Fitness Seller

Qlimax 2010!

Als je een beetje verstand van zaken hebt omtrent q-dance en qlimax had je dat van tevoren al geweten.

tuurlijk :) maar mn vriendin wou een keer mee naar zon feest. en voor mensen die sowieso weinig met hardstyle hebben is het het feest bij uitstek om dat te doen. paupers zijn er toch al genoeg daar, dus dan is 1 extra ook niet zon punt. en al hou je niet van de muziek, dan is de show nog wel leuk.
Als ze niet mee was geweest had ik kaarten voor thrillogy gekocht. maarja, geld gebrek he:S

kaartjes van qlimax van mij en me maten gister verkocht.
Weet toch wel dat het FUSION niet gaat overtreffen, Anthem is zwaar beneden peil , en lineup is ook niet veel boeiends.....behalve zatox , psyko punkz , EA vs Endymion..
dus kaartjes lekker verkocht en wacht wel op een feesie wat me wel boeit ;)!!
have fun daaro

Het laatste uurtje Endymion & EA zal het goed moeten maken dit jaar.

kaartjes van qlimax van mij en me maten gister verkocht.
Weet toch wel dat het FUSION niet gaat overtreffen, Anthem is zwaar beneden peil , en lineup is ook niet veel boeiends.....behalve zatox , psyko punkz , EA vs Endymion..
dus kaartjes lekker verkocht en wacht wel op een feesie wat me wel boeit ;)!!
have fun daaro

wel mee eens ja. fusion was op zich wel een topfeest. anthem vond ik nice en optreden waren vrij goed allemaal. ik laat t gewoon maar ff op me afkomen. anders is t gewoon de laatste keer. net als met defqon. afgelopen jaren is het steeds k*tter geworden. volgend jaar de andere feesten maar weer af. vind nog steeds hardbass voor binnen en q-base voor buiten het fijnst.

Jaja ben er ook bij vond het afgelopen jaar echt supervet alleen een beetje druk

iedereen zeker aan de whey en eiwitrepen haha

heb er zin in:)

echt dramatisch slecht feest word dit, wat een lineup zeg, en daar zoveel geld voor vragen .. dit word nog slechter dan de Q-Dance Hitjesfabriek

Hardbass lineup gezien, ziet er veeel beter uit ;)
Loudness word ook aardig gek :D

Laatst bewerkt:
echt dramatisch slecht feest word dit, wat een lineup zeg

het zal heust geen ballenfeest worden hoor ;), sja ze hadden er mss meer uit kunnen halen, maar het word nog steeds een superfeest. Anders maak ik er zelf wel een superfeest van :D

het is wat je er zelf van maakt barry. Ga met een groep van 20+ man, allemaal vant pad af. Dan is het altijd leuk :D

het is wat je er zelf van maakt barry. Ga met een groep van 20+ man, allemaal vant pad af. Dan is het altijd leuk :D

je hoeft geeneens van t pad af te zijn t blijft gewoon een superfeest :D
wij gaan wss ergens midden / achter staan wil wel beetje bewegen:o

Eigenlijk zou ik best willen gaan, maar heb echt geen zin om weer zo lang in de trein te zitten. Is toch al 5-6 uur reizen heen en terug ofzo. Auto same story

overmorgen op dit tijdstip ben je al aan het feesten :D

Q-base was voor mij de laatste. Qlimax sla ik over maar met countdown ga ik weet Qnallen met oud en nieuw:D:D:D

Eigenlijk zou ik best willen gaan, maar heb echt geen zin om weer zo lang in de trein te zitten. Is toch al 5-6 uur reizen heen en terug ofzo. Auto same story

Een gozer die ik ken regelt altijd gewoon van die bussen. Voor 20 euro worden we heen en terug gereden. Heerlijk

qlimax idd vet ja

Terug
Naar boven