AndroidHealthClinic

Push-ups, de vergeten oefening.

Ik doe het soms als laatste oefening om nog eens alles er uit te halen.

Dat is toch niet zo moeilijk :gek:

Jij bent het orakel van dbb
Jij hebt de kennis die wij ecto's nog missen :(

De Leroy van de pushups
Dat staat als een paal boven water, immers een komma is ook geen punt!

Het licht in de duisternis
Als het donker is geef jij ligt, ik bedoel je springt toch ook niet in 2 sloten tegelijk?

De zon aan de hemel
Je weet wel die grote bal lava, daar lijk jij wel wat op :cool:

De god van het ijzer
Net als dat je de bazige opper baas van de gieter bent, dat is toch wel duidelijk

Een winner hoor je EEN WINNER!
En ja al dat bovenstaande maakt 1+1=3 een winner dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
Okay, ik kon het niet laten. Here we go. (en dit slaat enkel op je eerste post)
Je trainde 6 jaar in een sportschool, gaat nu thuis sporten, weegt 75 kilo bij 1m 75 met een vetpercentage van 10 %. DAN BEN JE EEN ECTO. En dit na 6 jaar trainen; Ja inderdaad, voor jou is push up dan een interessante oefening. Voor mensen die reeds meer kracht hebben is dit enkel interessant na zwaar bankdrukken of zwaar trainen van de triceps. Anders heeft het geen nut.
Tweede onzinnige opmerking: je zegt dat je er de biceps mee traint. n**ga, please GTFO.
Derde domme opmerking: je kan er de intensiteit mee aanpakken". Je spreekt over reps aanpassen en zo. Maar met dit alles kan je geen massa gaan opbouwen. En willen we nu net op een dbb forum zitten en geen fitness forum.

Ik zou graag willen weten wat jouw doelstellingen zijn op sportief vlak, en wat je gekocht hebt voor je home gym.

Ik heb ook gewoon aan de zware gewichten gezeten en woog ''vroeger'' 83. Overigens ben ik 1, 78

Om op de tweede ''onzinnige opmerking'' in te haken: Lees dit maar even door.

http://www.dokterdokter.nl/gezondheid/bewegen/3319/de-push-up-is-een-ideale-oefening

Derde opmerking:

Bodybuilding heeft voornamelijk te maken met spiergroei (hypertrofie) hypertrofie word bepaald door het aantal herhalingen: Lees dit maar even door:

http://www.zowerkthetlichaam.nl/1750/krachttraining-voor-dikkere-spieren-hypertrofie/

Ik heb ook gewoon aan de zware gewichten gezeten en woog ''vroeger'' 83. Overigens ben ik 1, 78

Om op de tweede ''onzinnige opmerking'' in te haken: Lees dit maar even door.

http://www.dokterdokter.nl/gezondheid/bewegen/3319/de-push-up-is-een-ideale-oefening

Derde opmerking:

Bodybuilding heeft voornamelijk te maken met spiergroei (hypertrofie) hypertrofie word bepaald door het aantal herhalingen: Lees dit maar even door:

http://www.zowerkthetlichaam.nl/1750/krachttraining-voor-dikkere-spieren-hypertrofie/

And the bullshit keeps coming.

Je bent dus nog groter??? Dus je bent nog meer ecto dan ik eerst dacht.
je eerste link wil me overtuigen dat het een goede oefening is. Nergens ontkende ik dat. Maar je zit op een forum waar push ups, zoals jij dat in zijn totaliteit ziet, geen enkele meerwaarde biedt.
Jouw tweede link:
"Aantal herhalingen krachttraining
Het aantal herhalingen bij krachttraining voor hypertrofie moet tussen de 8 en 12 liggen. Voer de herhalingen met het juiste herhalingsritme en juiste techniek uit. Lukt het om meer dan 12 herhalingen te maken, verhoog dan het gewicht. De laatste twee herhalingen moeten moeilijk zijn en moeilijk gaan."
Inderdaad, herhalingen, maar mijn spier zal niet blijven toenemen als ik 100 reps doe. Er is een limiet aan. Het heeft dus op dit forum geen meerwaarde. Lees jij wel je eigen links.

Het is duidelijk: jij bent een kloon van iemand op deze site en bent aan het trollen. Zoveel onzin van iemand die zogezegd 6 jaar traint, dat kan echt niet.

Biceps en rug trainen met push ups. n**ga please. Inderdaad, het zijn synergisten. Maar dan kan evengoed gaan beweren dat ik vandaag biceps en triceps getraind heb omdat ik gemasturbeerd heb.

En als je mensen op hun spelling aanspreekt, zorg dan dat je zelf geen fouten schrijft. Je schreef " te ligt" ipv te licht" wat een zeer zielige fout is.
Hey, ik ben geen taalpuritein, een schrijffout hier en daar, niks erg aan/ Maar wel als je anderen daar op gaat bekritiseren. Troll.

Laatst bewerkt:
Opdrukken met eigen lichaamsgewicht heeft niks te maken met massa opbouwen, dat heb ik in vorige berichten ook al aangegeven. Wanneer je een schijf van bijv. 10 op je rug doet, veranderd dat toch? Voor hypertrofie is het van belang dat er de juiste hoeveelheid herhalingen worden gemaakt.

Opdrukken met eigen lichaamsgewicht heeft niks te maken met massa opbouwen, dat heb ik in vorige berichten ook al aangegeven. Wanneer je een schijf van bijv. 10 op je rug doet, veranderd dat toch? Voor hypertrofie is het van belang dat er de juiste hoeveelheid herhalingen worden gemaakt.

Geef nou goverdomme is een goede tip, zeg dan hoeveel herhalingen de juiste zijn voor spiergroei

And the bullshit keeps coming.

Je bent dus nog groter??? Dus je bent nog meer ecto dan ik eerst dacht.
je eerste link wil me overtuigen dat het een goede oefening is. Nergens ontkende ik dat. Maar je zit op een forum waar push ups, zoals jij dat in zijn totaliteit ziet, geen enkele meerwaarde biedt.

Wat is daar onzin aan? Het staat er toch?

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 19:09 ----------

Geef nou goverdomme is een goede tip, zeg dan hoeveel herhalingen de juiste zijn voor spiergroei

Dat zijn tussen de 8 en 12

Wat is daar onzin aan? Het staat er toch?

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 19:09 ----------

Dat zijn tussen de 8 en 12

Tussen 8 en 12, dat weet iedereen hier op dit forum. Maar iedereen hier kan push ups doen, 8 a 12 keer met 50 kilo op zijn rug. Wat ben je dan met deze oefening? Ah, ik was het vergeten. je moet een rugzak aandoen, met kilo aan boeken. Ok. Opgelost.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 21:17 ----------

Kijk daar kan ik mee uit de voeten de komende tijd om flink massa te bouwen :cool:

Zo droog!!! Droger dan de Mojave dessert!

Dus!

Daniel 2010 bewerkt.jpg

Hoezo heb je bivakmuts op ?

Je kan bankdrukken inderdaad perfect vervangen door push ups. Zelf heb ik enkele weken geleden de squats vervangen door het op een stoel gaan zitten en terug rechtstaan. Ik ben begonnen met enkel mijn lichaamsgewicht opdat ik eerst de techniek perfect onder controle kreeg. Nu kan ik al stoelzitten met een rugzak + 4 game of thrones boeken!

Je kan bankdrukken inderdaad perfect vervangen door push ups. Zelf heb ik enkele weken geleden de squats vervangen door het op een stoel gaan zitten en terug rechtstaan. Ik ben begonnen met enkel mijn lichaamsgewicht opdat ik eerst de techniek perfect onder controle kreeg. Nu kan ik al stoelzitten met een rugzak + 4 game of thrones boeken!

Oh My god, subliem gewoon!!!!!!

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 21:44 ----------

En dit moet wat bewijzen?
Tjonge jonge, het wordt steeds gekker.

moest lachen bij dat push-ups je biceps trainen, er is een verschil tussen meewerken en echt trainen.

Maar push-ups is indd een mooie oefening, blijf het wel zien als iets wat je toevoegt en niet vervangt

Terug
Naar boven