dit een woord).

Kippenvel na carbs... bizarre shit

• Like
Terug
Naar boven