AndroidHealthClinic

Qlimax 2010!

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.346
Lengte
1m92
Massa
92kg
27 November is het weer zover, QLIMAX in het Gelredome. Dit is toch wel een van de dikkere feestjes van het jaar en ik vond het dus hoog tijd om een topic aan te maken.

De kaartverkoop begint op 25 september 13.00 (over 5 dagen dus!) en van vorige jaren weet ik dat ze binnen een dag zijn uitverkocht, dus je moet wel snel wezen.

Er is nog geen line-up bekend en op de website voor Qlimax staat alleen nog maar een filmpje wat weinig toevoegt aan dit hele verhaal.
http://www.q-dance.nl/ voor meer informatie.

Voor mij is Qlimax echt een topfeest, want ik woon er nog geen 10 km vandaan en het heeft altijd een van de beste line-ups van alle festivals.
Wie gaan er ook!?

Het filmpje bevat de line-up.. al blijft het nog een beetje gissen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet nog niet of ik ga, vond het vorig jaar beetje tegenvallen.:)

Ziet er wel goed uit man, altijd een top feest! Zal eens even kijken wat de bank zegt, anders word het zeker een optie.

Ik ga ook:D

Heel tof om een keer te hebben gedaan(vorig jaar). Maar is toch echt te ver rijden voor een indoor feest.

Hmmm lijkt me wel weer leuk!

:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Over een uurtje begint de kaartverkoop!

Was er 13.35 bij en alsnog geen kaarten kk zooi.

Triest systeem!!!!

potverdomme! ik was precies om 1 uur erbij, wachttijd 30 seconden. Koop kaarten, krijg een betalingsbevestiging van rabobank maar geen kaartjes. Blijkt dat dat k*tsysteem mijn kaarten heeft geannuleerd en het geld niet is afgeschreven.... Dus nu mis ik nog een kaartje. De andere 3 hebben al kaarten geregeld, maar heb zelf nog niet 1.
dus als iemand hier 1 over heeft voor een normale prijs...

Nou joeppie jongens, ik dacht er doorheen te zijn toenstraks.. bleef i-net pagina hangen ofzo; alsnog geen kaarten

Moest 3 minuten wachten, kon ik uiteindelijk kaarten kopen, alles ingevuld, tancode van ing gekregen, druk ik op betalen, krijg ik een t*fus error van die t*ring ING. Ik de hele buurt bij elkaar gescholden op die ****** q-dance en ING.. Krijg ik na 45 minuten alsnog een email van paylogic dat mijn betaling wel is gelukt, wat was ik weer een vrolijke jongen :)

qlimax kaartje ook weer in de pocket ;)
Alhoewel ik denk dat XQ-Fusion volgende week in de HMH veeeel leiper gaat worde ;)

Ik heb kaartjes :D is de eerste keer dat ik er naar toe ga. Is ook best dichtbij, denk 15 mins met auto, 30 met bus :)

Beste line-ups van de feesten ,1 van de betere feesten whaha , gast qlimax is gewoon SHOW , komen veel dagjesmensen die 1 x per jaar naar een HS-feest gaan en die niet verder kennen dan DBSTF , HHZ , BH. Ga eens naar Q-Base zou ik zeggen , veel mensen gaan loos daar. Qlimax tam filmpubliek. Maar kwa show is het nummer 1 kwa hardstyle feesten. Kwa liefhebbers , stampen etc , ZWAAR belabberd. Ik haat dat dagjesmensvolk bleeeeeergh.

Geen qlimax voor mij, Ga liever naar Thrilogy eind oktober. Daar komen de echte liefhebbers!

q-base komen de echte liefhebbers ;)

echte liefhebbers gaan naar alle feesten

Terug
Naar boven