MuscleMeat

Quest Jaap naar 200kg bankdrukken + verre kogelstoot

• Topic Starter Topic Starter
Denk je dat het helpt? 9 gr Creatine? Ik neem aan dat je eerst al creatine nam en het nu verdubbelt?

Ik nam 4 gram per dag maar ben het de laatste paar maanden vaak vergeten waardoor ik gemiddeld eerder op 2 gram per dag uitkwam.
De week voor het NK ga ik het nog iets ophogen, als niet voor een maximale concentratie dan wel voor het psychologische effect. :)

Ik heb nu ook 3 inname momenten ipv 1, 's ochtends, 's middags en 's avonds, dat zal de effectieve opname ook iets verbeteren.

Gisteren mijn voetpees geirriteerd door kuiten op blote voeten te trainen op een boek met een harde rand. Handig, NOT!

Vandaag dan maar mank gaan trainen:

Squat: 7 x 150kg
Deadlift: 5 x 150kg
Barbell wrist curl: 7 x 80kg

Vanwege de creatine weeg ik nu weer 122kg :rolleyes:

Vanochtend de laatste krachttraining voor het NK-indoor 35+

Smal bankdrukken: 9 x 130kg (pr) :)
Incline dumbbell press: 4 x 56kg (niet eerder dit gewicht gedaan)

Bodyweight nu 121kg
Standstoot 7,26kg: 13,88m (gisteren)

Dadelijk nog even deadliften + voorslaan en kogel achterover. Woensdag laatste kogeltraining en dan 4 nachten rust.

Jaap

Nederlands indoorkampioen kogelstoten 35+ met 15,01 meter, 2 x zelfs :)

Binnenkort weer eens een leuk plan verzinnen, iets met dikke benen en sprongkracht!

Jaap

Vandaag even naar het lokale fitnesscentrum gegaan voor een korte training. Smal bankdrukken 5 x 140kg. Volgens mij is het een pr ware het niet dat ik er ook wel 7 had kunnen doen, zonder mijn gebruikelijke spotter doe ik toch wat voorzichtiger. :p

Terug
Naar boven