AndroidHealthClinic

PVV Topic

• Topic Starter Topic Starter

Ja was goeie ontmaskering van de pvv

Werd goed duidelijk gemaakt in het programma dat Wilders zijn rug recht houdt.

Niet gezien maar ik had begrepen dat eigenlijk het CDA de boel liet klappen doordat ze een belangrijke belofte aan Wilders niet kon of wilde waarmaken? Zijn toen jaren daarna stukken over geschreven in de volkskrant.

Niet gezien maar ik had begrepen dat eigenlijk het CDA de boel liet klappen doordat ze een belangrijke belofte aan Wilders niet kon of wilde waarmaken? Zijn toen jaren daarna stukken over geschreven in de volkskrant.
Die rotzooi zou ik niet geloven tenzij je hetzelfde op breitbart en nos.nl hebt gelezen!

Greet om 19.00 uur bij Jeugdjournaal

Schieten op de menigte in roffa vol Turken zou een verzetsdaad genoemd mogen worden.

Vermoeiend

En dan te bedenken dat die Turken ons in principe door de Amerikanen door de strot zijn geramd.

Wilders is druk op twitter. Komt m mooi uit. Zal wel weer stijgen.

Morgen Wilders vs. Rutte debat bij EenVandaag

Geert Wilders (PVV) laat zich interviewen door de Telegraaf

“Jinek en Pauw of Pauw en Jinek of hoe het gerommel ook maar heet; ze vragen me al jaren en ik zeg al jaren nee. Ik vind het verschrikkelijke programma’s omdat ze bevooroordeeld zijn. Ze vertegenwoordigen de linkse haatmedia.

De kiezer weet precies wat wij willen en waar wij voor staan. De kiezer houdt van ons of heeft een afkeer van ons.

Wacht maar af wat we aanstaande woensdag halen.

De Turkse regering wordt geleid door een islamofascist genaamd Erdogan en is levensgevaarlijk. Ze zijn nooit te vertrouwen en van een andere planeet. Ze moeten never bij de EU komen en uit de NAVO.

Ik zie mezelf nooit met Denk regeren. Er zijn ook weinig kansen met D66 of de PvdA. Maar ik ga niemand uitsluiten.

Geloof me, we zijn een van de armste kloothommels in de Nederlandse politiek. We hebben nul banden met welke Russische club dan ook.

De Nederlandse media zijn, net als in Amerika, verschrikkelijk.

Ik vind wel dat ze vaak bevooroordeeld, elitair, politiek correct en linksig zijn.

We hebben de afgelopen vijf jaar geen oppositie gehad in Nederland. Iedereen deed het met elkaar. Het is een grote incestueuze bende.”

De Nederlandse media zijn, net als in Amerika, verschrikkelijk.

Ik vind wel dat ze vaak bevooroordeeld, elitair, politiek correct en linksig zijn.

Wat een bullshit weer.. Weer hetzelfde kut verhaaltje van de linkse elite media vs de rechtse rakkers. Er komen meer 'rechtse' mensen op tv dan linkse en als de PVV op tv komt, worden ze met feiten weggediscussieert door kritische mensen, die dan als linkse elite worden weggezet. Het is zo een simpele retoriek dat het ergens lachwekkend is. Maarja we hebben dan ook alleen maar linkse media in Nederland, zoals de telegraaf, nrc, financieel dagblad, business club, etc. Allemaal vieze linkse bolwerken waar alleen linkse propagandisten komen om hun ongure moslimknuffelmening te verkondigen en waar iedereen instemmend ja knikt. Als meneer Wilders eens wat vaker pauw en jinek zou kijken, dan zie je duidelijk dat maar één ding voor hen telt en dat zijn de kijkcijfers en als je daarvoor een paar domme boze witte mannen moet uitnodigen dan doen ze dat. Iedereen wegzetten als links, als hij kritisch is over zijn onnozel programma wat niet eens haalbaar is, dan denk ik, moet dit nou het land leiden?

Terug
Naar boven