MuscleMeat

PVV Topic

Kan beter een poll van JOOP linken de volgende keer dan

Grappig dat websites als JOOP en DDS (de dagelijkse standaard) vaak worden gezien als nepsites, ik kom er verder niet vaak maar wat ik wel weet is dat het zo ongeveer de enige zijn die trump lieten winnen in de peilingen, terwijl zogenaamde betrouwbare NOS linkse prietpraat hillary's kont in elk artikel aant schoonlikken waren.

Dit zei joop vorig jaar al over wilders

[Link niet meer beschikbaar]

We gaan het zien morgen

achterlijke linkse hippie k**wij*en...

morgen wordt een mooie dag voor nederland,overgrote meerderheid voor meneer Wilders !!! :)

• Topic Starter Topic Starter
Na het journaal op 1 weer debat met Wilders.

hahahahah doei Wilders, daar ging je enige kans! Nu gaat de PVV langzaam een pijnlijke dood sterven :D

Men doelt voornamelijk op de tendens die voorafgaand aan de verkiezingen heerste in de peilingen afgelopen jaar. Virtueel 38 zetels e.d. Maar feit blijft dat Wilders zetels gewonnen heeft, ook al zijn het er minder dan velen dachten. Er is meer versplintering aan de linkerkant van het politieke spectrum gekomen. Huidige kabinet heeft tientallen zetels minder gekregen, spelen wel meer factoren mee dan alleen 'afstraffing'. Het ging veel minder om de PvdA of de VVD zoals vorige keer, GL heeft veel stemmen gepakt van o.a. PvdA en er zijn denk ik ook behoorlijk wat 'nieuwe' stemmers bij gekomen zowel bij DENK als GL.

Zo lang de oorzakelijke redenen achter het ontstaan van een partij als de PVV niet verdwijnen, zal de PVV zelf ook niet zo maar verdwijnen.
Ik zie een verband tussen de opkomst van DENK en PVV in grote steden, gaan hier en daar gelijk op. In het ene gedeelte is dan DENK de grootste, in het andere de PVV. Dat heeft iets met elkaar te maken. De komende jaren zal er nog genoeg gaan gebeuren, neem alleen al de toestroom van vluchtelingen en de gezinshereniging, ik ben benieuwd hoe het huidige kabinet dat vorm gaat geven.

snap allereerst niet dat mensen nog op zo'n leugenaar als Rutte vertrouwen en blijven stemmen,blijven de mensen dan echt achterlijk ?? Binnen 10 jaar liggen ze allemaal te huilen dat de maatschappij naar de klote is en dan kruipen ze op hun knieen naar PVV. altijd hetzelfde liedje,mensen laten zich blijven vangen door leugens en door dat 1 dingetje dat Rutte met die turkse vrouw gedaan had,deed hij puur om stemmen te winnen,dat hem stemmen oplevert.
Of hebben vooral meer buitenlanders nu gestemd ,dat zou me ook niks verbazen vermits in amsterdam 'denk' al meer stemmen dan pvv had ...

MAar snap Wilders ook niet dat hij zo straffe uitspraken deed net voor verkiezingen,dat was beetje te extreem imo ,had hij niet mogen doen.

plak plak

snap allereerst niet dat mensen nog op zo'n leugenaar als Rutte vertrouwen en blijven stemmen,blijven de mensen dan echt achterlijk ??

Het is niet omdat men niet met jouw conspiracy retoriek wil meegaan dat men achterlijk is, integendeel. Rechtspopulisme is per definitie anti-intellectueel.

jeanpiston ga jij eens weg.

Terug
Naar boven