MuscleMeat

Race naar de 100 kg bench press

1rm 85kg,bw 95kg

Laatst bewerkt:
update: 1RM 95 @ 80 BW

Ik dacht deze week nog eens te maxen, maandagnamiddag buikgriep gekregen :mad:

BW is trouwens 87 nu. Vorige week 2x5x80 gedrukt, maxen doe ik de komende tijd niet dus ik ga voor 5 reps op 100!

Heb gisteren de 85 vrij makkelijk gehaald:D op BW van 93, nog niet echt geweldig, maar we komen dr wel he:P

update ;1rm 95kg
nog 5 te gaan en dan race naar de 150kg:p

• Topic Starter Topic Starter
150?dat zal bij nie voor de eerste jaren zijn peis ik:p

Idd, je bent ook nog jong :) tijd genoeg om sterk te worden!

Ja ik zit ook in de race naar de 150 met een 100 Bench :D Zal hopelijk ooit 150 worden!

Ja maar ik baal er toch wel van dat ik niet meer kan, maar ben er nu flink op aan het trainen en binnenkort gaat die 90 lukken. Jij ook succes met de race naar de 150 he;)

Ja maar ik baal er toch wel van dat ik niet meer kan, maar ben er nu flink op aan het trainen en binnenkort gaat die 90 lukken. Jij ook succes met de race naar de 150 he;)

Kracht komt met de tijd, ik train nu iets meer dan vier jaar (wel enorm veel blessures gehad) en ik bench 100... Enige wat ik die vier jaar bijna altijd heb kunnen doen was deadliften. Al een geluk dat men deadlift vrij in orde is :)

Binnen een jaar bench je wel 120+ ben ik zeker van!

Kracht komt met de tijd, ik train nu iets meer dan vier jaar (wel enorm veel blessures gehad) en ik bench 100... Enige wat ik die vier jaar bijna altijd heb kunnen doen was deadliften. Al een geluk dat men deadlift vrij in orde is :)

Ik idem, mijn bench gaat echt heel af en toe omhoog, ik plateau heel lang, en dan opeens kan ik zo 5-10kg meer... blijf het vreemd vinden???

Heb al 105 gebenched@ 80 kg BW
Maar zit nu terug op 85 bench @ 70 kg BW :p

30kg erbij op 1 jaar????
is dat niet wat veel?anders zouden er al veel 200kg+ kunnen benchen hoor:D

30kg erbij op 1 jaar????
is dat niet wat veel?anders zouden er al veel 200kg+ kunnen benchen hoor:D

In je eerste twee jaren is dit wel mogelijk, zeker met je lichaamsgewicht! Maar na vier of vijf jaar trainen moet je dit idd niet meer verwachten :)

ik wil niet moeilijk doen,maar moet ik normaal niet bovenaan staan met die 95kg bench?:D

Ik zou ook graag meedoen, ik heb nog geen 1RM getest maar mijn stats zijn 4x5x65 en 3x70 (oud) zet me dus maar neer op 70. Volgende week ergens ga ik wel mijn 1Rm testen, ik denk dat 80 er wel in zit.

Bw=62

Ja man, je moet updaten :p
Gisteren
90 kg @ 71 kg BW
geduwd

Terug
Naar boven