Fitness Seller

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

• Topic Starter Topic Starter
ik zie al hoe je aan dat fysiek komt. Je staat daar stiekem in het magazijn van XXL nutrition he :o

hahaha was het maar zon feest dan was ik stiekem shakeys aan het fixen voor mezelf achterin het magazijn, trainen doe ik trouwens wel gewoon ook op het werk soms in de pauzes... dips op de palletwagen en rekstokoefeningen aan de stellingen haha

ik los zeecontainers, die dozen daarzo daar zitten kinderwagens in, helaas geen whey protein!!!!!!!!!!!

zo fcking droog door pushups en pull-ups :eek:

hahaha was het maar zon feest dan was ik stiekem shakeys aan het fixen voor mezelf achterin het magazijn, trainen doe ik trouwens wel gewoon ook op het werk soms in de pauzes... dips op de palletwagen en rekstokoefeningen aan de stellingen haha

ik los zeecontainers, die dozen daarzo daar zitten kinderwagens in, helaas geen whey protein!!!!!!!!!!!

respect man hoe doe je dit ??????

Hoeveel van die kwarkjes en pindatjes eet je dan?

Ben ik de enige die zijn 'pushup en pullup' verhaal niet gelooft? :scratch:

Genen hebben natuurlijk wel héél veel inbreng éh..?
Ik heb eens een Antilliaan gekend die nooit krachttraining had gedaan, alleen wat honkbal.
Gast was ruim een meter negentig lang en zo enorm gespierd, die poseerde iedereen tot schaamte.
Het is soms niet eerlijk... :D

Je werk zal er ook wel een steentje toe bijgedragen hebben.

sowieso 100% naturel, ik doe nooit aan anabolen, ik heb wel de volgende supplementen...

ginkgo biloba, rhodiola rosea, groene thee extract, 5htp, arginine AAKG, citrulline, creatine, whey, en NOW foods Vitamin 75+.

voeding is vooral noten vanwege de het hoge gehalte 'onverzadigde vetten' helpt voor optimale productie van testosteron.

verder low-carb voeding zorgt voor GEEN VETTOENAME + altijd hoge insuline gevoeligheid waardoor een koolhydraatrijke maaltijd na een 'harde training' extra proteine synthese (spiergroei) veroorzaakt...

Hoe heet dat bedrijf dan waar je werkt?
En waar is het, ben wel op zoek naar een kinderwagen...

Laatst bewerkt:
Enige wat impressive vind is zen bf, voor de rest stelt het niet veel voor.

Enige wat impressive vind is zen bf, voor de rest stelt het niet veel voor.

omdat ik nooit aan het ijzer zit, en dit zijn foto's PRE 'rekstok madnesss' haha sinds ik dat ding heb opgehangen, hang ik meer dan dat ik sta of zit!!! sindsdien dus 2 kilo erbij aan 'lats' zoals iemand dat hier noemde :) heb er nog geen fotos van gemaakt maar dat doet me zus wel deze week als ik dr vraag haha dus dan zie je de 'before-after' :)

ben ik nou 1 van de weinige die er niks van gelooft??
dit is gewoon fake kun je zo zien. traps bouwen met close grip pull up hahahah maak dat de kat wijs man . benen zijn getraind want ik fiets overal heen hahah.
before en after pic van het kopen van een pullup stang haha moet niet gekker worden :P

Laatst bewerkt:
Je stats zijn wel erg ongeloofwaardig, ik geef je nog geen 70kg op dat vetpercentage, en al helemaal niet omdat je geen benen traint waar toch de meeste massa van je lichaam hoort te zitten.

ben ik nou 1 van de weinige die er niks van gelooft??
dit is gewoon fake kun je zo zien. traps bouwen met close grip pull up hahahah maak dat de kat wijs man . benen zijn getraind want ik fiets overal heen hahah.
before en after pic van het kopen van een pullup stang haha moet niet gekker worden :P

geloof me haha, jij bent niet de enige die me niet gelooft!!!!!!!
weet ik veel waar ik die traps vandaan tover... sowieso niet van de rekstok oefeningen dus moet het van de pushups komen!

doe jij even 5 jaar lang die-hard pushups bijna dagelijks en maak fotos van je traps dan gaan we zien ;)

Troll :)

Terug
Naar boven