XXL Nutrition

Pun's road..

Wordt hier alweer getraind of wat???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Vanavond weer bro, nog steeds wel last aan de linkerzijde, maar wellicht dat een lichte train me wel goed zal doen. We gaan het meemaken, nooit geschoten altijd mis of zoiets :o

Gelukkig train jij altijd licht dus dat komt wel goed :roflol:

• #1.504
Haha extra licht bedoelde ik natuurlijk! Als een meisje van 8 dit keer :o

Met een lege halterstang dus? :D

• #1.508
Met een lege halterstang dus? :D

Eerder een denkbeeldige stang?!

:eek:

Wil je nu zeggen dat mijn train van gisteren op train van meisje van 8 lijkt........ :mad:

Hij is gewoon jelly :p En Rob is er niet dus hij moet het wel ergens anders ventileren :D

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Ja eigenlijk wel...,maar jij mag dat schat :rolleyes:

Haha you don't want to go there :D

Eerder een denkbeeldige stang?!

:roflol:

Hij is gewoon jelly :p En Rob is er niet dus hij moet het wel ergens anders ventileren :D

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Haha you don't want to go there :D

Hahaha mag toch wel aardig doen?? :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Sorry....:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

• #1.511
Not gonna say I told you SO

• #1.513
Yeah you should :rolleyes:

bueno taart

• #1.516
Hnnngggg ja Bueno Taart is wel een hele goede.. En geen foto, maar een ekte ekte taart :meal:

Das helemaal niet goed voor jullie maar ik zal kijken wat ik kan doen:D

• #1.518
Haha awesome! Als je het voor elkaar krijgt mag je heus wel een stuk!

• #1.519
Gisteren een beetje aangekloot in de gym. Ging best lekker moet ik zeggen, zelfs met 1/2 p*ssy weights :o
Heb bewust alleen oefeningen gedaan die goed aanvoelde voor mijn linkerarm. Dus misschien een beetje rare train, maar ik post hem toch, al was het maar omdat het nog steeds een log is en het er ook een beetje bijhoort, zelfs al gaat het nergens over. (95 van dit log gaat geloof ik nergens over :D)

Overal dus high reps en low weight :treuren:

Plate Loaded Lat Pulldown
15x80
15x100
15x100

Triceps Pushdown Ja gek aangezien ik last heb van mijn linkerarm, maar het ging eigenlijk geheel pijnloos
15x30
15x40
15x45

Hammer Curl s.s. DB Shrugs
3x 20x18 / 30x18 Leuke s.s. wel, deed behoorlijk pijn aan mijn traps na 60 reps.

Plate Loaded ISO Row Voelde toch redelijk vervelend aan :(
15x60
15x70
15x80

Rope Crunches
15x37,5
15x40
15x42,5

Alles een beetje wakker geschud geloof ik. En als ik een verkeerde beweging maakte ergens mee, dan had ik behoorlijk last van stekende pijn in mijn tricep. Maar al met al ging het een stuk beter dan vorige week toen ik ook 1 train heb geprobeerd. Gek genoeg voel ik me een stuk fitter weer door de train. De doffe pijn in mijn arm die constant aanwezig was lijkt plaats gemaakt te hebben voor een stekende pijn bij verkeerde houding of beweging. Hopelijk betekend dit vooruitgang en geen verergering.. Ik ga donderdag weer proberen te trainen en dan kijken of ik wat UB met borst erbij kan doen. Borst heb ik er bewust even uitgelaten ivm houding en pijn.

Nou tot zover weer lieve lezertjes!

Nice dat je weer in de gym bent geweest :thumb:
Waarom geen LB als je last van je arm hebt?

Terug
Naar boven