Fitness Seller

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met 5x90 failde ik 100 nog geloof ik :o.

Ik volg trouw mijn Bill Star schema, morgen 3x77,5. :o

heb pas 95 gelukt. Wilde niet eens zwaar gaan, maar ging zo goed dat ik toch maar een poging waagde en het lukte :cool:. Het record van juli vorig jaar is dr eindelijk aan:o

Maar nu zit ik met een verrotte schouder..dus pressen zal voorlopig niet gaan :sad:

vorige week voor het eerst de 90kg 2x gedrukt

gisteren 1*90 :thumbs:

jammer, zou graag mee hebben gedaan, dan had ik de bokaal in de pocket, heeft heel lang geduurd voordat ik 100kg kon benchen, maar naar lang zwoegen, afgelopen maandag 2x 100 gedaan, was wel een opsteker:)

Vandaag kon ik het niet laten om even mijn schema te verlaten. 1x90 was vrij makkelijk, daarna 1x100 fail. :o

Ik weet zeker dat als het minder warm was geweest je die 100 (ook :P) had gepakt.

Komt wel goed.

niet dat ik wil meedoen aan deze race maar viel me gwn op omdat ik ook wel 100 wil duwe :

huidige stats :
1.73m
66.5kg
BP: 1x80kg :P

momenteel hard aant trainen, zal men progressie af en toe 'ns posten (indien toegelaten;) )

vandaag bijna 1x80kg gedaan, 1x75kg was me wel gelukt :thumb:

Gister 12x75 na een serieuze griep:cool:.

Nice topic, net ontdekt aangezien ik hier nieuw ben :).
Mijn plan was van tegen eind augustus minimum 8x100 te benchen, kzal hier ook wat de vorderingen komen posten :).

Momenteel bench ik 7x90kg (2e borst oefening)

grtz

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij gaat het slecht. Beetje ziek geweest, vooral heel veel stress, en sinds kort wat pijn aan men schouders. Geen vooruitgang te melden (niet dat ik men 1RM onlangs nog getest heb)

hmm de één drukt 65, de ander 95. K*trace als je het mij vraagt. Doe dan per categorie. Tussen de 65-75 => 100 race, 75- 85 => 110 race dan gaat het beter op.
Je hebt volkomen gelijk hoor.
Misschien moet ik toch maar even een onderverdelinkje maken adv beginstats.
Nice topic, net ontdekt aangezien ik hier nieuw ben :).
Mijn plan was van tegen eind augustus minimum 8x100 te benchen, kzal hier ook wat de vorderingen komen posten :).

Momenteel bench ik 7x90kg (2e borst oefening)

grtz
Veel succes, al doe je niet mee natuurlijk.

Fox, ik sta d'r nog niet tussen. Ik begon met een 65 bench. Tussenstand weet ik nog niet.

ik bench nu 95kg 1RM :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven