Ik ook. BOR progressie gaat zowiezo sneller bij mij dan BP.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel wat beters te doen dan elk half uur te kijken wanneer iemand een PR heeft

Ik heb wel wat beters te doen dan elk half uur te kijken wanneer iemand een PR heeft![]()

Nee, kijken of Gillian nog een interessant argument aanhaalt in het grote DBB discussietopic (masallah's log) en wat obikoe te vertellen heeft over snelheid verliezen als je sterk wordtZoals? Ieder half uur kijken of iemand iets in het Gare Hanehok heeft gepost?
Thanks bro.

Nee, kijken of Gillian nog een interessant argument aanhaalt in het grote DBB discussietopic (masallah's log) en wat obikoe te vertellen heeft over snelheid verliezen als je sterk wordt![]()

Ik ga me der iig niet mee bezighouden, 100kg bench is genoeg als doel op dit mmentIk heb telang liggen slapen wat deze sectie betreft.
had graag mee gedaan nog alleen ben er al overheen..
gaan we nog iets doen van de race naar 120 kg? of zijn we daar ook al mee bezig? (geen zin om 24 pagina's aan posts door te spitten)

ik zal het updaten

Ik heb bijna men nieuwe bank die ik wel deftig kan belasten. (barbarian free rack) Ik bench nu 12 x 80kg. Zou 100kg nu ook te doen zijn? Ik kan het nog niet proberen omdat men oud bankje maar tot 80kg mag belast worden.
Moet kunnen, zal erom hangen.
Je theorethische 1rm zal rond de 110 liggen.