AndroidHealthClinic

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals? Ieder half uur kijken of iemand iets in het Gare Hanehok heeft gepost?;)

Thanks bro.
Nee, kijken of Gillian nog een interessant argument aanhaalt in het grote DBB discussietopic (masallah's log) en wat obikoe te vertellen heeft over snelheid verliezen als je sterk wordt:rolleyes:

Ik heb telang liggen slapen wat deze sectie betreft.
had graag mee gedaan nog alleen ben er al overheen..
gaan we nog iets doen van de race naar 120 kg? of zijn we daar ook al mee bezig? (geen zin om 24 pagina's aan posts door te spitten :o)

7x60, brutale pr:roflol:

4x85kg
ma kzit nu thuis met de griep :(
suckt egt hard niet kunnen gaan traine

ik zat even te kijken wie er meedeed hieraan en toen zag ik m'n eige naam staan :o

dan maar een update: 1x90

Ik snap hoe je je voelt. Ik zag daarnet plots dat ik deze wedstrijd organiseer:eek:

Niet om jullie te pesten maar ik bench al 100 kilo voor 2 tal reps, lekker puh :slap: :banme:

Nee hoor grapje maar, ik bleef lang steken op 6 x 75, toen werd ik gedwongen om door een schouder blessure flyes te doen. Een maand lang (misschien wel langer) alleen maar HEAVY flyes gedaan. Geen bench, geen DB press of dip!!! Nu bench ik alweer 2 maandjes en ging mijn bench met sprongen vooruit. De laatste anderhlave maand doe ik ook smal bankdrukken (tri´s) erbij wat in mijn opzicht ook veel heeft geholpen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Allen veel succes gewenst en dat de 100 snel mag komen! :thumb:

Wanneer testen jullie altijd jullie top ? Neem aan gewoon 2 opwarm setjes ofzo en dan de KG's eraan hangen..?

wilde het 1 keer proberen
1 keer 100 lukte wel met bietje moeite
2de keer vieltie weer naar beneden
altijd lastig zonder spotter

wedstrijd is toch al afgelopen

Ow, dat is hier lang geleden. Inmiddels is het hier 5x80 (damn, wat ben ik toch een zwakkeling:()

Lichaamsgewicht is 75 kilo.

doel gehaald per 15 oktober :cool:

Ik heb bijna men nieuwe bank die ik wel deftig kan belasten. (barbarian free rack) Ik bench nu 12 x 80kg. Zou 100kg nu ook te doen zijn? Ik kan het nog niet proberen omdat men oud bankje maar tot 80kg mag belast worden.

Ik heb bijna men nieuwe bank die ik wel deftig kan belasten. (barbarian free rack) Ik bench nu 12 x 80kg. Zou 100kg nu ook te doen zijn? Ik kan het nog niet proberen omdat men oud bankje maar tot 80kg mag belast worden.

Moet kunnen, zal erom hangen.

Je theorethische 1rm zal rond de 110 liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven