KuiperXL
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe zelf aan paardrijden en heb dus ook sterke benen en een goed sterke rug maar zelf ik train die nog gewoon door.
Oeps, idd "sinds" ik paardrijd zijn ze goed sterk geworden.
ik probeerde je niet te corrigeren
Oeps, idd "sinds" ik paardrijd zijn ze goed sterk geworden.
.Je hebt allerlei manieren om de borst te trainen. Bankdrukken, dippen, flyeren. pullovers, noem maar op. Allemaal hele goede oefeningen, maar daarbij is wel een abonnement op de sportschool vereist. Ik denk dat het makkelijker kan!
Naar mijn mening, is het niet nodig om een dure abonnementen af te sluiten op de sportschool. Je kan al aardig wat bereiken door een aantal borst oefeningen thuis te doen. Bijv. push-ups, de niet gewaardeerde oefening door de meeste krachtpatsers onder ons. Tóch is dit één van de meest effectieve oefening die er is. Je traint niet alleen de borst, maar ook de triceps, biceps. schouders, bekken, rug en niet te vergeten, de buikspier.
Ik kan begrijpen dat veel mensen deze oefening ''te ligt'' vinden en liever een barbell pakken met gewichten erop.
De intensiteit van de oefening kan men natuurlijk zelf bepalen door de oefening op verschillende manieren uit te voeren, zoals bijv. opdrukken op de vuisten, op opdrukken in een driehoek. Daarnaast kan de oefening ook verzwaard worden om evt. een rugzak met boeken op de rug te doen. Je kan er ook voor kiezen om kortere rustpauzes door de sets te nemen. Kortom, genoeg manieren om een duur abonnement te vermijden!
Ik als sporter weet ook als geen ander dat dit niet de gedachtegang van de gemiddelde krachtsporter is, want zonder eigen materiaal/gewichten is het heel erg moeilijk omdat gene te bereiken, wat men graag wilt.
Na 6 jaar in de sportschool vertoefd te mogen hebben, heb ik nu mijn eigen spullen kunnen kopen en bespaar ik veel geld aan een sportschool abonnement.
Mijn vraag aan jullie is:
Zijn hier nog mensen die regelmatig opdrukken, en wat is jullie mening hierover?
Als je minder dan 8 herhalingen doet krijg je geen massa, je kunt enkel massa trainen bij 8-12 herhalingen, meer heeft ook geen zin, iedereen die anders traint dan 8-12 kan beter stoppen.
srs
niet helemaal waar, het klopt wel dat 8 tot 12 vaak het beste resultaat geeft en word daarom als gemiddelde genomen.
maar dat wil niet zeggen dat andere hoeveelheden geen spiermassa kweken. bij sommige werkt iets hoger of iets lager zelfs beter. ieder lichaam reageert anders

Bij mij hielp het gewoon te weinig, de spier kracht kwam er bij mij gewoon niet door heen en daarnaast heb ik thuis toch teveel afleiding.
Eenmaal op de sportschool dan ben ik volledig op de trainingen gefocust.
En 300 euro voor een jaar abonnement is duur?
Ik vindt het tenminste aardig goedkoop aangezien je alle gewichten en apparatuur kan gebruiken.
Maar je moet echt regelmatig langs komen anders is het inderdaad te duur.
Edit; Zelf als je voetbalt, gewoon je benen trainen het is altijd mooi mee genomen.
Ik doe zelf aan paardrijden en heb dus ook sterke benen en een goed sterke rug maar zelf ik train die nog gewoon door.
Sinds ik op dammen zit groeien mn armen als kool man, niet bij te houden!

Simpel: je weegt 75kg. Benchpress technisch gezien geen bijster hoog gewicht. Als je fitness boy wil worden prima, wil je buddyduilding worden.......dan moet je toch echt zwaarder gaan.
Overigens heb ik niets tegen opdrukken, ik doe het zelf soms tussen de bench setjes in, maar zoden aan de dijk zetten doet het niet.