AndroidHealthClinic

Qlimax 2010!

ik had 6 minuten wachtrij voor qlimax, is ook lekker dichtbij
1 van de feesten waar ik heen wou

Dus ik ben dr bij ;)

Kaartjes binnen. :)

ben vn de partij

bin dabei, al heb ik meer zin in fusion aankomende zaterdag :)

Mochten er mensen zijn die voor een normale prijs hun "overbodige" kaarten kwijt willen aan de echte liefhebber hou ik me sterk aanbevolen ;)

Ik ga dit jaar niet. Viel me vorig jaar zo verschrikkelijk tegen (drukte, muziek, sfeer, hitte) dat ik echt geen moeite ga doen om een kaartje te bemachtigen. 4 december is Nightmare Indoor weer, in Rotterdam. Ga ik daar wel extra los!

Lineup bevalt me niet, teveel happy hardstyle. Meester b-front staat er niet eens :(. Zatox dan weer wel, en de PP ook. Afsluiting zit ook wel goed

Leuk, vorig jaar VIP, beviel erg goed. Alleen jammer dat het veel te ver weg is.

De line-up:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT (Technoboy & Tuneboy)
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities
Hosted by MC Ruffian

ik vind opzich nog aardig mee vallen :o

ik had meer gehoopt op een lekker livesetje met davide sonar [ kleine kans want hoor je zowiezo vrij weinig van ] of gewoon noize suppressor met sonar :D

nja, hoe dan ook t woorden weer feesten!

De line-up:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT (Technoboy & Tuneboy)
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities
Hosted by MC Ruffian

ik vind opzich nog aardig mee vallen :o

ik had meer gehoopt op een lekker livesetje met davide sonar [ kleine kans want hoor je zowiezo vrij weinig van ] of gewoon noize suppressor met sonar :D

nja, hoe dan ook t woorden weer feesten!
Had meer verwacht om eerlijk te zijn

ik heb meer zin in crypsis, zany, davide sonar, noize suppressor, chain reaction en shit ;)

artiesten die echt een chille show geven en goed draaien

b-front mag er ook tussen. Of alphaverb, wat een held is dat zeg

Verschrikkelijke line-up, op Psyko Punkz en Zatox na. Anthem is ook dramatisch slecht.

Als ik m'n kaarten met goede winst kan verkopen dan zal ik dat zeker niet laten. :rolleyes:

haha, face the enemy qlimax anthem edit

lineup is k*tter dan k*t. afgelopen weekend was thrillogy en die sloeg ik over voor qlimax. dat was volgens mij veeeeel chiller. een en al hitjesparade weer wss. en echt geen zin om weer 5x just as easy te moeten aanhoren e.d. Maar we zien het wel :)

lineup is k*tter dan k*t. afgelopen weekend was thrillogy en die sloeg ik over voor qlimax. dat was volgens mij veeeeel chiller. een en al hitjesparade weer wss. en echt geen zin om weer 5x just as easy te moeten aanhoren e.d. Maar we zien het wel :)

Als je een beetje verstand van zaken hebt omtrent q-dance en qlimax had je dat van tevoren al geweten.

Terug
Naar boven