harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, leuke topic, maar wta is nou de bedoeling?
Weie het eerst 8x 100 kilo drukt? Nou dat is mij maandag nog met gemak gelukt, dus dat is waarschijnlijk niet wat jullie hier bedoelen?

Dus....je snapt niet wat een "race naar 100kg bench" betekend?Ok, leuke topic, maar wta is nou de bedoeling?
Weie het eerst 8x 100 kilo drukt? Nou dat is mij maandag nog met gemak gelukt, dus dat is waarschijnlijk niet wat jullie hier bedoelen?

Dus....je snapt niet wat een "race naar 100kg bench" betekend?
Ik vrees dat ik dan niet veel meer kan vertellen dan wat in de openingspost staat. Als je dat niet begrijpt, dan heb je pech
Ik kan je wel zeggen dat jij niet meer kan meedoen, als je dat wou weten.

Ik vrees dat jullie dan een beetje slappie`s zijn, kon het gewoon niet geloven..
Bodybuilders van niks
![]()
Hoeveel bench jij dan, na hoelang trainen?Ik vrees dat jullie dan een beetje slappie`s zijn, kon het gewoon niet geloven..
Bodybuilders van niks
![]()
Hoeveel bench jij dan, na hoelang trainen?
Als je het nodig vind anderen te beledigen, doe dat ergens anders.

Nieuw? Ik dacht dat je een kloontje wasSorry man, ben nieuw hier, begrijp het allemaal nog niet zo.![]()

Ik wil wel meedoen, ben alleen wat zwaarder![]()
112 kilo
1m 93
86 bench.
krachttraining sinds 15 januari 2007

Hebben jullie ook wel eens dat je een poosje blijft "hangen" op een gewicht?? Ik druk bijvoorbeeld max maar 1x80kg en dat heb ik al een aantal weken zo.. Ik ben ongeveer sinds half mei bezig met bankdrukken..
Hebben jullie ook wel eens dat je een poosje blijft "hangen" op een gewicht?? Ik druk bijvoorbeeld max maar 1x80kg en dat heb ik al een aantal weken zo.. Ik ben ongeveer sinds half mei bezig met bankdrukken..
Oja idd, lees het nu ook..hoe kun je nu blijven hangen met een gewicht als je nog maar 3 maanden traint? Doe niet belachelijk...