Fitness Seller

Raad de movieqoute

Ook een makkelijke:

Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers.

• Topic Starter Topic Starter
willem9 zei:
Ook een makkelijke:

Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers.

Zullen we afspreken dat Pulp Fiction niet mag? Want dat is wel erg makkelijk :D

huckfinn zei:
Zullen we afspreken dat Pulp Fiction niet mag? Want dat is wel erg makkelijk :D

burger.jpg

Mmmmm, Mmmmmm! :D

You might have seen a housefly, maybe even a superfly, but I bet you ain't never seen a donkey fly!

250.000 gulden!

In die treintjes van m?

Wat een secreet.

En al die jaren op onze zak teren.

We zijn rijk Sjonnie.

Hier een pittige.

Ik ben vrijwilliger bij voetbalvereniging 'De Pelikaan'.

Soms komen de jongens zwaar teleurgesteld van het veld. Toen hebben we de porties bitterballuh opgeschroefd.

Nu krijgen ze in plaats van 6 bitterballuh, 8 bitterballuh.

Dan zitten ze daar met zn drieen te monopolien. Bestellen ze alle 3 een portie bitterballuh. Das dus 3 x 8.......is eeeeeh.....24 balluh.

Of ze zitten daar met zn vieren te toepe. Bestellen ze alle 4 een portie bitterballuh. Das dus 4 x 8...............is eeeeehhh............32 balluh.

Of deze:

"Easy white chocolat, hihi, hasta la vista schwarznegro"

andere citaat uit de film:
"It's not just a bag, its Prada"

nog één:
"Does it work? I dont know but I wanna dance"

FrederX zei:
Of deze:

"Easy white chocolat, hihi, hasta la vista schwarznegro"

andere citaat uit de film:
"It's not just a bag, its Prada"

nog één:
"Does it work? I dont know but I wanna dance"

White chicks.

Leviathan zei:
Hier een pittige.

Ik ben vrijwilliger bij voetbalvereniging 'De Pelikaan'.

Soms komen de jongens zwaar teleurgesteld van het veld. Toen hebben we de porties bitterballuh opgeschroefd.

Nu krijgen ze in plaats van 6 bitterballuh, 8 bitterballuh.

Dan zitten ze daar met zn drieen te monopolien. Bestellen ze alle 3 een portie bitterballuh. Das dus 3 x 8.......is eeeeeh.....24 balluh.

Of ze zitten daar met zn vieren te toepe. Bestellen ze alle 4 een portie bitterballuh. Das dus 4 x 8...............is eeeeehhh............32 balluh.

Zal nog een hint geven:

Wie is die vetvlek??

Effe een moeilijke:

"I love the smell of napalm in the morning"

Pascal zei:
You're all a bunch of mother****ing a**holes! You know why? Cause you don't have the guts to be who you wanna be! You need people like me! You need people like me so you can point your ****ing finger and say that's the bad guy!

Erg makkelijker natuurlijk :D

Scarface, the ultimate gangster movie!

Terug
Naar boven