Fitness Seller

Contest Log Pun intended

sterkte kerel, je moet maar zo denken aan alles komt een einde.
En na regen komt zonneschijn:p

• Like
Waarderingen: Vonk
Je moet er gewoon schijt aan hebben! Ow wacht, dat heb je al.
Veel sterkte, hopen dat alles snel naar de 0/10 gaan en je weer op RPE 10/10 kan trainen :D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Thanks iedereen :heart:

Was weer een zware dag, maar er gloort weer licht aan het einde van de tunnel :)

Wandelgains zijn ook weer gemaakt :flexing:

upload_2018-7-12_21-0-34.png

Weegschaal zegt nu een dikke 8kg in de min, maar dat was natuurlijk te verwachten, komt tzt wel weer. Ben allang blij dat ik weer een beetje tot leven kom :engel:

:heart: Still fckng sexy tho :kiss:

• Like
Thanks iedereen :heart:

Was weer een zware dag, maar er gloort weer licht aan het einde van de tunnel :)

Wandelgains zijn ook weer gemaakt :flexing:

upload_2018-7-12_21-0-34.png

Weegschaal zegt nu een dikke 8kg in de min, maar dat was natuurlijk te verwachten, komt tzt wel weer. Ben allang blij dat ik weer een beetje tot leven kom :engel:
Komt wel weer. Als je eerst maar weer kan lachen zonder pijnstillers :)

• Like
Komt goed maat! Nog ff doorbijten en dan ben je weer de oude.

Goeie wandelgains btw :cool:

• Like
  • #1.030

:$ :$

Komt wel weer. Als je eerst maar weer kan lachen zonder pijnstillers :)

Ja beetje bij beetje, merk dat ik nog wel vrij negatief naar de wereld kijk op het moment, maar ik kan ook weer genieten van de kleine dingetjes en vooral van mijn meissie @HillR en de onvoorwaardelijke liefde die zij me geeft. Zonder meteen te solliciteren naar de emo van de week trofee, kan ik toch wel zeggen dat je pas rijk bent als je iets hebt wat niet met geld te koop is :heart:

Komt goed maat! Nog ff doorbijten en dan ben je weer de oude.

Goeie wandelgains btw :cool:

Ja wandelen op iets lager tempo doet me meer goed dan dat gehaaste steeds. Lastig om de aard van het beestje even tot stoppen te manen :loony:Gelukkig laat onze nieuwe CEO me aardig met rust en heb ik ook echt even de kans om me te herpakken :)

Holy shit..wat een ondankbare kutsport is het ook:eek!:

Ja daar was ik na mijn eerste hernia al achter helaas :roflol: De gains boeien me vrij weinig, niets dat niet weer met een beetje inzet terug te vergaren is. Het is meer dat ik zelf altijd roep op DBB “luister naar je lichaam, je hebt er maar 1” Aldus het evangelie :o Maar zelf heb ik wat dat betreft nog een hoop te leren! Feit dat je lichaam tot 2x toe moet zeggen “take it easy bro”, is nog tot daar aan toe, beetje jammer dat het net zoals met mijn trainingen is... Al die kleine tekenen aan de wand waren aanwezig, ah well, in retrospect is makkelijk lullen, tijd om er nu wel iets van te leren :fluit:

:$ :$

Ja beetje bij beetje, merk dat ik nog wel vrij negatief naar de wereld kijk op het moment, maar ik kan ook weer genieten van de kleine dingetjes en vooral van mijn meissie @HillR en de onvoorwaardelijke liefde die zij me geeft. Zonder meteen te solliciteren naar de emo van de week trofee, kan ik toch wel zeggen dat je pas rijk bent als je iets hebt wat niet met geld te koop is :heart:

AWWWWWWWW :treuren:

Was ik maar thuis, dan had ik je nu de allergrootste knuffel en kus ooooooooooit gegeven :heart:

Damn son..so much love!:heart:

• Like
  • #1.035
Wandelen hier is overigens echt geen straf, al is het best heuvelachtig, de uitzichten daarentegen :heart:

upload_2018-7-13_9-24-30.jpeg

Ik zag inderdaad je insta post. Mooi landschap. Eigenlijk boeit het mij geen reet en haat ik lopen en natuur.

• Like
Klinkt cheesy.... maar heel mooi om te zien hoe jullie elkaar aanvullen :)
De gains boeien me vrij weinig
Makkelijk lullen maat, als je er al uitziet als de hulk :(
Al die kleine tekenen aan de wand waren aanwezig, ah well, in retrospect is makkelijk lullen, tijd om er nu wel iets van te leren :fluit:
Wel een harde les... maar je bent nooit te oud om te leren :thumb:

Terug
Naar boven