MuscleMeat

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit artikel heb ik al meerdere keren gepost op dbb. Het principe werkt idd wel:)

sorry dat ik het zeg, maar dar artikel van later, had ik zelf ook kunnen verzinnen, en dan is het nog niet de beste methode die je kan bedenken :roflol:

gewoon hoog volume, lage reps en hoge intensiteit, die 100kg kan toch niet zo moeilijk?

Net 100kg gebenched met pauze :)

vandaag 1 x 70 geprobeerd maar was een failure ;)

Ik toevallig ook al gisteren!

friday: benchday

Ik niet ik zit nog 82.5 - 85 kg !! :D

Update :D

3x80kg :D! Helaas een kleine week later dan gepland, maar ben er wel blij mee!

en gefeli klusmier :)

Dit is echte bs

in juni drukte ik 3x70 en met dumbbells iets van 20 kg
nu druk ik met dumbbells iets van 5x26 en failde ik gister alsnog op 2x70 (kreeg bijna een roidrage daar) :mad:

en dat terwijl mijn triceps erop vooruit zijn gegaan in kracht, maar mijn polsen doen gewoon ****ing pijn bij het benchen en volgens mij zijn mijn schouders ook best verdoet.

tijd voor een weekje rust en daarna vol knallen :mad:

Dit is echte bs

in juni drukte ik 3x70 en met dumbbells iets van 20 kg
nu druk ik met dumbbells iets van 5x26 en failde ik gister alsnog op 2x70 (kreeg bijna een roidrage daar) :mad:

en dat terwijl mijn triceps erop vooruit zijn gegaan in kracht, maar mijn polsen doen gewoon ****ing pijn bij het benchen en volgens mij zijn mijn schouders ook best verdoet.

tijd voor een weekje rust en daarna vol knallen :mad:

Benchen blijft toch een andere beweging he. Je kunt het ook anders zien. Je hebt een paar maanden niet gebencht en je zit zelfs nog steeds op hetzelfde gewicht als toen, kun je nagaan wat er gebeurt als je vanaf nu weer elke week gaat benchen. :)

Gouden regel blijft toch wel: wat je traint verbeter je.

Was trouwens helemaal vergeten dat dit topic er was. Inmiddels heb ik ook een 2-tal maanden niet gebenchd. In de plaats daarvan heb ik voornamelijk dumbbell presses gedaan. Vandaag ga ik weer voor de 4e keer benchen en ik ga een 100kg attempt doen.

10rm is 80
6rm is 85
90 haal ik ook 2 herhalingen mee, maar dat was aan t eind van de bench sessie:)

Moet lukken toch?

Was trouwens helemaal vergeten dat dit topic er was. Inmiddels heb ik ook een 2-tal maanden niet gebenchd. In de plaats daarvan heb ik voornamelijk dumbbell presses gedaan. Vandaag ga ik weer voor de 4e keer benchen en ik ga een 100kg attempt doen.

10rm is 80
6rm is 85
90 haal ik ook 2 herhalingen mee, maar dat was aan t eind van de bench sessie:)

Moet lukken toch?

Eitje!

1x100kg bench is gelukt. 2 keer zelfs. Geen herhalingen, maar tijd er tussen.

Ging als volgt:

20xstang
3x50
1x80
1x90
1x100
1x100
10x80
18x60

Heerlijk!

Laatst bewerkt:
Ik zit ook al een behoorlijke tijd op de 95!

hehe ik bedoelde dat die 90 van de startpost upgedate moest worden

Ha, ik row meer als ik bench! Over een aantal weken is het tijd voor een bench PR. 80 moet er minimaal wel inzitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven