MuscleMeat

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is theoretisch je 1rm als je 8x100 kunt gevolgd door 4x110?

(heb nog nooit 1rm geprobeerd :p )

Zoek ff op 1rm calculator en je zult een 1rm calculator vinden.

Veel te veel alcohol/vodka gedronken deze vakantie waardoor'k niet echt geweldig vooruit ging :D

maar sta op 1*80 nu

Ok, leuke topic, maar wta is nou de bedoeling?
Weie het eerst 8x 100 kilo drukt? Nou dat is mij maandag nog met gemak gelukt, dus dat is waarschijnlijk niet wat jullie hier bedoelen?

• Topic Starter Topic Starter
Ok, leuke topic, maar wta is nou de bedoeling?
Weie het eerst 8x 100 kilo drukt? Nou dat is mij maandag nog met gemak gelukt, dus dat is waarschijnlijk niet wat jullie hier bedoelen?
Dus....je snapt niet wat een "race naar 100kg bench" betekend?

Ik vrees dat ik dan niet veel meer kan vertellen dan wat in de openingspost staat. Als je dat niet begrijpt, dan heb je pech :p

Ik kan je wel zeggen dat jij niet meer kan meedoen, als je dat wou weten.

Dus....je snapt niet wat een "race naar 100kg bench" betekend?

Ik vrees dat ik dan niet veel meer kan vertellen dan wat in de openingspost staat. Als je dat niet begrijpt, dan heb je pech :p

Ik kan je wel zeggen dat jij niet meer kan meedoen, als je dat wou weten.

Ik vrees dat jullie dan een beetje slappie`s zijn, kon het gewoon niet geloven..
Bodybuilders van niks
:D

Hoeveel bench jij dan, na hoelang trainen?

Als je het nodig vind anderen te beledigen, doe dat ergens anders.

Sorry man, ben nieuw hier, begrijp het allemaal nog niet zo.:o
Kijk ik train op beweging niet op spier groepen, vandaar ik het gewicht en de oefening door elkaar haalde.
Ga zo door, nice topic, en ik ben dol op belgie, rij er elke zomer door heen naar Frankrijk :D

Hebben jullie ook wel eens dat je een poosje blijft "hangen" op een gewicht?? Ik druk bijvoorbeeld max maar 1x80kg en dat heb ik al een aantal weken zo.. Ik ben ongeveer sinds half mei bezig met bankdrukken..

Hebben jullie ook wel eens dat je een poosje blijft "hangen" op een gewicht?? Ik druk bijvoorbeeld max maar 1x80kg en dat heb ik al een aantal weken zo.. Ik ben ongeveer sinds half mei bezig met bankdrukken..

Bijna iedereen heeft dat..hoe leg je dat uit:soms helpt het enorm van je schema af te gaan wijken..kortom rare dingen in je training te gooien..
Dan kan je door die barrière heen breken.

Ok ik zal het proberen !! Bedankt voor de tip..! :thumbs:

hoe kun je nu blijven hangen met een gewicht als je nog maar 3 maanden traint? Doe niet belachelijk...

Naja in het begin ging het zo lekker met gewicht erbij gooien :P en nu is het al een aantal weken blijve hange :D naja komt vanzelf dus

idd in het begin vliegen de kilo's erby :)
als je al een tydje bezig bent beginnen de plateau's te komen :p

zit nu aan 4*85kg, 1 RM zou dan theoretisch 93 zijn :p

we zitten byna aan de 100 :p (ps doe niet mee met wedstryd hoor :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven