MuscleMeat

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update de startpost eens luie hond! Daar sta ik nog op 80kg 1rm, dat is inmiddels mijn 5rm zelfs al niet meer! :o

• Topic Starter Topic Starter
Zijn alle updates nu trouwens in orde, of heb ik nog iets gemist?

ja k heb 95 kg :D

na eindelijk een kleine 6 maand getraint te hebben nu toch eindelijk de 2x 100 kg

Had vorige week 75kg gedrukt, 80 zou nu ook wel moeten lukken, maar alleen de 75 heb k ook daadwerkelijk gedrukt :D

Had vorige week 75kg gedrukt, 80 zou nu ook wel moeten lukken, maar alleen de 75 heb k ook daadwerkelijk gedrukt :D
Veranderd

Vind iedereen het trouwens een goed idee om een beetje categorieën in te brengen, gebaseerd op met welk gewicht je begonnen bent. Bvb -75, 75-85, +85

edit: kleine update in de startpost gemaakt. Geen Gillian gevonden, wel een Gil.

Laatst bewerkt:
Nou ik schrijf me nog in :D
75 kg bench @ 69 kg
Begonnen kt/fitness in april 2007

Ik heb het eens onderverdeeld in 3 klassen. Ik heb bij sommige mensen hun 1RM wel moeten uitrekenen om ze in een bepaalde klasse te kunnen onderverdelen. Iedereen tevreden zo?:p

Heb helaas gister mijn triceps te hard aangepakt waardoor ik ws morgen nog spierpijn heb en nog niet hersteld zijn:(. Wilde een 1x100 attempt doen:(.

De beginpost geupdate, alles mooi in categorieën op basis van beginstats, extra info weggelaten wegens te rommelig in nutteloos en tot slot het Gillian probleem opgelost (ipv een gillian-plaatje een plaatje van een Gil en een Ian, close enough)

Spannend hoor! :D

Leuk overzichtje nu :)

Zit ondertussen aan 2 x 90kg @ 87kg
Maar ben gebleseerd aan rechter palm en pols.
Dus het gaat me nog een tijdje kosten om aan de 100kg te geraken.

ja k doe mee.

Begin stats:
December 2006
BW: 110kg
Bench: 80kg

Huidige stats:
BW: 87kg
Bench: 2x 90kg

Mijn bw is 91kg momenteel....geen 89! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven