MuscleMeat

De Race naar 100 kilo Snatch!

Is 1 kilo van je max af? Jammer van de fail Saar. Ik zie wel heel goed wat je bedoelde met uit je benen duwen;)

ligt de bar wel in je heup? Hij lijkt zo laag zeg maar als je hem een touched.

ligt de bar wel in je heup? Hij lijkt zo laag zeg maar als je hem een touched.

Denk dat dat is omdat ik mijn schenen weg trek in het begin. Waardoor de baar niet helemaal in de goede baan ligt

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Is 1 kilo van je max af? Jammer van de fail Saar. Ik zie wel heel goed wat je bedoelde met uit je benen duwen;)

Ja idd 1kg van record, de bedoeling was 64, 68, 70 maar eerste beurt met 64 ook al gemist...

Vanochtend 65kg gesnatched ... power snatch ofc. ;)

Technisch niet perfect, maar ik dook er goed onder en drukte wat na. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
@Sigi bijgewerkt

Vanavond 70kg powersnatch: wel nadrukken, maar hij kwam boven. :D

Stond een buffe gast bij te kijken, die zei: 'kijk uit voor je rug, man!' ...

Sorry Sigi! stond duidelijk bij dat nadrukken niet gepermiteerd is... gok dat Gijs dan in plaats van 80 al een stukje boven de 100 zat :P

Op 15 juni organiseert het USC Amsterdam voor de derde keer een instapwedstrijd

Op 18 juni wordt in Den Haag de NK Teams gehouden. [Link niet meer beschikbaar]

Heb je bewust voor andere gewichtsklassen dan die bij het gewichtheffen gekozen?

Mijn PR is 63kg, bij BW 69kg (-69).

75 kg snatch op 85 kg BW

70 snatch bij bw84-87

Gelukkig leef het topic nog wel ;) Maar ik snap best dat niet iedereen iedere maand een max attempt maakt! Ik zelf pas weer over een week of 7...

mijn snatch pr is 95kg bij 98-100kgbw ongeveer, maar is al een hele tijd terug, en zit nu al even met paar vervelende blessures.

Terug
Naar boven