AndroidHealthClinic

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.

En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.

Dat is toch maar gewoon een groene container, wat ben jij voor een slechte detective.
En het is niet zo dat er op dozen die uit containers komen uit China per sé Chinese tekens op moeten staan he. Export weet je wel

Dat is toch maar gewoon een groene container, wat ben jij voor een slechte detective.
En het is niet zo dat er op dozen die uit containers komen uit China per sé Chinese tekens op moeten staan he. Export weet je wel

Ja, ik had mezelf ook verbeterd daarna.

dan moet je met je kont uit de schoolbanken en een keer in een magazijn gaan werken daar hebben ze grotere prullenbakken die groen zijn of blauw :)

Nee sorry, ik blijf wel in de schoolbanken, hoef niet te eindigen zoals jij.

geloof er geen shit van

Enige wat impressive vind is zen bf, voor de rest stelt het niet veel voor.

Nou voor enkel wat push-ups en pullups zeker wel:p
Hier moeten anderen jaren voor bikkelen.

Maar ik geloof wel dat dit kan. Het is dan weer een ander verhaal als dit ook echt het geval is hier.

Het is gewoon een enorm droog lichaam met toch nog wel wat massa. Impressive :)

We wachten de rest van de foto's af :D

Heb je foto's van vroeger?

Prima fysiek kerel!

En mensen, dit kan echt wel bereikt worden door middel van BW trainingen. Kijk maar naar bijvoorbeeld die straatgangsters uit amerika.

http://www.youtube.com/watch?v=ERUu2HVBToc

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Ik vind sommige reacties echt heel triest.

Ik vind sommige reacties echt heel triest.

Inderdaad , envy is a b*ch.

Ik had ook al traps zonder dat ik ze specifiek trainde (je pakt ze namelijk mee met je rug). Omdat sommige niet de genen hebben en 3x zo hard moeten trainen voor hetzelfde resultaat geeft je nog niet een excuus om te wenen als baby's.

Wat doe je aan cardio om zo droog te zijn? Behalve fietsen...

Heb ik eindelijk de voedingsdeskundige gevonden die mijn vetpercentage naar een aanvaardbaar niveau gaat helpen brengen..?

Pm me maar! :thumb:

Je staat er trouwens wel strak bij maat! :bow:

Neem geen advies aan van mensen die natuurlijke talenten zijn... zoek juist naar iemand die geen aanleg heeft.. die hebben er pas verstand van :)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

rot toch op man 5 jaar lang die hard pushups doen haha met 5 jaar lang push ups doen ga je dit niet bereiken. en waarom heb je jezelf aangemeld en dat je alleen nog maar hier gepost hebt. je bent gewoon fake

natuurlijk wel. pushups en pullups en een goed dieet (en 5 jaar geduld) is alles wat je nodig hebt om deze fysiek te bereiken...

Ik mag met mijn stats niets over je fysiek zeggen dus kan ik alleen maar opmerken dat je hetzelfde kapsel hebt als mijn oude wiskunde leraar die ik in de 1e & 2e had.

nice

Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.

En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.

Au revoir :wave: met die pull up shit

Volgens mij staat er een potje dianabol op de kast:cool:

Killer genen, doe er wat mee zou ik zeggen.
Als je al 5 jaar bezig bent heb je aardig wat tijd verspilt.
En nu squatten en eten! ;)

Als de gesmeerde bliksem de sportschool in. dan word je een monster! Hoezo aanleg..

Ik geloof het wel, met push ups en dips kan je wel een beetje een basis borst krijgen zoals deze guy(zeker na 5 jaar), hij heeft waarschijnlijk 0.0% rug en benen maar dat maakt niet uit.
Staat er lekker droog bij maar das ook alles eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Edit: Weighted dan, als je zonder gewicht push ups blijft doen schiet je niets op XD

Laatst bewerkt:
je had veel meer kunnen bereiken als je de gym was ingegaan die 5 jaar... je staat wel droog maar je hebt weinig massa vind het niet zo indrukwekkend (nja wel voor puur met pullups etc trainen misschien) wel raar dat je zoveel supps gebruikt en dan niet gewoon naar ene gym gaat? kan je daar beter je geld aan besteden. je hebt wel echt geen lats zo te zien dus totaal geen verhouding in je lichaam wat wel zonde is, je benen zullen ook wel geen ene **** voorstellen gezien je die amper met enkel je bodyweight kan trainen:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven