XXL Nutrition

De Race naar 100 kilo Snatch!

Bw : 99.5 nu

Vandaag 95kg gesnatched... 100 komt eraan !

Aanstaande zaterdag is er in Amsterdam een kleinschalig wedstrijd bij Sportquest. Aangezien er na afloop een BBQ is moet je wel van tevoren aanmelden worden. Dit doe je door €10 over te maken aan rekening van Sportquest (495808059) te Amsterdam. Als omschrijving meld: bijdrage onkosten 17 juli 2011.

Morgen (woensdag de 13e) is de laatste dag om aan te melden.

Adres: Jan Rebelstraat 38, 1069 CC
E-mail: office@Sportquest.nl

More info: This is an "open competition" which means everyone can join, regardless your level/experience and whether or not you are a member of Sportquest. And it's not JUST a competition! There will be a BBQ, drinks, music and a lot of sun!
If you can't (or don't want to lift) support is welcome too.

17:00 Weigh-in
18:00 Start competition
After (or during :-)) the competition: BBQ and beer!

If you want to be present at the last competition of the season in Amsterdam; transfer €10,- to 495808059 (both lifters and supporters). Mention "bijdrage onkosten 17 juli 2011".

• Topic Starter Topic Starter
Eind augustus ga ik weer toppen, er staat minimaal 100kg op t programma

I guess we got a winner :D vandaag de 100 kg gehaald aan 98 bw (ochtendweging). Helaas niet op film maar een aantal kunnen het wel bevestigen

Nice , 100 kg snatch is niet niks, op naar 125??

offcourse, and beyond !

Dat was toch geen 100kg??!!!.........Hahaha just kiddin, damn right it was 100kg. Erg netjes Max, op naar de 110kg snatch.

Toch wel respect hiervoor, denk dat ik eerder een front rais hiermee kan maken dan een snatch;)

Nice Max, BW snatch weer mijlpaaltje binnen

uber nice max!

Netjes Max.

Dat was toch geen 100kg??!!!.........Hahaha just kiddin, damn right it was 100kg. Erg netjes Max, op naar de 110kg snatch.

Toch wel respect hiervoor, denk dat ik eerder een front rais hiermee kan maken dan een snatch;)
Thnx Maurice! Lief van je :kiss:

Nice Max, BW snatch weer mijlpaaltje binnen

Thnx Männer, was idd een mijlpaal

Mm. tog niet kunnen wachten tot augustus ...? haha netjes smalle.. ? zeg ik dan maar.-100 kg we got ore self a BB.. Lijnen kweeker. Seriues maxi je staat er goed bij ! xx tot vanavond in heerlen of zat bij ROmanov

Netjes hoor! Gefeliciteerd Max! ik zal het ff aanpassen

Mijn oude Powersnatch PR staat op 60, en toen woog ik 105.

Ik zal binnenkort met m'n mankepoot weer 's snatchen.

Binnenkort ook maar weer een serieus snatchen.

Ik heb even snel gekeken hoeveel gewichthefers in de Benelux dit jaar 100kg Snatch in een wedstrijd hebben gehaald en kwam er uit op 13.

KG Voornaam Naam (Club) @ BTW
134 Stephan Benza (LEEF! Gewichthefclub) @ 91,4
130 Mehdi Dorri (Gewichthefvereniging Milo) @ 70,7
130 Vahan Tumasyan (C.H.F. Soignes) @ 96,9
130 Tom Van Thienen (K.O. Gent) @ 104,5
126 Karen Tovmasjan (LEEF! Gewichthefclub) @78,4
123 Nicky Van Wemmel (PS Lebbeke) @ 81,1
122 Raphael Roth (C.H.F. Soignes) @ 123,8
117 Tom Goegebeur (K.O. Gent) @ 58,4
117 Dio Degeenars (Sportquest) @ 83,8
103 Djihed Naga (C.H.F. Soignes) @ 63,4
100 Brend Jonker (Sportquest) @ 84,4
100 Safak Ekici (Sportquest) @ 85,5
100 Jayton van 't Klooster (Sportquest) @ 90,0

Er zijn een aantal jongens uit Luxemburg die het ook kunnen maar kon snel geen resultaten vinden.

Laatst bewerkt:
Oeij.... Ik ken minstens 4 NL speerwerpers die het snatchen.. en als ik alle NL atleten bekijken dan zullen het er minstens 15 zijn... Zal nog eens vragen of ze eens een wedstrijdje mee doen!

Terug
Naar boven