- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 11%
Dat je dit echt serieus durft vragen 
Veel mensen zitten echt op het verkeerde forum als ze dit veel massa vinden

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je dit echt serieus durft vragen 

Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.
En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.
Dat is toch maar gewoon een groene container, wat ben jij voor een slechte detective.
En het is niet zo dat er op dozen die uit containers komen uit China per sé Chinese tekens op moeten staan he. Export weet je wel
dan moet je met je kont uit de schoolbanken en een keer in een magazijn gaan werken daar hebben ze grotere prullenbakken die groen zijn of blauw![]()
Enige wat impressive vind is zen bf, voor de rest stelt het niet veel voor.

Heb ik eindelijk de voedingsdeskundige gevonden die mijn vetpercentage naar een aanvaardbaar niveau gaat helpen brengen..?
Pm me maar!
Je staat er trouwens wel strak bij maat!![]()

rot toch op man 5 jaar lang die hard pushups doen haha met 5 jaar lang push ups doen ga je dit niet bereiken. en waarom heb je jezelf aangemeld en dat je alleen nog maar hier gepost hebt. je bent gewoon fake
Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.
En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.
met die pull up shit