XXL Nutrition

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

geloof me haha, jij bent niet de enige die me niet gelooft!!!!!!!
weet ik veel waar ik die traps vandaan tover... sowieso niet van de rekstok oefeningen dus moet het van de pushups komen!

doe jij even 5 jaar lang die-hard pushups bijna dagelijks en maak fotos van je traps dan gaan we zien ;)

rot toch op man 5 jaar lang die hard pushups doen haha met 5 jaar lang push ups doen ga je dit niet bereiken. en waarom heb je jezelf aangemeld en dat je alleen nog maar hier gepost hebt. je bent gewoon fake

Deze gozer doet ook al 8jaar deze oefeningetjes he.

Kan je even posten wanneer en hoeveel hoeveel nootjes en kwarkjes je ongeveer eet op een gemiddelde dag?

• Topic Starter Topic Starter
En waar komen die dozen vandaan? Welk land?

china natuurlijk met de container haha grapjas lekker off topic!

maar ik kom deze week nog wel met fotos van me rug dan!
en misschien nog een paar redenen waarom ik dit fysiek heb...
genoeg slapen en GEEN ALCOHOL! alleen af en toe een jointje om te relaxe!

en morgen om half 7 op om die dozen weer uit de containers te trekken dus ik ga zo maffe!

peace out

china natuurlijk met de container haha grapjas lekker off topic!

maar ik kom deze week nog wel met fotos van me rug dan!
en misschien nog een paar redenen waarom ik dit fysiek heb...
genoeg slapen en GEEN ALCOHOL! alleen af en toe een jointje om te relaxe!

en morgen om half 7 op om die dozen weer uit de containers te trekken dus ik ga zo maffe!

peace out

Jammer he dat er Franse tekst op staat.

waarom geloof ik je niet ..

alsof je dit kan bereiken met wat push en pullups.
wel grappig dat zoveel mensen erin trappen

Laatst bewerkt:
Deze gozer doet ook al 8jaar deze oefeningetjes he.

Kan je even posten wanneer en hoeveel hoeveel nootjes en kwarkjes je ongeveer eet op een gemiddelde dag?

ALTIJD kwarkje (met een lepel lijnzaad) voor het slapen en ongeveer een heel pakkie pindas per dag... shakey voor en na het trainen WPI shake met melk...
ligt er ook een beetje aan of ik werk die dag want op een werkdag eet ik sowieso meer...

Wel vreemd dat verder iedereen hiervoor moet bulken bij het leven en zwaar moet deadliften en squatten

en waarom is je topic titel zo "kijk naar mij, ik ben zo cool" :rolleyes:
ga wat buiten spelen ofzo

Ik heb net een paar push ups gedaan en opeens begonnen mijn traps te groeien :eek:
Misschien heeft hij toch gelijk!

haha owned dozen uit china met franse tekst erop das wel appart

oke laatste antwoord dan ben ik echt slapen, zit hier nog even me kwarkje op te eten dus tijd voor nog een post...

ik weet niet wat je bedoelt met FRANSE teskt?! als je verwijst naar CAMELEON dan is dat de naam van de kinderwagen namelijk de Bugaboo CAMELEON.

en ik word moe van mensen die hier gaan roepen dat ik fake ben... ik ben hier alleen omdat trainen & voeding & 'fit zijn' me hobby is en wil best mensen helpen maar niet als 90% van dit forum me niet gelooft dan ben ik ook gewoon weer weg

Wel vreemd dat verder iedereen hiervoor moet bulken bij het leven en zwaar moet deadliften en squatten

Als je 5jaar met ijzer traint, heb je heus wel wat beters ontwikkeld dan dat hoor :p

Hij staat gewoon droog, ik vind het al bij al niets speciaals voor 5jaar trainen. Ieder zen ding uiteraard.

oke laatste antwoord dan ben ik echt slapen, zit hier nog even me kwarkje op te eten dus tijd voor nog een post...

ik weet niet wat je bedoelt met FRANSE teskt?! als je verwijst naar CAMELEON dan is dat de naam van de kinderwagen namelijk de Bugaboo CAMELEON.

en ik word moe van mensen die hier gaan roepen dat ik fake ben... ik ben hier alleen omdat trainen & voeding & 'fit zijn' me hobby is en wil best mensen helpen maar niet als 90% van dit forum me niet gelooft dan ben ik ook gewoon weer weg

Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.

En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.

@ hole posters of this thread

u guys fail rands, deze gast is enkel droog en weinig tot nihil massa, een man die niet traint en die zeer droog staat ziet er al zo uit

Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.

En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.

dan moet je met je kont uit de schoolbanken en een keer in een magazijn gaan werken daar hebben ze grotere prullenbakken die groen zijn of blauw :)

Terug
Naar boven