MI666
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel, de zon schijnt nu. Dus er komt in dit geval regen na zonneschijn![]()

Komt wel weer. Als je eerst maar weer kan lachen zonder pijnstillersThanks iedereen
Was weer een zware dag, maar er gloort weer licht aan het einde van de tunnel
Wandelgains zijn ook weer gemaakt
![]()
Weegschaal zegt nu een dikke 8kg in de min, maar dat was natuurlijk te verwachten, komt tzt wel weer. Ben allang blij dat ik weer een beetje tot leven kom![]()

Holy shit..wat een ondankbare kutsport is het ook

Komt wel weer. Als je eerst maar weer kan lachen zonder pijnstillers![]()
Komt goed maat! Nog ff doorbijten en dan ben je weer de oude.
Goeie wandelgains btw![]()
Gelukkig laat onze nieuwe CEO me aardig met rust en heb ik ook echt even de kans om me te herpakken 
De gains boeien me vrij weinig, niets dat niet weer met een beetje inzet terug te vergaren is. Het is meer dat ik zelf altijd roep op DBB “luister naar je lichaam, je hebt er maar 1” Aldus het evangelie
Maar zelf heb ik wat dat betreft nog een hoop te leren! Feit dat je lichaam tot 2x toe moet zeggen “take it easy bro”, is nog tot daar aan toe, beetje jammer dat het net zoals met mijn trainingen is... Al die kleine tekenen aan de wand waren aanwezig, ah well, in retrospect is makkelijk lullen, tijd om er nu wel iets van te leren 
:$ :$
Ja beetje bij beetje, merk dat ik nog wel vrij negatief naar de wereld kijk op het moment, maar ik kan ook weer genieten van de kleine dingetjes en vooral van mijn meissie @HillR en de onvoorwaardelijke liefde die zij me geeft. Zonder meteen te solliciteren naar de emo van de week trofee, kan ik toch wel zeggen dat je pas rijk bent als je iets hebt wat niet met geld te koop is![]()

Zonder meteen te solliciteren naar de emo van de week trofee, kan ik toch wel zeggen dat je pas rijk bent als je iets hebt wat niet met geld te koop is![]()
En hoe waar is dat??!!Wandelen hier is overigens echt geen straf, al is het best heuvelachtig, de uitzichten daarentegen
![]()

Klinkt cheesy.... maar heel mooi om te zien hoe jullie elkaar aanvullenJa beetje bij beetje, merk dat ik nog wel vrij negatief naar de wereld kijk op het moment, maar ik kan ook weer genieten van de kleine dingetjes en vooral van mijn meissie @HillR en de onvoorwaardelijke liefde die zij me geeft. Zonder meteen te solliciteren naar de emo van de week trofee, kan ik toch wel zeggen dat je pas rijk bent als je iets hebt wat niet met geld te koop is![]()

Makkelijk lullen maat, als je er al uitziet als de hulk

Wel een harde les... maar je bent nooit te oud om te lerenAl die kleine tekenen aan de wand waren aanwezig, ah well, in retrospect is makkelijk lullen, tijd om er nu wel iets van te leren![]()
Denk je wel om je strakke abs?