- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
dat is een bedrijfsgeheim denk ik! in nijmegen, industrieterrein bijsterhuizen meer zeg ik niet haha
En waar komen die dozen vandaan? Welk land?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is een bedrijfsgeheim denk ik! in nijmegen, industrieterrein bijsterhuizen meer zeg ik niet haha
geloof me haha, jij bent niet de enige die me niet gelooft!!!!!!!
weet ik veel waar ik die traps vandaan tover... sowieso niet van de rekstok oefeningen dus moet het van de pushups komen!
doe jij even 5 jaar lang die-hard pushups bijna dagelijks en maak fotos van je traps dan gaan we zien![]()
china natuurlijk met de container haha grapjas lekker off topic!
maar ik kom deze week nog wel met fotos van me rug dan!
en misschien nog een paar redenen waarom ik dit fysiek heb...
genoeg slapen en GEEN ALCOHOL! alleen af en toe een jointje om te relaxe!
en morgen om half 7 op om die dozen weer uit de containers te trekken dus ik ga zo maffe!
peace out
Deze gozer doet ook al 8jaar deze oefeningetjes he.
Kan je even posten wanneer en hoeveel hoeveel nootjes en kwarkjes je ongeveer eet op een gemiddelde dag?
haha owned dozen uit china met franse tekst erop das wel appart
haha owned dozen uit china met franse tekst erop das wel appart
Wel vreemd dat verder iedereen hiervoor moet bulken bij het leven en zwaar moet deadliften en squatten
Hier sluit ik me volledig bij aan.Enige wat impressive vind is zen bf, voor de rest stelt het niet veel voor.
oke laatste antwoord dan ben ik echt slapen, zit hier nog even me kwarkje op te eten dus tijd voor nog een post...
ik weet niet wat je bedoelt met FRANSE teskt?! als je verwijst naar CAMELEON dan is dat de naam van de kinderwagen namelijk de Bugaboo CAMELEON.
en ik word moe van mensen die hier gaan roepen dat ik fake ben... ik ben hier alleen omdat trainen & voeding & 'fit zijn' me hobby is en wil best mensen helpen maar niet als 90% van dit forum me niet gelooft dan ben ik ook gewoon weer weg
Ik zie op een doos avoir staan, en het volgende woord eindigt op -ment, kan geen toeval zijn.
En zo'n groene vuilnisbak zoals op de 3e foto heb ik nog nooit gezien, lijkt me sterk dat dat Nederlands is.